6 טרנדים לוהטים שיעזרו לך לשמור על הבריאות

מתוך המגזין Slavic Girls | ארט וצילום" אניסיה אפק
מתוך המגזין Slavic Girls | ארט וצילום" אניסיה אפק

הבטחת לעצמך שהשנה תלכי לישון בעשר ולא תסתפקי בעוגיית אוראו לארוחת בוקר? הנה כל הטרנדים והטיפים שיעזרו לך לקיים את ההבטחה, כולל אפליקציית הכושר שבאמת עובדת ופטנט השינה שיעזור לשמור על משקל מאוזן

88 שיתופים | 132 צפיות

 

ברור כקריסטל

למי מאיתנו לא הייתה טבעת מצב רוח בילדות, כזאת ששובצה באבן זולה והשתנתה בהתאם למצב הרוח שלנו, כלומר, לחום וקור? מגזין ווג דיווח החודש על טרנד "חתונות הקריסטלים", שבמסגרתו הכלות מבקשות לשלב באירועי החתונה אבקות וקריסטלים בעלי סגולות אנרגטיות, יכולות הילינג ואיזון נפשי. כדי לפתוח את הצ'אקרה ולפזר גוד וייבז במסיבת הרווקות, כל האורחות מקבלות שקיק ובו תערובת אבקת קריסטלים, אבנים ועשבים שאותם הן מוזמנות לפזר לכל עבר כאילו היו טינקרבל. רבות אף זונחות את היהלום נטול הסגולות והדל באנרגיות מחדשות, ומבקשות לשבץ בטבעת האירוסין אבן המסמלת אהבה ופתיחות, כמו אמרלד.

אם את חפצה בשינוי אנרגטי ורוחני, ריענון הצ'י, פתיחות, אהבה וקבלה, פתחי את ליבך לטרנד האסתטי הזה. את לא חייבת לשבץ את האבנים בתכשיטים, אפשר לקשור אבן קטנה על חוט פשוט, או פשוט לשים אותה בתיק או בארנק. בשביל חיזוק ליופי, מבפנים ומבחוץ, נסי את אבן הג'ספר האדומה. אם מה שחסר לך הוא כוח רצון, ריכוז והגשמה עצמית, דווקא הטייגר איי תתאים. אבן הג'ייד הירוקה וההרמונית מעניקה איזון ותמיכה לכל מי שנמצאת בנוכחותה, ורוז קוורץ הוא קריסטל שימשוך אלייך אהבה, ירפא לב שבור ויחזק את אהבתך לעצמך. גם הפנינה יכולה להשרות רוגע וביטחון, בתנאי שהיא אמיתית כמובן.יעילות האבנים והקריסטלים בריפוי לא מוכחת מדעית, אבל עם תחושה טובה אי אפשר להתווכח. וכמו שאמר אנדי וורהול: "אני חייב להאמין במשהו, אז אאמין בקריסטלים".

 

מתכון לספא

גשי אל המזווה, ערבבי שתי כפות קמח שיפון בקערת מים חמימים, הוסיפי חלמון ביצה וחומץ תפוחים, ערבבי, גשי אל חדר הרחצה, שפכי על השיער, עסי ושטפי. אנחנו לא באות בקטע ניו אייג'י, אבל כל מה שמבטיח לנו שיער רך חלק ונעים – מסקרן. אנחנו משלמות הרבה כסף על תכשירים מהונדסים ועמוסים בכימיקלים, ועוד יותר כסף על הטבעיים, הבוטניים או האורגניים. המוצרים במעבר האפייה של הסופר לא תמיד זולים יותר (קמח שיפון נשמע יקר), אבל הם לפחות משמשים למגוון רחב יותר של פעולות. אלה שכבר נכנסו לטרנד – קולפות, סוחטות, מוהלות, מורחות ונשבעות שהן נראות ומרגישות נהדר. חומץ תפוחים למשל, מועיל לפיגמנטציה או לאקנה בעור הפנים ומסייע ליובש בקרקפת וניתן להשתמש בו כמי פנים או כמרכך. נסי גם שמן שקדים להסרת איפור ושמן ויטמין E במקום קרם עיניים, דבש כמסיכת פנים מעשירת לחות, שמן ארגן במקום קרם גוף, ומי ורדים אחרי ניקוי הפנים במקום טונר. הטרנד לא נגמר כאן, הבלוגריות הצעירות אף רוקחות מוצרי קוסמטיקה בעצמן. שמפו, קרם גוף ומסיכות לפנים הן רק חלק מהדברים שאת יכולה לנסות בבית. תה קמומיל ודבש מרכיבים מסיכת פנים מטהרת ומעשירה לחות, בשביל שמפו פשוט ערבבי סבון נוזלי רגיל, חלב קוקוס וכמה טיפות משמן לבחירתך – לבנדר או גרניום לימוני משתלבים נהדר עם חלב קוקוס.

