מיכל אנסקי על הזוגיות החדשה: "הוא סטודנט צעיר וטוב לנו יחד. אני לא מסתכלת על גיל"

מיכל אנסקי בצילומים לקמפיין של תכשיטי JB | צילום: גיל כהן
מיכל אנסקי בצילומים לקמפיין של תכשיטי JB | צילום: גיל כהן

מיכל אנסקי חושפת את הזוגיות החדשה, מודה שהיא עובדת קשה כדי לשמור על הגזרה ולא מתרגשת מהביקורות על שמלות המיני הצמודות שלבשה בקאן: "אישה יכולה ללבוש מה שבא לה. מי שלא נעים לו שלא יסתכל"

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מיכל אנסקי היא אחת הנשים הכי עסוקות בארץ. עם שווקי האוכל שהקימה "שוק האיכרים" ו"שוק צפון", הריאליטי "מאסטר שף" והתוכנית החדשה "הכי בעולם" שמשודרת בימים אלו והצילומים אליה כוללים טיסות לחו"ל פעמיים בשבוע, לא נותר לה יותר מדי זמן. את הזמן שכן נשאר לה היא מחלקת בין בתה בת ה-7 ובן הזוג החדש, סטודנט לתזונה שצעיר ממנה בכמה שנים.

פגשנו אותה הבוקר על סט הצילומים של רשת התכשיטים JB, כשהיא עונדת את תכשיטי היוקרה של מותג התכשיטים החביב על הסלבס שופארד. רק במאי האחרון היא נבחרה כשגרירה הישראלית של המותג וצעדה עם תכשיטיו על השטיח האדום בפסטיבל קאן. אנסקי ענדה תכשיטים בשווי מליון דולר והתניידה ממקום למקום בליווי שני מאבטחים ורכבי יוקרה. "הייתה לי חוויה מטורפת לענוד תכשיטים כאלה יקרים. זה היה מאוד מרגש כשצילמו אותי על השטיח עם שמלות מפוארות, אבל ברגע שסיימנו תקענו המבורגר עם התכשיטים ועם השמלה". חוץ מהתכשיטים היוקרתיים אנסקי לבשה שלוש שמלות מרהיבות של המעצבים ברטה ודני מזרחי שלא השאירו הרבה מקום לדימיון ועוררו סערה ברשת, בטענה שאישה בגילה (37) לא צריכה להתלבש חשוף כל כך. עבור אנסקי מדובר בלא יותר מסערה בכוס מים. "לא התלבשתי שונה מאף אחת מהכוכבות בקאן, מי שלא נעים לו שלא יסתכל" היא מצחקקת.

אמרו שהשמלות לא הולמות את גילך,לא נמאס לך שמגדירים אותך לפי הגיל?
"אני לא חווה ביקורת. בעייני אישה יכולה ללבוש מה שבא לה, אני אישית עובדת קשה כדי לתחזק את הגוף שלי".

מיכל אנסקי על השטיח האדום בפסטיבל קאן בשמלה של ברטה ותכשיטי שופארד לרשת JB | צילום: Gettyimages
מיכל אנסקי על השטיח האדום בפסטיבל קאן בשמלה של ברטה ותכשיטי שופארד לרשת JB | צילום: Gettyimages

עוד כתבות מעניינות
רותם סלע: "מי שנמאס לו ממני מוזמן להעביר ערוץ"
8 דברים שלא ידעתן על הנסיך וויליאם לרגל ביקורו בישראל
הפאשניסטה שאתן חייבות להכיר: בת הזוג של ניימאר

את בראשיתה של זוגיות עם בחור שצעיר ממך.
"זה מאוד התחלתי כרגע, אבל אני יכולה להגיד שאני מאוד מאושרת. אנחנו מאוד משפחתיים. הוא סטודנט לתזונה, טבעוני וימשיך ללימודי רפואה. יש לנו שפה משותפת, אנחנו אוהבים לאכול ולבשל יחד. טוב לנו יחד, ואני לא מסתכלת על גיל. אנחנו לא מספרים, אנחנו בני אדם שיוצרים קשר בעיינים, בלב ובאינטלקט".

