עם מי מדונה חולקת משקה?

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

איך הפך ויטה קוקו למשקה הרשמי של כוכבי תעשיית המוזיקה והקולנוע? התשובה היא הסוד של האתלטים ומתרגלי היוגה בארצות הברית

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מה הדרינק של מדונה? אם חשבתם על איזו שמפניה מבעבעת בגביע, קוקטייל זרחני בכוס גבוהה או וויסקי און דה רוקס קשוח וקלאסי, אתם ממש לא בכיוון. הזמרת והסופרוומן מדונה לואיז צ’יקונה בחרה בוויטה קוקו, כמשקה שלה. ליתר דיוק, היא כל כך התלהבה מהמשקה
עד שהיא רכשה חלק מהחברה כולה. השותפים שלה בחברה כולם נוצצים מאבק כוכבים: דמי מור, אנתוני קידיס (סולן הרד הוט צ’ילי פפרז) ומתיו מקונוהיי.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

הסיפור של ויטה קוקו מתחיל לפני כ–15 שנה, בהתאהבות שניצתה בין אחד משני היזמים הניו יורקים שמאחורי החברה, עירא לירן (שהוא ישראלי במקור, דרך אגב), בבחורה ברזילאית שפגש בבר סמבה בניו יורק. לירן עשה את כל מה שצעיר מאוהב עושה, והתעופף בעקבות הבחורה לברזיל. שם הוא הבחין שכולם שותים משקאות קוקוס. הוא ראה שהברזילאים שותים משקאות קוקוס במקום מיץ תפוזים בבוקר, אחר הצהריים כמשקה מעורר במקום הקפה או בבר עם או בלי אלכוהול.

מי קוקוס בכל מקום – ברחובות ובבתים. בניגוד לפחיות המשקה הממותק שצורכים במרבית הארצות בעולם, הברזילאים זוכרים שהם צריכים להתייצב בקרנבל פעם בשנה בלבוש מינימלי, חטובים ונמרצים. לשם כך הם מקפידים על שתיית משקאות הקוקוס בלבד. מדובר במשקאות שמכילים מי קוקוס ומספקים את כל מה שאתה והגוף שלך צריכים – ישר מהטבע. לירן הבין שעלה כאן על משהו, ויחד עם מיכאל קירבן הוא החל לייבא את המשקה לארצות הברית.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

לפני שמדונה נכנסת שוב לתמונה, חשוב להבין שמי הקוקוס הסופר מרעננים, שנפוצים לשתייה בברזיל, נאספים מאגוזי קוקוס ירוקים וצעירים (להבדיל מאגוזים חומים שמהם מיוצר חלב קוקוס). המים שנמצאים בתוך האגוזים הירוקים הם דלי קלוריות, בעלי אפס אחוזי שומן ונטולי כולסטרול. התוצאה היא משקה שהוא מקור טבעי עשיר לאשלגן המסייע לספיגת מים מהירה בגוף, פעולה חשובה מאוד לאחר פעילות גופנית או כל פעולה שגורמת לכם להזיע ולנשים מניקות. המשקה מרווה ומגן על הגוף מפני התייבשות (דבר חשוב במיוחד בארצנו החמה) ומונע התכווצות שרירים, ולכן מומלץ מאוד גם לספורטאים לצרוך אותו כחלק מהאימון. טעם המשקה אמנם מתקתק אבל הוא נובע מסוכרים טבעיים של הקוקוס שנספגים במהירות בגוף. אם לא די בכך, אגוז הקוקוס מכיל מגוון מינרלים חיוניים שמחזיר את הגוף לאיזון, ובכלל מי קוקוס שותים בגלל מה שהם גורמים לך להרגיש. לסיום, ויטה קוקו מכיל נוגדי חמצון ששומרים על מראה צעי .

כל התכונות הללו גרמו לוויטה קוקו לכבוש את הלב הבריא של האתלטים, היוגיסטים, הספורטאים ומתאמני הכושר, אבל ויטה קוקו הצליח לגרום גם לקלאברים להתעניין בו. הסיבה היא שמלבד כל המעלות שצוינו, מסתבר שוויטה קוקו מסייע גם להתמודד עם האנגאובר. זאת הסיבה שמי שרגיל לשתות (והרבה) אלכוהול בלילות, מקפיד לשמור מספר קרטונים במקרר עבור ההתאוששות בבוקר שאחרי.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

ובחזרה למדונה. אחרי שהיא עצמה לגמה והבחינה בכל המעלות של המשקה, שהולם במיוחד אישה בת 58 שעולה לחרוך את הבמה בריקוד ושירה, היא הפכה לשותפה בחברה ואחר כך היא הביאה איתה חברים נוספים לחברה, כאלה שבעצמם מרבים לשתות ולהופיע בציבור עם המשקה. עכשיו, כשוויטה קוקו סוף סוף משווק גם בארץ, זה הזמן לבדוק מה בדיוק מדונה מוצאת בו באופן אינטימי.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

אודות ויטה קוקו

ויטה קוקו הוא חלוץ טרנד מי הקוקוס שהחל לפעול בניו יורק בשנת 2004. החברה נוסדה על ידי החברים הוותיקים מיכאל קירבן ואירה לירן, והמוצר נמכר ב–31 מדינות בעשרות אלפי נקודות מכירה.

למה קרטונית? הקרטונית האטומה שומרת על מי הקוקוס מהתחמצנות כך שזה ממש כמו לשתות מקוקוס עם קשית.

מוצרי ויטה קוקו כשרים וכוללים מי קוקוס טבעיים, ומי קוקוס בתוספת אננס. מחיר מומלץ למשקה אישי (330 מ”ל) 12–10 שקל, לליטר 22–20 שקל.

ניתן להשיג את מוצרי ויטה קוקו בסופר פארם, שופרסל, עדן טבע, yellow, טיב טעם, ampm, בפיצוציות הנבחרות ובשקליות של צה”ל

לפרטים נוספים בקרו בעמוד הפייסבוק

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