https://www.instagram.com/p/BVSRzFhFRe5/

מתוק מריר ולוהט

משקאות בריאות הם כל כך קול שאפילו הראפר דרייק נכנס כשותף בבר משקאות בניו יורק המתמחה בתה מאצ'ה – משקה תה ירוק יפני בעל כוחות על. בישראל הטרנד הירוק הזה רק התחיל להירקח, עם מספר הולך וגדל של בתי קפה שמגישים אותו בווריאציות חמות וקרות, עם חלב ובלי, בגרסת גלידה או בתוך שלל קינוחים מתוקים־מרירים. היפנים הגדילו ראש וייצרו וריאציית מאצ'ה לכל קינוח כמעט – החל מעוגת גבינה ועד קרטיב קרח. תה הפלא הפך פופולרי כי הוא רווי בנוגדי חמצון, כלורופיל, ויטמין C, אבץ ומגנזיום. הוא מוריד את רמת הכולסטרול ומסייע לניקוי רעלים. בנוסף, צבעו הירוק הבוהק הוא בעל יכולת מרשימה המסייעת לגרוף לא מעט לייקים ברשתות החברתיות. שייק עלים ירוקים בכוס טייקאאוט שקופה עם קשית, הכי בנונשלנט שלך על הספסל בשדרה. אז חוץ מבתי קפה שמבינים עניין, תמצאי את המאצ׳ה במסעדות אסייתיות או שתוכלי לקנות גרסה בייתית להכנת המשקה במדף התיונים בסופרים האורגניים, ולארח מסיבת תה שתיזכר כל השנה.

ניקיון בחדר המיטות

להגיע בבוקר הפוכה למשרד ולמלמל "הלכתי לישון בארבע בבוקר" זה כבר לא מגניב. שנת לילה הגונה היא עכשיו סמל סטטוס. גורו הבריאות הקצת מוגזמת גווינת' פאלטרו הדליקה את העולם על שינה בספרה האחרון, "יופי נקי" שבו הסבירה איך ליישם את קונספט "השינה הנקייה" שפיתחה. חייבים לתת לה את הקרדיט: יש משהו בדבריה. ברור ששינה חשובה לתפקוד הקוגניטיבי, לחילוף החומרים בגוף, למצב הרוח ובלה בלה בלה, ואלוהים יודע שהיא חשובה למידת העוקם של הפרצוף שלנו בבוקר. פאלטרו מציעה לכן לתעדף את השינה על כל דבר כמעט, אפילו על הדיאטה שלכן, כי דיאטה שלא תיתמך בשינה טובה ממילא לא תהיה מאוד אפקטיבית. אם זה לא מספיק, מחקר חדש שהתקיים באוניברסיטת אוהיו מגלה שמחסור בשינה יכול להשפיע גם על הזוגיות. כל הריבים המיותרים שאתן נקלעות אליהן בלי סיבה והוויכוחים שאין לכן איך לנצח בהם? לא משהו שעוד שעת שינה לא יכולה לשפר. המחקר מצא שזוגות ותיקים שישנו פחות משבע שעות שינה, תקשרו בעוינות גדולה יותר זה עם זה. עכשיו, זה לא שלא היינו ישנות מלא אם לא היינו יכולות, בטח שהיינו, אבל יש תוכניות לצפות בהן בטלווזיה ותמונות לראות באינסטגרם ולייקים לעשות בפייסבוק. אבל כל החיצים מצביעים לעבר אותה בעיה: פחות משבע שעות בלילה זה מתכון לחיים אומללים. לא בלתי אפשרי לישון יותר במיוחד אם מוציאים את המסכים מחדר השינה, וכן, זה כולל פרידה מהחפירה הלילית בקבוצות פייסבוק, אבל כל אישה מגיעה לשלב בחייה שבו היא צריכה לבחור, פייסבוק או שפיות?

