רוקדת עם כוכבים

נעמה תבורי - החיים מחוץ ל'רוקדים עם כוכבים'

88 שיתופים | 132 צפיות

קורות חיים
ילידת קיבוץ אפיקים, בת 33, נשואה.

עד היום היא הספיקה
ללמד ריקודים סלוניים (כבר שמונה שנים) בבית הספר ארתור מאריי, להתחרות ולהופיע בארץ ובחו"ל, וכמובן – לזכות עם רודריגו גונזלס ברוקדים עם כוכבים.

חוץ מזה היא גם
רקדה בלט במשך שנים, שזה בניגוד לכל שאר המתחרים ברוקדים עם כוכבים.

בזמנה הפנוי
"פעם מאוד אהבתי לצאת לרקוד, היום אני כבר לא עושה את זה כי אין לי כוח וחשק. אני מאוד אוהבת את תרבות הפנאי האורבנית; קולנוע, מסעדות טובות, בילוי בים. אני מאוד נהנית גם מזמן איכות עם המשפחה והחברים".

אף אחד לא יודע ש..
"תקופה די ארוכה התפרנסתי מלהיות מודל – דוגמנית עירום לציירים. אני מאוד אוהבת ציור ואמנות, ועם הרקע שבאתי איתו מהבלט המודרני מאוד התחברתי לזה".

רוקדים עם כוכבים
"כתכנית ריאליטי אני חושבת שזה פרויקט מעניין. המשתתפים עוברים בתכנית תהליך מאוד מיוחד שמשנה להם את החיים ברמה זו או אחרת. מאוד נהניתי מהחוויה. היה בה שילוב של כל הדברים שמרתקים ומעניינים אותי: אתגר, יצירתיות, בניית כוריאוגרפיה, למידה והרבה אדרנלין. נהניתי גם מההתחככות בעולם המדיה ואנשיו: המוסיקאים, העורכים, המנחים והבמאים. הייתי מוקפת באנשים שהיה לי כיף ומעניין איתם".



נעמה ורודריגו, רוקדים בדרך לניצחון

נעמה ורודריגו, רוקדים בדרך לניצחון

רודריגו
"היתה לנו כימיה טובה. גם ביחס מורה-תלמיד וגם מבחינת השפה משותפת. הוא ידע לתת לי את המקום שלי, ולהפך. היתה לנו מטרה משותפת והשגנו אותה. אם לא הייתי נשואה היה אולי יכול להיות עוד יותר מעניין…."

פרסום וחשיפה
"התחילו לזהות אותי ברחוב רק לקראת סוף העונה, כי אני נראית מאוד שונה ביומיום ואני גם לא מסתובבת הרבה ברחוב, אז זה לא מטרד. רוב הזמן הפידבקים חיוביים, אז זה כיף".

רוצים לקרוא עוד על סלבס מקומיים?

דיאטה וספורט
"אני אוכלת כמו מטורפת. יש לי מזל גדול שאני במקצוע ששורף קלוריות כי הגנים במשפחה שלי הם דווקא של נשים מלאות. אני גם לא עושה כושר מעבר לריקוד. היו תקופות שעשיתי פילאטיס, וזה אגב, משהו שאני ממליצה לכל מי שמשתתף בשיעורים שלי לעשות. כשאפסיק לרקוד אני מניחה שבטח אתנפח, אז אני משתדלת להמשיך לרקוד כמה שיותר".

שאיפות
"להמשיך לעסוק ביצירה ובמחול תוך שילוב עם הוראה והופעות. להיות שם דבר בעולם המחול".

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה