השראה: האישה שהופכת את סימני המתיחה שלה ליצירות אמנות מהממות

מי אמר שסימני מתיחה זה מכוער? היצירות של האמנית שרה שאקיל | צילום: אינסטגרם @sarashakeel
מי אמר שסימני מתיחה זה מכוער? היצירות של האמנית שרה שאקיל | צילום: אינסטגרם @sarashakeel

סימני המתיחה שלנו הם בסך הכל ההוכחה לכך שהגוף שלנו חזק, גמיש ומסתגל לשינויים. אז במקום להתבייש ולהסתיר אותם הגיע הזמן שנתחיל לחגוג אותם. ואם אפשר, עם הרבה גליטרים. בדיוק כמו שעשתה האמנית שרה שאקיל שהתמונות היפות שלה כבר כובשות את האינסטגרם ושולחות מסר מעצים לנשים ברחבי העולם

88 שיתופים | 132 צפיות

 

כמעט כמו כל אישה בעולם גם האמנית שרה שאקיל שנאה והתביישה בסימני המתיחה שלה. שאקיל, בת 28 מפקיסטן הייתה במקור רופאת שיניים אך עשתה הסבת מקצוע לאמנות ומאז היא מוכרת בזכות הקולאז'ים המהממים שלה שכבר כבשו את האינסטגרם וכוללים כל מה שטוב בחיים: דימויים אייקונים של תרבות הפופ וגליטרים, הרבה גליטרים.

בשבוע האחרון העלתה שאקיל סדרת תמונה חדשה לאינסטגרם בה במקום לכסות את סימני המתיחה שלה היא דווקא מדגישה אותם ומושכת את כל תשומת הלב אליהם, בעזרת גליטרים ונצנצים כמובן. והתוצאה לא רק מהממת אלא גם מעוררת השראה ומעצימה, כשהיא מוכיחה שסימני מתיחה הם ממש לא דבר להתבייש בו, להפך.

"ראיתי את סימני המתיחה שלי גדלים מהיום שהתחלתי לעלות במשקל. מאיפה שאני באה להיות בצד השמנמן או אפילו לדבר בקול רם על סימני מתיחה זה ממש לא משהו להתגאות בו" כתבה שאקיל. "אם לדבר בכנות, לפני שהעליתי את התמונה חשבתי לעצמי למה שמישהו בכלל יתעניין ברעיון שלי. אלוהים אדירים, כל כך טעיתי!"

בריאיון למגזין Teen Vogue היא סיפרה שהיא קיבלה את ההשראה לרעיון אחרי שהיא שהיא צילמה את אחת החברות שלה, וזו ביקשה ממנה לרטש את סימני המתיחה שלה. "זה העציב אותי כי גם לי יש סימני מתיחה, והרבה מהם, וגם צלוליט כמובן".

התמונות היפות לא רק הפכו לוויראליות בטירוף, כשהתמונה הראשונה בסדרה זכתה ללמעלה מ-20 אלף לייקים ולמאות תגובות תומכות ונפעמות. שאקיל כבר יצרה טרנד של ממש כאשר העוקבות שלה מתחילות ללכת בעקבותיה ומדגישות גם כן את סימני המתיחה שלהם בגליטרים.
בתגובה למחווה המרגשת היא כתבה: "מעולם לא הרגשתי יותר משוחררת, עוצמתית וכל כך פאקינג גאה בסימני המתיחה שלי!"

 

למרבה השמחה שאקיל היא לא הראשונה באינסטגרם ששולחת מסר של אהבה עצמית והופכת סימני מתיחה לאמנות. רק בקיץ האחרון הרשת נשבתה בקסמן של היצירות של אמנית ספרדייה בשם סינטה טורט קארטו, שפועלת תחת הכינוי זינטטה (Zinteta) ומוסיפה תוספת צבע לכל מה שנחשב "מכוער" או "מביש" בעיניי החברה – החל מסימני מתיחה וצלוליט ועד כתמי מחזור – והופכת אותם ליצירות של ממש תוך שהיא גורמת לכולנו לחשב מסלול מחדש בנוגע למה יפה ומה לא, ולתהות למה בכלל אנחנו צריכות להתבייש בגוף שלנו? כי האמת היא שאנחנו ממש לא צריכות.
אנחנו, בכל אופן, עפות על טרנד האינסטגרם המתהווה הזה ובעצם על כל דבר שנועד כדי לגרום לנו לקבל את עצמנו ולאהוב את עצמנו קצת יותר. מזה אף פעם אין יותר מדי.