גלאם מלאכותי

אולי לא חוכמה גדולה להגיד עכשיו, אחרי שכבר בילינו את הקיץ בסגידה לשמש – שיזוף הוא אאוט. נחדד: לשכב על החול ולתת לשמש לחדור ולשרוף את העור העדין והחלק שלך בעודך מזיעה וסובלת ונמרחת וטובלת – אאוט. השילוב האהוב על בלוגריות האיפור לאחרונה הוא קרם שיזוף עצמי ומעליו קרם פנים עם מקדם הגנה, בכל חודשי השנה. נסי לא להירתע בגלל הטראומה ההיא בכיתה ד' שבה הפכת כתומה בשירותים של אימא. השיזוף המלאכותי סבל בעבר מבעיות דימוי והצטייר כבחירה טראשית ולא אנינה. אפשר להודות לשאנל שהחזירו את הטרנד במסלול תצוגת הריזורט בתחילת הקיץ, או לחברות הקוסמטיקה הגדולות, בהן שיסיידו, לוריאל וקלארינס שהוציאו גרסאות מצוינות והצליחו לגרום למוצר להיחטף מהמדפים. טיול החורף היחיד שתצטרכי השנה הוא לסופר פארם, שם תחזקי את השיזוף כאוות נפשך.  שכבה דקה ואחידה של חומר הפלא תתן לך מראה שזוף, עדין וחם. אם תוסיפי עוד שכבות, השיזוף יהפוך לדרמטי יותר. הקפידי על מריחה שווה באמצעות כפות ידיים סגורות ובתנועה מעגלית, שטפי ידיים מיד לאחר מכן והמתיני כמה שעות לפני שאת מחליטה אם להעמיס עוד שכבה – לחומר לוקח זמן להשפיע.

להזיע בזמנך האישי

פעם היינו הולכות לחדר כושר. רובנו עדיין משלמות דמי מנוי חודשיים. הבעיה היא לא הכסף המבוזבז, כלומר גם, אלא העובדה שאפילו מי שתטרח ותגיע שלוש פעמים בשבוע לא תמיד תראה תוצאות. להבדיל ממה שפרסומות לדיאטה מראות לנו, לא תמיד מספיק לעשות ספינינג פעם אחת ולצעוד בעצלנות על מכשיר הריצה עוד פעמיים בשבוע, צריך לדעת מה לעשות, איך לעשות וכמה. אז עברנו למאמנים אישיים. כי אם כבר לבזבז כסף, לפחות שיהיה אפקטיבי. ואז הגיעו האפליקציות וטרפו את הקלפים. כי אם יש כוכבות רשת באיפור ובתזונה – למה לא בספורט? המאמנים האישיים הפכו את אפליקציות האימון לשילוב של חוויית חדר כושר עם חוויית קהילה חברתית. משלמים פחות ממאמן או מכון ומקבלים את כל החבילה כולל הטאץ' שהדור הזה כל כך אוהב: אושיית רשת שאפשר להזדהות איתה, עדכונים בנייד שמנגנים על המצפון והרבה מסרים חיוביים שמבטיחים לך שחזק זה הרזה החדש. גונדה, מאמן הריצה הישראלי מציע אפליקציה (Coach Goonda) שתגרום לך להרגיש כאילו את רצה עם חברים, תוך שבועות ספורים תגיעי להישגים מרשימים  גם אם את מתחילה מהקילומטר האפס, בזכות הבנייה ההדרגתית של האימון. קיילה האוסטרלית (Sweat with Kayla) מציעה את החוויה הכוללת של ספורט ותוכן וגורמת לך להרגיש חלק מקהילת הנשים העולמית שמזיעה איתה מידי יום ומעלה הכול לאינסטגרם.