עפה כמו ציפור

קבלו את נלי פורטדו בהופעה מחודשת וסקסית מתמיד

88 שיתופים | 132 צפיות

נלי פורטדו היא ללא ספק אישה מאוד עסוקה; היא אם חד-הורית לנביס בת השלוש, היא מקדמת במרץ את אלבומה החדש Loose, וממש לאחרונה סיימה להופיע בטקס פרסי המוסיקה האמריקאי ובתכנית של ג'יי לנו. היא עברה דרך ארוכה מאז שנולדה בקנדה להורים ממוצא פורטוגזי (הרקע הזה השפיע רבות על סגנונה המוזיקלי). בדרך היא הספיקה לעבוד כחדרנית בבתי מלון בחופשות, ובימיה החופשיים היא למדה לנגן ביוקליילי (כלי נגינה דמוי גיטרה) ובגיטרה והאזינה לכל סוגי המוסיקה, מ-B&R עד להיפ-הופ ולרוק אלטרנטיבי. בגיל 13 היא עברה לטורונטו והחלה להיכנס לסצנת המוסיקה, אז גם החלה להלחין.

בחורף 2000 הקליטה את אלבומה הראשון Whoa, Nelly! שהוא תערובת של נעימות מתוקות ומקצבים חזקים שהובילו אותה לזכייה בארבעה פרסי גרמי והציגו אותה כזמרת החדשה והנועזת בתחום המוסיקה. שלוש שנים לאחר מכן, אחרי לידת בתה, היא הוציאה את אלבומה השני Folklore – מיקס קליל עם השפעות מוסיקה פורטוגזיות ומוסיקת עולם. האלבום הזה לא הצליח כמו האלבום הראשון. בקיץ האחרון היא הוציאה את Loose שהופק על-ידי כוכב ההיפ-הופ טימברלנד והוקלט במיאמי. האלבום חשף את נלי הסקסית והמשוחררת שלא ראינו לפני כן. הוא זינק במהרה לראש מצעדי הפזמונים והציג לעולם מוסיקה אקלקטית, ססגונית ומלאת שמחה – זוהי נלי פורטדו במלוא הדרה.



עטיפת האלבום החדש

עטיפת האלבום החדש

בשני האלבומים הקודמים שלך מרגישים את נוכחות השורשים הפורטוגזים שלך וכן השפעות מברזיל וממוסיקת עולם. Loose והסינגל הראשון מתוכו: Promiscuous הם הרבה יותר סקסיים והרבה פחות אתניים, מה קרה?
"עברתי תהליך הדרגתי. אני נמצאת כבר שבע שנים בתחום המוסיקה ורק היום אני מרגישה אישה ואני בשיאי. מקורו של השוני בלידת בתי; ילדתי בבית בלידה טבעית לפני שלוש שנים. לאחר הלידה התחלתי להרגיש יותר נוח עם עצמי למרות שהגוף שלי השתנה, התעגל, והישבן והחזה גדלו. עברתי למיאמי לארבעה חודשים וגיליתי שזו העיר הכי סקסית בעולם. במקום להסתובב עם בוקסר בבריכה, הסתובבתי שם עם ביקיני, עשיתי ברזילאי והרגשתי כמו בחופשה. בעקבות כך עשיתי גם אלבום סקסי. התקופה של העבודה על האלבום היתה ממש מגניבה ומשחררת – בימים הייתי עם בתי בשמש ובחוף ובלילות הקלטתי עם טימברלנד טרקים לוהטים".

עכשיו כשאת אמא, מה דעתך על אמהות?
"אני משתדלת להמציא את מושג האמהות מחדש. אני מרדנית, תמיד הייתי כזאת. כשהייתי בת 12 ניגנתי על טרומבון וניסיתי לעשות את זה כמה שיותר סקסי. אני מורחת אודם אדום לאחר כל הופעה, אני מרגישה משוחררת ואני חושבת שנשים צריכות להרגיש טוב עם עצמן גם לאחר הלידה. בסופו של דבר זה תהליך טבעי שלא אמור לגרום לשינויים מהפכניים. אני אוהבת להרגיש שאני לא מקריבה כלום בגלל שאני אמא".

