בדרך לישראל: קים קרדשיאן משתפת פעולה עם בר רפאלי

בר רפאלי וקים קרדשיאן | צילום: מתוך האינסטגרם
בר רפאלי וקים קרדשיאן | צילום: מתוך האינסטגרם

עכשיו זה רשמי: קים קרדשיאן תצטלם עם בר רפאלי ל"קרולינה למקה", ואף נכנסת כשותפה בחברה. רפאלי סיפרה לנו איך הצליחה לשכנע את קרדשיאן לשתף פעולה, מתייחסת לשמועות על הריב בין השתיים ומספרת על החלום להפגיש בין הבנות. אז מתי בדיוק נראה את קים בארץ הקודש? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אחרי חודשים של הבטחות מצד "קרולינה למקה", הבוקר הודיע מותג המשקפיים באופן רשמי ששיתוף הפעולה בין קים קרדשיאן לבר רפאלי יוצא לדרך. רפאלי, פרזנטורית המותג ובעלת מניות במותג עצמו, חגגה את ההכרזה כפי שחוגגים ב-2018, עם סלפי נוצץ שבפחות מ-3 שעות כבר גרף למעלה מ-70 אלף לייקים.

למי מכן שלא גרה על הפלנטה ב-10 השנים האחרונות, רק נעדכן שקרדשיאן היא אחת הכוכבות הגדולות בעולם, עם שווי משוער של למעלה מ-350 מיליון דולר. העובדה שהחברה הישראלית, שכיום שייכת לקבוצת קסטרו-הודיס, הצליחה לרתום אותה לשורותיה היא ללא ספק הישג ענק. גם כאן נראה שהקשר האנושי עבד שעות נוספות, כאשר רפאלי הייתה זו ששיכנעה את הכוכבת לקחת חלק בקמפיין הישראלי.

"קים אמרה לי – אני רוצה מה שלך יש'" סיפרה רפאלי במסיבת העיתונאים הבוקר (רביעי) ואף חשפה כי קרדשיאן נכנסה לשותפה בחברה, ולמעשה הלכה בדרכה של רפאלי עצמה. קרדשיאן תקבל 10% אחוז מהרווחים של המכירות בארה"ב וכן 5% מהמכירות מקולקציה שהיא תעצב ותימכר תחת שמה. "היום חברתי הטובה היא גם שותפה שלי. אנחנו שתי נשים חזקות וגם חברות, בקמפיין המשותף שלנו השמיים הם הגבול" סיפרה רפאלי.

איך הצלחתם לגייס את קים, אחת מהכוכבות הכי גדולות בעולם? 
"האלמנט החברי מאוד עזר" חשפה בכנות רפאלי. "אם הוא לא היה, היינו צריכים לעבור המון סינונים בדרך לקים, ולרוב הדברים נופלים באמצע. בזכות זה שאני חברה שלה נפתחה לנו דלת מידית להקשבה. היא הסכימה להקשיב למה שיש לנו להציע, את היתר עשה השם של החברה".

אחרי כל כך הרבה שנים בתעשייה, מרגש אותך לשתף פעולה עם קים? או שמבחינתך זה עוד קמפיין?
"האמת שזה קצת מלחיץ. תמיד אומרים שלא כדאי לערבב ביזנס ופלז'ר ואני הולכת נגד החוקים. אבל עם מישהי כמוה שהיא גם בן אדם מקסים וגם אשת עסקים ממולחת, אני בטוחה שנצליח".

View this post on Instagram

New @carolinalemkeberlin is out ! ????✌????

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

רפאלי וקרדשיאן מכירות לא מהיום אך היחסים לא תמיד היו ורודים. בעבר פשטו שמועות שטענו שבין השתיים עבר חתול שחר, לאחר שרפאלי הוזמנה לחתונה של קים עם הראפר קנייה ווסט אך העדיפה לוותר על התענוג."מעולם לא רבנו, היא פשוט הזמינה אותי לחתונה ולא באתי. היא קיבלה את זה בהבנה, כמו שהיא לא באה לחתונה שלי" סיפרה רפאלי. בכל מקרה, אין ספק שבחודשים האחרונים היחסים בין שתי כוכבות העל שוב התחממו, והגיעו לשיאם היום כמובן עם ההכרזה על שיתוף הפעולה.

איך הולך להיראות הקמפיין?
"אנחנו עדיין בשלבי גישושים, מנסים לחשוב על הקונספט הכי טוב. שאלו אותי בהתחלה אם יש לי רעיון, אבל זה כל כך חלומי מבחינתי לעבוד עם קים שאין לי אפילו מאיפה להתחיל. ומעבר לזה אני לא ממש טובה בקונספטים״.

בר רפאלי לקרולינה למקה | צילום: אייל נבו
בר רפאלי לקרולינה למקה | צילום: אייל נבו

 

הקמפיין של השתיים יצולם בפברואר הקרוב ויושקעו בו בין 20-30 מיליון דולר. נכון להרגע הקמפיין יצטלם בחו"ל ולא בארץ, אך אנשי המותג מבטיחים כי קים תגיע להשקה בארץ בחודש מרץ הקרוב. כרגע לא ידוע בוודאות אם יתלווה אליה גם בעלה הראפר קנייה ווסט, אך קרוב לוודאי שכן והשניים יגיעו עם שלושת הילדים על מנת לערוך טקס הטבלה לשיקגו הקטנה, כפי שעשו בעבר לנורת' וסיינט ווסט. האם הם יפגשו גם את ליב ואל עזרא-רפאלי?

האם יש סיכוי למפגש פסגה גם בין הילדים? 
״ברור" מאשרת רפאלי. "זה חלק מהעניין, היא תבוא לארץ גם להשקה אבל הכי חשוב להפגיש את הילדים, אנחנו מתות שזה יקרה. היא כבר הייתה פה וראתה הכל, אבל בכל זאת אני אעשה לה גוד טיים, יש לי עד מרץ לחשוב לאן אקח אותה".