חוץ מבן הזוג החדש, האדם החשוב באמת בחייה של אנסקי הוא כמובן בתה. "כשאני בארץ אני עובדת עד 16:00, אוספת אותה מבית הספר ואנחנו מבלות יחד" מספרת אנסקי. "אני לא משאירה אותה עם בייביסטר, אני איתה בערבים. היא משתפת אותי באיך היה לה בבית הספר, ואני משתפת אותה ביום שלי וגם מערבת אותה בעניינים עסקיים, היא בת 7 וכבר חשופה לטבלאות אקסל. היא מאוד מעורבת בחיים שלי ויודעת כל מה שקורה לי מבחינה עסקית".

לצד האימהות, הקריירה והזוגיות החדשה – את מצליחה למצוא גם זמן לעצמך?
"יש בחיים שלי הרבה הקרבה. אני מקריבה את החיים החברתיים שלי, לא יוצאת כמעט לבלות כמו פעם. אני נשארת עם הבת שלי בבית אבל כיף לי איתה ואני שמחה ומאושרת. החברים הטובים באים אלינו הביתה ואנחנו מבשלים כולנו יחד".

מיכל אנסקי בצילומים לקמפיין של תכשיטי JB | צילום: גיל כהן
מיכל אנסקי בצילומים לקמפיין של תכשיטי JB | צילום: גיל כהן
"יש בחיים שלי הרבה הקרבה": מיכל אנסקי לתכשיטי JB | צילום: גיל כהן
"יש בחיים שלי הרבה הקרבה": מיכל אנסקי לתכשיטי JB | צילום: גיל כהן


אפרופו אוכל, איך שומרים על גזרה כשכל החיים סובבים סביב זה?
"אני עובדת נורא קשה כדי לשמור על הגזרה. גם אם אני מסיימת צילומים ב-2 בלילה אני אקום בוקר אחרי זה ב-8 לאימון. כשהלו"ז מאפשר לי אני לוקחת אימונים אישיים פעמיים בשבוע ובשבתות אני רצה 10 קילמוטר. אפילו עכשיו כשאני בטיסות כל הזמן, איך שאני מגיעה למלון אני ישר הולכת לאימון בחדר הכושר".

ואיך נראית שיגרת הטיפוח שלך?
"שגרת טיפוח בראש ובראשונה מתחילה מבפנים, באוכל שאנחנו אוכלות, בתזונה שלנו, בכמות המים שאנחנו שותות. אני ממליצה לכולן לעשות בדיקות דם ולבדוק את רמות הברזל והסידן שלהן. זה לא משנה אם את קונה קרמים בשווי של אלפי שקלים, כל עוד את מגזימה באוכל תעשייתי ומגעיל. היופי מתחיל מבפנים, מלעשות את הדברים שאת אוהבת, מלמצוא זמן להשתטות, לעשות אהבה, לרקוד, לצחוק. אנשים שוכחים את הדבר הפשוט הזה, אישה שמחייכת וצוחקת היא הכי יפה בעולם".

ובאיזה מוצרים את משתמשת כדי לשמור על עור הפנים?
"אני משתמשת לרוב במוצרי הטיפוח של דיור. יש להם קרם פנים בשם סורבה שמתאים גם לעיניים וגם לעור. שנים השתמשתי במייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר, ועכשיו אני עם המייק אפ של דיור – פוראבר אנדרקאבר. הוא מתאים לנשים שאוהבות כיסוי מלא ואני משתמשת בו בזמן צילומים.
השפתון האהוב עלי הוא סירופ של MAC, הוא הכי מתחבר עם אוכל ואני תמיד משתמשת בו ב"מאסטר שף". בתיק תמיד יש לי עיפרון גבות, רימל ושימר. כשאין לי צילומים אני לא שמה מייק אפ. ככל שאני מתבגרת אני משתמשת בפחות ופחות איפור ועובדת יותר על תזונה ולהיות שמחה, אני אוהבת זוהר טבעי ואפילו אוהבת כשרואים את הנקבוביות".

ומה הטריק של מיכל אנסקי למתיחת פנים ביתית?