מנדי עוד לא אמרה לך הכל

מנדי מור לא יודעת להשוויץ, אז אנחנו נעשה את זה בשבילה

88 שיתופים | 132 צפיות

רוב הסלבס הצעירים נתקלים בקשיים במעברם מסטטוס של גיבורי נעורים לכוכבים אמיתיים (וחלקם, כמובן, נושרים בדרך), אבל מנדי מור הפכה לזמרת ולשחקנית סקסית ומתוחכמת, מבלי לעורר יותר מדי רכילות מרושעת סביבה. ההצצה הראשונה על מנדי מור החדשה הגיעה לפני שנתיים כשהבחורה בת ה-23 מפלורידה שיחקה את עצמה בסדרה הפמליה של HBO שבה היא התפרסמה במיוחד משום שזרקה את הדמות ששיחק אדריאן גרנייר, בעל התחת המהמם. לאחר מכן היא הופיעה כאורחת בסדרה של האקס שלה – זאק בראף, סקראבס, ואפילו נישקה שם בחורה.

רק לפני מספר שנים היא כיכבה בכמה להיטי קולנוע רציניים, כמו How to Deal, A walk to Remember ו-Chasing Liberty. מאז היא הספיקה לשחק גם מתחרה מניפולטיבית בסרט American Dreamz – פרודיה על הסדרה אמריקן איידול, בהשתתפות יו גרנט. השנה היא תככב בשני סרטים חדשים, Dedication ואמרתי לך!, שמשחק עכשיו בבתי הקולנוע. אבל כאן לא מסיימות הפעילויות שלה: יש לה גם קולקציית חולצות משלה, הנושאת את השם Mblem, היא כותבת שירים לאלבום החמישי שלה, שלפי דבריה לא יהיה קיטשי כמו הקודמים. "אלו היו איומים", היא אומרת. בנות רבות לא היו מסכימות איתה, אבל את חייבת להעריך את הצניעות שלה. זו אחת התכונות שהופכות את הכוכבת המדהימה הזאת לאחת מהכוכבות האמיתיות של הוליווד כיום. במהלך ארוחת צהריים במסעדת בריאות ליד ביתה בלוס אנג'לס היא מפטפטת על הסרטים שלה, על האקס המתוקשר ועוד.

האם תמיד רצית להיות שחקנית?
"כשהייתי קטנה לא חלמתי להיות שחקנית. אהבתי את מדונה ואת בט מידלר, והייתה לי מכונת קריוקי שבעזרתה הייתי שרה את שיריהן. כשהתחלתי עם עסקי המוזיקה, הייתי מוזכרת באותה נשימה עם ג'סיקה סימפסון, בריטני ספירס וכריסטינה אגילרה – ולבטח הייתי הגרועה מביניהן. אני חושבת שאנשים אמרו אז: 'מנדי מור… בטח תחזור למקום שממנו הגיעה תוך שנה מקסימום…'. אבל מאז בניתי לעצמי את המסלול שלי, ובו אני מרגישה סיפוק והנאה".

יש לך כל כך הרבה תפקידים בסרטים, וסרט חדש שלך, אמרתי לך!, רק יצא עכשיו. מתי תוציאי את האלבום החדש?
"בתקווה שעד סוף השנה. אני עדיין כותבת שירים עבורו, אז קשה לי לדעת בדיוק מתי הוא יהיה מוכן. זה מתסכל כי אני מתגעגעת למוזיקה. אני אוהבת גם סרטים, אבל הם מרחיקים אותי מהמוזיקה. שירה היא הדבר שאני הכי נהנית לעשות".



מנדי מור ודיאן קיטון ב

מנדי מור ודיאן קיטון ב"אמרתי לך"

האם זה נכון שההשראה לכמה מהשירים שכתבת היא בעקבות הפרידה מאנדי רודיק?
"כמה מהשירים שכתבתי בהתחלה התייחסו לכך, אבל הם לא נכנסו בסוף לאלבום. באותה תקופה הייתי די מדוכאת והכתיבה עזרה לי להוציא הכל. ככל שעבר הזמן החלטתי שאף אחד לא צריך להיחשף לכך מלבדי".

מה למדת בעקבות הפרידות?
"שלא כדאי לדבר על זה כל כך הרבה. כשאתה מאושר אתה רוצה לספר לכל העולם שאתה מאוהב. אבל אם לבסוף זה לא מצליח – זה מדכא. אנשים שלא הכרתי התחילו לשאול אחרי הפרידות 'מה קרה?' וזה היה כל כך אישי ולא רציתי לדבר על זה. הלוואי ולא הייתי מספרת כל כך הרבה כשהכל התחיל ואז זה לא היה כל כך נורא כשזה נגמר".