אבל מה לגבי השינויים שהתחוללו בגופך?
"זה נכון שהנקה לא עוזרת לך להישאר רזה כי כדי להניק את צריכה לאכול יותר ואסור לך לדלג על ארוחות, אבל ההנקה עושה גם טוב לגופך; העור שלי נראה טוב יותר ואני מרגישה בריאה מתמיד. אני מודה שהיה לי קשה להוריד את החמישה ק"ג האחרונים. התחלתי ללכת לחדר כושר שלוש פעמים בשבוע ולהרים משקולות במשך שעתיים בכל פעם כדי להשיל את המשקל העודף. אחר כך שמרתי על המשקל בעזרת הריקודים בהופעות ובחזרות. גם סקס הוא ספורט נהדר. אם יש לך גבר, השתמשי בו. ככה קיבלתי את שרירי הבטן שלי: ריקודים וסקס. את יכולה בהחלט לצטט אותי: המפתח לשרירי הבטן החזקים שלי הוא סקס עם גבר לטיני".

את תמיד נראית אקזוטית. איך היית מתארת את סגנון הלבוש שלך?
"הסגנון שלי הוא אקלקטי. גם בבית ספר הייתי כל יום מישהי אחרת; פנקיסטית, נערת גלגיליות, תלמידה… כשהייתי קטנה דודותיי היו תופרות לי בגדים ואני הייתי מכינה בגדים לבובות הברבי שלי. בגיל ההתבגרות הסתובבתי בבגדי היפית, עם כפכפים וג'ינס, ואני עדיין מתלבשת ככה מדי פעם. יש בי צד מאוד אמריקאי אבל גם מאוד אירופאי; אני אוהבת שמלות ערב, עקבים גבוהים וחולצות קולר מתוחכמות. אני עונדת תכשיטים בולטים ונועזים. בזמן האחרון אני נועלת רק עקבים גבוהים, כבר אין לי אפילו סניקרס בארון. באופן כללי אני אוהבת בגדים שמתאימים לגוף הנשי ומדגישים את המבנה העגול, אבל אני אוהבת להתלבש גם בסגנון אלגנטי או בסגנון הווינטג'".



"המפתח לשרירי הבטן החזקים שלי הוא סקס עם גבר לטיני"

עם איזה תיק את הולכת עכשיו?
"עכשיו קיבלתי את תיק הצמר הלבן של D&G עם הפונפונים הלבנים ויש לי את תיק השאנל הקלאסי שלי".

איזה אלבום מתנגן אצלך לאחרונה?
"אני שומעת המון מוסיקה. הופעתי פעם עם הזמר קלירנס גרינווד ואני חייבת לציין שיש לו קול מדהים. הוא צעיר אבל נשמע כמו בן 50. אני אוהבת את להקת הרגאיי Calle 13 שזכתה לא מזמן בפרס הגרמי הלטיני, כמה אמנים מ-Cape Verde, את Block Party מאנגליה, את Queens of the Stone Age ואת System of a Down. אני אוהבת גם גוספל. בקיצור, הטעם שלי במוסיקה מאוד מגוון".

ספרי לנו על שלושה פרטי קוסמטיקה שאת תמיד נושאת בתיקך.
"סומק של סטילה בצבע אפרסק, סומק כתום של בובי בראון, מזין לשפתיים שלBurt`s Bees או של Kiehl`s lip balm ואת הבושם של Guinot. אני מאוד אוהבת גם את הבושם ללא אלכוהול של "J`Adore by Dior.

איזה ספרים את קוראת?
" אני קוראת הרבה. אני אוהבת ספרי פילוסופיה, כמו The Continuum Concept. עדיין לא סיימתי את Women Who Run with the Wolves. אני ידועה כאספנית ספרים שלא מצליחה לסיים אותם. בכלל, אני חושבת שחוסר סבלנות מאוד מאפיין את הדור שלנו. קראתי גם את Shopgirl של סטיב מרטין. הוא היה קצר ונהדר – לקח לי רק שלושה ימים לסיים אותו".

מהו המשקה המועדף עלייך?
"מים. אני רוב הזמן בנסיעות ומים הם הכי בריאים. אם בא לי קצת להשתגע אני שותה וודקה רד בול. אני אוהבת גם שייק פירות".

מי נחשב אצלך לדייט מוצלח?
"מישהו מצחיק, זורם, חכם, חם ובעל מטרות בחיים, אבל לא יותר מדי שאפתן".

יש מקום בעולם שלא היית בו ואת רוצה לבקר בו?
"כן. אפריקה וג'מייקה".

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה