קמעות תוצרת בית

טיפים להכנת קמעות באופן עצמאי מאת המיסטיקן יצחק מזרחי

88 שיתופים | 132 צפיות

השגת שלום ושלווה בין בני הבית

  • לוקחים מטפחת לבנה וכותבים עליה את שמות האנשים המתגוררים בבית לפי סדר הגילאים מהגדול לקטן. מסכמים את המספרים המרכיבים את תאריך הלידה של כל אחד מיושבי הבית, כשהמספר הסופי, שהוא ספרה בודדת, הוא מספר המזל שלו, לדוגמה: תאריך הלידה הוא 20.11.1974, 4+7+9+1+1+1+2=25, 5+2=7. 7 הוא מספר המזל.
  • מתחת לכל שם, כותבים את מספר המזל, ולאחר מכן מסכמים את מספרי המזל של כל בני הבית, כשהמספר הסופי, שהוא ספרה בודדת, הוא מספר המזל של הבית, וגם אותו רושמים על המטפחת.
  • לוקחים מעט גרגירי סוכר וגרגירי אורז, שמים אותם בתוך המטפחת, צוררים בצרור וקושרים את המשפט בחוט אדום. שמים את הקמע מתחת למזרן של כל אחד מבני הבית, במשך מספר הימים שאותם מסמל מספר המזל של הבית, לדוגמה: מספר המזל יצא שש, אז שמים אותו שישה ימים לכל בן בית. העברת הצרור היא לפי סדר הגילאים מהגדול לקטן.

הידוק קשר בין בני זוג

לוקחים ביצה וכותבים עליה בטוש את שם בני הזוג ושם האם, לדוגמה רחל בת שושנה ורונן בן אביבה. שמים את הביצה במשך הלילה מתחת למיטתם של הזוג, ולמחרת בבוקר שוברים את הביצה בפתח הבית. קמע זה מסיר עין הרע, קללות ואנרגיות שליליות שקיימות בין בני הזוג ומוביל להידוק הקשר.

טיהור הבית

מדליקים נר לבן ליד הכיור ומשאירים את הברז פתוח כשזרם המים חלש מאוד עד כדי טפטוף. כשהנר נגמר יש לסגור את הברז. פעולה זו יש לעשות במשך 21 יום, בכל יום נר אחד. לאחר 21 יום הבית מטוהר מאנרגיות שליליות, ויופחתו הלחצים והמתחים.

31.07.06

(עודכן ב – 24.02.09)