האם את עדיין ידידה של האקסים שלך?
"אני חושבת שזה חשוב לשמור על קשרי ידידות עם האנשים שהיית איתם במערכת יחסים אינטימית. אני עדיין בקשר עם החבר הראשון שלי. הוא בחור נהדר".

את וזאק בראף, החבר האחרון שלך, הכרזתם בפומבי על הזוגיות בטקס גלובוס הזהב. מה היה שם?
"כן, ההורים שלי קראו עלינו באינטרנט ושאלו: 'מה זה צריך להיות?' ואני לא ידעתי מה לענות להם. חשבתי שאנשים ידעו שאנחנו יוצאים אבל לא מדברים על זה בפומבי. כבר צילמו אותנו ביחד לפני כן".

האם חשוב לך לצאת עם מישהו מהתעשייה כדי שיבין מה עובר עלייך?</strong>
"אני לא יודעת אם זה חשוב, כמו שחשוב להיות עם מישהו שתומך, שיהיה גאה בך ושיכבד אותך ואת עבודתך, אבל אני מניחה שמישהו מהתעשייה יכול להבין כמה חיי שחקן הם אינטנסיביים ולמה אני כל כך עייפה אחרי העבודה".

האם זאק היה מקנא כשהוא היה רואה אותך מתנשקת עם בחורים אחרים על המסך?
"הוא היה צריך לעשות את אותו הדבר, כך שלא הייתה קנאה בעניין זה, אבל אני מניחה שלא היה לו כל כך נוח לראות את זה על המסך. לי לא היה ממש נוח לצפות בו מתנשק עם מישהי אחרת".

איך היה להתמזמז עם אדריאן גרנייר בהפמליה?
"זה די מוזר לנשק בחור שהוא לא החבר שלך, אבל לנשק גבר שווה זה לא הכי נורא בעולם… זה חלק מהעבודה".

ואיך היה לנשק את זאק בסקראבס כשהופעת בתפקיד אורח?
"נישקתי את חבר שלי, אז זה לא היה מוזר בכלל. מה שכן היה מוזר זה לנשק את שרה צ'אלק בסדרה. לא נישקתי בחורה אף פעם בעבר, אז זה היה ממש מוזר. אני חייבת להודות שהיא אחת מהנשקנים הכי טובים שיצא לי לפגוש".

זאק גדול ממך בתשע שנים. האם זה היווה בעיה עבורכם?
"אף פעם לא ממש חשבתי על זה. אני לא חושבת שבכלל ידעתי בן כמה הוא כשהתחלנו לצאת. אני לא מרגישה בת 23. כל חברותיי הן בנות 30 בערך".

על מה חברים שלך מקניטים אותך?
"בדיוק על זה – הם אומרים שאני מתנהגת כמו אישה מבוגרת. לפעמים אני מרגישה כמו בת 65 בגוף של בת 23. יש חלק שלם בחיי שדילגתי עליו כי התחלתי להופיע בגיל די צעיר, אבל אני בסדר עם זה. אני גם הולכת לישון מוקדם ואני חושבת שאני מתלבשת לפעמים כמו אישה מבוגרת".

את שותה אלכוהול?
"לא לעיתים קרובות. אני לא ממש אוהבת את טעם האלכוהול, אבל אני אוהבת יין אדום וסאקה. אני לא בליינית. השתכרתי אולי פעם או פעמיים בחיי. את יום הולדתי ה-21 חגגתי בטוקיו, כשכולם סביבי היו שיכורים, ורק אני נשארתי פיכחת".



"אני חושבת שזה חשוב לשמור על קשרי ידידות עם האנשים שהיית איתם במערכת יחסים אינטימית"

תסכימי להשתתף בסצנת עירום?
"נראה לי שלא, אבל קשה לי לענות בוודאות כי לעולם אין לדעת איזו הזדמנות יכולה לצוץ. בסרט אמרתי לך! יש הרבה התמזמזויות ונאלצתי ללבוש בגדים מינימליסטיים; הייתי צריכה להוריד את החולצה ונשארתי בתחתונים וחזייה מול כל הצוות".

את מרגישה נוח עם הגוף שלך?
"לא לגמרי, אבל אין לי בעיות מיוחדות איתו. אני לומדת לקבל את מי שאני. כבר הבנתי שאני לא דוגמנית דקיקה. כשהייתי בת 14 הייתי גבוהה וצנומה. עד גיל 18 כבר התמלאתי קצת והפכתי לנשית יותר. אני יודעת שהגוף שלי כבר לא יחזור להיות כפי שהיה בגיל 14".

