להשקות את הפות: איך מים יפתרו לך את היובש

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

מים מרפאים כמעט כל חולי, כולל יובש בווגינה, אבל מי מאיתנו באמת מקפידה לשתות שמונה כוסות ביום? הקיץ הזה לבשי בקבוק חכם שיזכיר לך מתי וכמה לשתות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

שתיית מים היא פתרון כמעט לכל בעיה. כואב הראש? שתי מים. רעבה? שתי מים. רוצה עור פנים טוב יותר? רוצה לשמור על ערנות? רוצה לרזות? מערכת עיכול יעילה יותר? מים, מים, מים. ועדיין, מעטות הנשים שמצליחות לשתות את שמונה הכוסות המומלצות ביום (לא כולל יין). תגלית חדשה ומרעישה עשויה לשכנע אותנו להקפיד על משמעת שתייה, בייחוד בחודשי הקיץ הלוהטים הבאים עלינו לטובה: שתיית מים לא מספיקה מייבשת לא רק את הגוף ואת העור, אלא גם את הווגינה.

הספר "המדריך המקיף לבריאות האינטימית של נשים" (She-ology: The Definitive Guide to Women’s Intimate Health. .Period), שפורסם לאחרונה בארצות הברית, מלא בעצות והצעות כיצד לשמור על פות שמחה, לחה ובריאה. בין היתר מסבירה המחברת ד"ר שרי א. רוס מה בדיוק קורה באזור האינטימי ביותר כשאנחנו לא שותות מספיק מים: כל הפרעה באיזון הטבעי של הנרתיק עלולה לגרום לחוסר נעימות, גירוד או תחושת יובש. התייבשות כללית כתוצאה ממחסור במים יכולה לגרום ליובש באזור הנרתיק, לשינוי ברמת ה־pH ואף לדלקות או לפטריות.

אז נכון, אנחנו יודעות שרק טוב יגיע משתייה מספיקה של מים, ועכשיו יש הוכחה שזה קשור אפילו לפות, אבל איך מיישמים את זה? כולנו שמות בקבוק מים בתיק ומתכוונות למלא אותו פעמיים לפני ארוחת צהריים, אבל הבקבוק הולך לאיבוד אחרי שעתיים ונמאס ללכת לשירותים כל 20 דקות.

למזלנו יש אינסוף פטנטים חדשים שמטרתם לגרום לנו להתמיד בשתייה ועל הדרך לבזבז פחות פלסטיק. אספנו עבורכן את האופציות המרוות ביותר.

1. לאכול את הבקבוק

חברת Skipping Rocks Lab, שמורכבת משלושה מעצבים ומדענים שפועלים באימפיריאל קולג' בלונדון, פיתחה בקבוק מים אכיל שמנסה לפתור את בעיית הזיהום הסביבתי ממוצרי פלסטיק. "אוהו" הוא בקבוק אכיל המתמוסס בפה. הוא אמנם לא טעים, אבל גם קייל זה לא להיט ואנחנו צורכות אותו בשם הבריאות.

 

2. הבקבוק ששומר על המשקל

הבקבוק של חברת Hidrate Spark עוקב אחר הרגלי השתייה שלכן ביחס לגובה, משקל והפעילות הספורטיבית, שולח את המידע לאפליקציה בטלפון וגם מזכיר לכן לשתות מדי פעם על ידי הבהוב זוהר בגוף הבקבוק. מחיר הבקבוק (200 ש"ח) לא זול, אבל השקעה שווה בשביל פות לחה. ‏

https://www.instagram.com/p/3ufRRlq_qP/

3. בשבחי הפשטות

‏Ulla מתחבר לכל בקבוק בעזרת רצועת גומי, ואם עוברות 40 דקות בלי שלקחת שלוק הוא מהבהב. אפשר לבחור את צבע הרצועה ממבחר צבעים חמודים עם שמות חמודים לא פחות כמו ורוד פלמינגו. 90 ש"ח.

4. להשאיר את הכסף בכיס

יש לך כבר בקבוק ואת רק מחפשת תזכורת פשוטה? Hydro Coach היא אפליקציה חינמית העוקבת אחר צריכת המים היומית שלך, מנסחת המלצות בהתאם ומתזכרת אותך מדי פעם ללגום מהבקבוק.

5. לברוח איתו מהבית

כמה פעמים התלבטתן אם לבחור בתיק גדול ומרושל, שיכול להחליף סניף קטן של בית מרקחת, או בתיק קטן ומעוצב שמכיל בקושי כרטיס אשראי ושפתון. ובכן, הבקבוק של חברת שורש פותר לכן את ההתלבטות. כשהוא מלא הוא מכיל ליטר מים וכשהוא מתרוקן אפשר לקפל אותו ולהכניס לכיס. 30 ש"ח, בחנויות המטיילים והספורט

בקבוק שורש | צילום: אלי גיטלמן
בקבוק שורש | צילום: אלי גיטלמן

 

6. איך צרפתיות נשארות רוויות

חברת פרסום צרפתית הצליחה לייצר פקק קטן ואלגנטי עבור חברת המים המינרליים ויטל. הפקק משלב בתוכו טיימר המופעל בכל פעם שלוקחים לגימה. עם סיום הספירה לאחור קופץ מהפקק דגלון קטן המזכיר ללגום שוב. הפקק הופץ במהדורה מוגבלת, מה שהגביר כמובן את הנחשקות שלו.