למה כל הסלבס סוגרות פתאום את האינסטגרם?

מאיה ורטהיימר ולירון ויצמן | צילום: אינסטגרם, עדי אורני
מאיה ורטהיימר ולירון ויצמן | צילום: אינסטגרם, עדי אורני

מאיה ורטהיימר, לירון ויצמן ויעל גולדמן כבר החליטו להיפרד מהאפליקציה שכולנו מכורות לה. מה מסתתר מאחורי הגמילה בהפתעה?

88 שיתופים | 132 צפיות

אין ספק שבשנה האחרונה מאיה ורטהיימר הפכה למלכת הסטורי של הרשת. בין אם היא עושה כושר, אוכלת גלידות לרוב בכיכר רבין או עולה על ביקיני וישר הופכת לטאדק הילד הפולני, כדבריה, – 100 אלף העוקבים שלה לא יכולים לפתוח את היום בלי קצת מחוש ההומור של הג'ינג'ית הכי לוהטת בתעשייה.

לכן היה זה צעד מפתיע במיוחד שהיא הודיעה על פרידה מהאינסטגרם. לא לדאוג, מדובר רק בפרידה זמנית של 24 שעות – בינתיים – ובכל זאת, לא הודעה פשוטה כשהיא מגיעה מאושית רשת שכמותה. אז מה בדיוק קרה? ורטהיימר הגיעה למסקנה שהיא פשוט מכורה, כמו כולנו. אבל להבדיל מרובנו החליטה לעשות מעשה.

מאיה ורטהיימר | צילום: אלכס פרגמנט
מאיה ורטהיימר | צילום: אלכס פרגמנט

"היי עולם, מלא זמן לא הסתכלתי לך בעינים" כתבה השחקנית בחשבון האינסטגרם שלה (ואף מילה על האירוניה הדקה). "אני יכולה להעביר שעות כשאני בוהה במכשיר הזה. הודעות, רשתות חברתיות. מוצאת את עצמי יותר ויותר נשאבת לעולם הזה שבתוך המסך במקום להתרכז בדבר האמיתי – החיים שלנו. לאט לאט פחות נוכחת. הראש והנפש נשאבים למרוץ הזה,לקשר עם הרשת. ואני אומרת 'יאללה, שחררי! 24 שעות בלי".

ורטהיימר מתארת איך הבינה שהיא מכורה לגמרי, כאשר רק המחשבה לעזוב את הטלפון גרמה לה לתחושות של פחד. תוסיפו לזה את העובדה שגם בעלה אסף זמיר נמצא בימים אלה בשיאו של המירוץ לראשות עיריית תל אביב, וקיבלתם סיטואציה לא פשוטה, ובכל זאת – היא החליטה לקחת פסק זמן, ובנוסף הזמינה את כולם להצטרף.

https://www.instagram.com/p/BpPKL36ltdp

בינתיים מי שכבר נענו להזמנה הן הבסטיז יעל גולדמן ולירון ויצמן, שנמצאת בימים אלה בהריונה השני."בזכות האפשרות החדשה בנייד גיליתי על עצמי שכל יום מחדש אני מעבירה בין 5 ל-7 שעות כשהמכשיר ביד. כל יום!" כתבה ויצמן. "אינסטגרם. פייסבוק. טויטר. וואצאפ. מייל. אז מה ההיא כתבה בסטטוס. מה ההוא עדכן. אה לאן הם טסו. יא איזה ביקיני בודי. די. הצטרפתי לאתגר. סוגרת את האינסטוש וחוזרת להסתכל בעיניים", כתבה ויצמן בפוסט שהצליחו להפחיד אפילו אותנו, מכורות ללא מורא.

לירון ויצמן בקמפיין של חגית טסה | צילום: עדי אורני
לירון ויצמן בקמפיין של חגית טסה | צילום: עדי אורני

 

חפשו אותה באינסטוש, או שלא: יעל גולדמן | צילום: עידו איז'ק לגולף
חפשו אותה באינסטוש, או שלא: יעל גולדמן | צילום: עידו איז'ק לגולף

ניסינו לברר איך ולמה דווקא עכשיו כל הכוכבות החליטו לסגור פתאום את האינסטגרם. מגיבים ציניקנים שאינם אנחנו כבר העלו השערות על קמפיין פרסומי. ניסינו לפנות אליהן בווטסאפ אך בינתיים הווי הכחול נותר היום מאוד אפור. חששנו שגם מהווטסאפ הן לקחו הפסקה, לא אמרנו נואש ושלחנו יונת דואר. בינתיים מחכות וגוללות את הפיד, אלא מה. נעדכן.

**עדכון**
שבו סלבס לגבולן ולאינסטגרמן. מדובר בקמפיין לאופטיקנה. מה שנקרא – תיראו מופתעים.

ואם כל זה לא מספיק, הקמפיין החדש הושק תחת הקונספט ההו-כה-מהפכני 'לחזור להסתכל לאנשים בעיניים'. קונספט כמו 'עבודה בעיניים' היה עובד לא פחות טוב במקרה הזה. ובכלל, עם כל הכבוד לחברים במשרד הפרסום שוודאי בטוחים שמדובר בקריאייטיב העשור (עד לכאן אפשר לשמוע את צהלות 'פיצחנו את הבריף'), מדובר במשקפי שמש. אתם יודעים, הפריט הזה שקונים כדי לבהות באנשים זרים בכיף שלנו ובלי שהם ידעו שאנחנו מסתכלות. למעשה זה האקססורי האופנתי היחידי שנותן אישור לסטוקרית הפנימית שלנו לצאת מהאינסטגרם לקצת גוד אולד סטוקינג בחיים האמיתיים. נו, אז אולי בכל זאת הקמפיין עבד.