מהי העצה הכי טובה שלך לדייטים?
"החיים קצרים, אז לכי על זה. אני תמיד חושבת: 'למה לא להגיד לו מה את באמת מרגישה?' אני בחורה רגישה ואוהבת ולכן אהבה באה לי בקלות".

האם אי פעם הזמנת בחור לצאת איתך?
לא, אבל הייתי עושה את זה. אף פעם גם לא הזמינו אותי לצאת ככה סתם. הכי קרוב שהגעתי לזה היה כשחציתי פעם את הכביש ובחור אחד רץ אחרי ואמר: 'את כל כך יפה. האם תסכימי לצאת איתי לארוחת צהריים?'. זה היה כל כך נועז ואהבתי את זה, אבל אמרתי לו: 'תודה, עשית לי את היום'".

איזו מחווה ממש רומנטית חבר עשה לך בעבר?
חבר אחד כתב עבורי שיר והפתיע אותי כשהזמין את החברים והמשפחה לבית קפה ושם שר לי אותו.

מהו דייט מוצלח במיוחד לדעתך?
אני עצלנית וביתית אז אני מעדיפה להזמין אוכל טוב ולראות סרט או לצפות בטלוויזיה.

7 דברים שלא ידעת על מנדי מור

  1. היא מתעוררת כל בוקר ב-7, גם אם אין לה משהו מיוחד לעשות.
  2. היא מעריכה את ג'וליה סטיילס ואת נטלי פורטמן בגלל שהן עשו הפסקה בקריירת המשחק שלהן כדי ללכת ללמוד בקולג'.
  3. גובהה – 1.80 מטר, בלי עקבים!
  4. החלק הפחות אהוב עליה בגופה הוא הירכיים.
  5. היא יכולה למנות את חבריה הטובים על שתי כפות ידיים בלבד, וגם זה בקושי.
  6. אחיה בן ה-20, קייל, גר איתה.
  7. היא אוהבת להקליט תוכניות ומכורה לאמריקן איידול.

מנדי מור עונה על בוחן Cosmo

חלק הגוף שלי שאני הכי אוהבת הוא:
א. הטוסיק שלי.
ב. הציצים שלי.
ג. הרגליים שלי.
ד. הבטן שלי.

אני מרגישה הכי סקסית כשאני:
א. לובשת שמלה קטנה ולוהטת.
ב. לובשת ג'ינס וטי שירט.
ג. עירומה.

אני הכי אוהבת את עצמי עם:
א. שיער חום בהיר.
ב. שיער חום כהה.
ג. שיער בלונדיני.

הייתי רוצה להפסיק אבל אני לא מסוגלת:
"לשתות קפה".

ההרגל המגונה שלי:
א.להישבע.
ב. להשתזף.
ג. להתעצל ללכת לחדר הכושר.
ד. להתנצל באופן אובססיבי.

הכי נהניתי לשחק עם:
א. קריס קליין (American Dreamz).
ב. אדריאן גרנייר (הפמליה).
ג. שיין ווסט (AWalk to Remember).
ד. דיאן קיטון (אמרתי לך!).

באחד הימים אני מתכננת ללמוד:
א.לדבר צרפתית.
ב. לבשל.
ג. לנגן בגיטרה.
ד. לסרוג.
ה. הכל ועוד מיליון דברים אחרים.

יש לי חיבה מיוחדת ל:
א. גברים אתלטים.
ב. גברים מצחיקים.
ג. גברים סקסיים.
ד. גברים חכמים.

אני ממש מפחדת מ:
"החושך, כרישים, חרקים".

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם פרידה היא:
א. לצאת עם מישהו אחר.
ב. להיות עם חברותייך 24 שעות ביממה.
ג. לכתוב על זה שיר.
ד. לאכול עוגות.

ה. כל התשובות נכונות.

אנשים בטח חושבים ש:
"אני ילדה ממש טובה, אבל אני לא".

 

צילום: (מנדי מור וזאק בראף) John Shearer/wireImage. (מנדי מור גדול) Cliff Watts. עורכת אופנה: Brooke Elder. שיער: Peter Butler for artistsbytimothypriano.com. איפור: Matin for artistsbytimothypriano.com. מניקור: Deborah Lippmann for Lippmanncollection.com. עיצוב סט: Tristam Steinberg. שמלה: Alberta Ferretti.

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה