קארה דלווין חושפת: "היו רגעים שלא רציתי להיות פה יותר"

קארה דלווין עם הספר החדש | צילום: GettyImages
קארה דלווין עם הספר החדש | צילום: GettyImages

למתבונן מהצד החיים של הטופ מודל קארה דלווין עלולים להיראות מושלמים אבל עכשיו מי שמאז ומעולם הייתה הרבה יותר מסתם דוגמנית חושפת באומץ את ההתמודדות שלה עם הדיכאון. ותאמינו לנו שהרבה זמן לא שמעתן מפורסם מדבר בכזו כנות וישירות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

קארה דלווין נחשבת לאחת מהדוגמניות הגדולות של העשור ואף ידועה אבל היא מעולם לא הייתה מה שמצופה מדוגמנית 'סטנדרטית' להיות. בין אם מדובר בתסרוקת קצוצה עבור תפקיד חדש לסרט או זוגיות עם הזמרת סנט וינסנט, דלווין מעולם לא עשתה חשבון ולא נתנה להגדרות לעצור אותה מלהיות מי שהיא. ב- 2015 היא הכריזה על פרישה מעולם הדוגמנות, הצהרה שלא עמדה במבחן הזמן אבל מספקת דווקא דוגמה טובה לאומץ ליבה של דלווין, שמלווה אותם גם בימים אלה כשהיא חושפת מול העולם כולו את ההתמודדות שלה עם דיכאון. לא בפעם הראשונה אמנם אבל נדמה כי בהחלט באופן חשוף, אמיץ וכן יותר מבעבר.

קארה דלווין והאקסית, הזמרת סנט וינסנט | צילום: GettyImages
קארה דלווין והאקסית, הזמרת סנט וינסנט | צילום: GettyImages

 

עם ההכרזה על הפרישה מעולם הדוגמנית דלווין הקדישה את עיקר זמנה לעולם המשחק. ועכשיו מסתבר שהיא גם סופרת. השבוע יוצא לאור הרומן הראשון שלה – "Mirror, Mirror". לפי דלווין מדובר בסיפור התבגרות שיכלול לא מעט התעסקות ב"מיניות, חיפוש זהות, חברות ובגידה". לא מופרך לשער שהספר יתבסס באופן חופשי על חייה של דלווין, שיחד עם אחותה פופי, התמודדה בילדות עם בעיות הסמים והאלכוהול של אמה.
"רציתי לספר סיפור שיציג לקורא תמונה אמיתית של רכבת ההרים הרגשית שנקראת גיל ההתבגרות" כתבה דלווין בהקדמה לספר והוסיפה "ומעל לכל, רציתי לומר לכל מי שיקרא שזה ממש בסדר אם אתה עוד לא יודע מי אתה, כל זמן שאתה לומד מה הופך אותך למאושר והולך אחרי הלב שלך הכל יהיה בסדר".

יפה ואמיצה גם עם שיער ארוך וגם עם שיער קצר | צילום: GettyImages
יפה ואמיצה גם עם שיער ארוך וגם עם שיער קצר | צילום: GettyImages

 

כחלק ממסע הקידום לספר דלווין סיפרה בכנות על מחלת הדיכאון ממנה סבלה מגיל 15 וחשפה את המסע שלה להחלמה ולאושר בראיון למגזין The Edit של אתר האופנה נט-א-פורטה: "בתור ילדה תמיד הרגשתי שונה ולבד, כאילו שאני איזה חייזר. כל הזמן חשבתי 'מה לא בסדר איתי?'. רק רציתי שאנשים יאהבו אותי אז אף פעם לא כעסתי על אף אחד. כיוונתי את הכעס הזה פנימה, כלפיי עצמי. שנאתי את עצמי על זה שהייתי מדוכאת, שנאתי להרגיש ככה, שנאתי להרגיש בכלל. הייתי פשוט מנותקת מהרגשות שלי וכל הזמן פיקפקתי בעצמי, אומרת משהו אחד ואז שונאת את עצמי על זה שבכלל אמרתי אותו. לא הבנתי שום דבר חוץ מהעובדה שלא רציתי לחיות יותר".

עם הספר החדש. מי ההוצאה לאור שתרים את הכפפה ותתרגם לעברית? | צילום: GettyImages
עם הספר החדש. מי ההוצאה לאור שתרים את הכפפה ותתרגם לעברית? | צילום: GettyImages

 

הסטארית הוסיפה לחשוף עוד ועוד חלקים מהמאבק האמיץ שלה: "כל כך הרבה מהחברים שלי שאלו אותי 'איך את יכולה בכלל להיות מדוכאת? יש לך כל כך הרבה מזל'. אני מבינה את כל הדברים האלה והלוואי שהייתי יכולה לקבל אותם, אבל זה כאילו יש משהו שחור בתוכי שאני פשוט לא מצליחה להשתחרר ממנו. אם נכשלתי במשהו זה היה הדבר הכי נורא בעולם. אף פעם לא הרגשתי טובה מספיק ובטח שלא בהשוואה לאחרים. ואז פתאום אני מקבלת ציון 70 וזה הופך להיות הציון שלי בחיים, מה שמגדיר אותי כבן אדם"

כן, גם מי שנראית לכן יפהפייה מושלמת יכולה לסבול מדיכאון. אין לזה שום קשר למראה | צילום: GettyImages
כן, גם מי שנראית לכן יפהפייה מושלמת יכולה לסבול מדיכאון. אין לזה שום קשר למראה | צילום: GettyImages

 

היום דלווין שמחה גם לספר שהיא נמצאת במקום הרבה יותר טוב מבעבר: "אני יודעת שזה נשמע טיפשי אבל הסתמכתי יותר מדי על אהבה, על אנשים אחרים שיהפכו אותי לשמחה. הייתי צריכה ללמוד להיות שמחה בכוחות עצמי. היום אני יכולה להיות לגמרי עצמי ולהיות מאושרת אבל לקח לי הרבה זמן להגיע לזה".

[interaction id="59dbdb3b04d26100017f81a3"]