איפה עפר שכטר? האיחוד המרגש של כוכבות "אקזיט"

מלי לוי ושירי מימון ב"אקזיט" | צילום מסך
מלי לוי ושירי מימון ב"אקזיט" | צילום מסך

בתחילת שנות האלפיים הן הגישו יחד את "אקזיט" הפרועה והמיתולוגית והיו הדבר הכי רותח על המסך. עשרים שנה אחרי הן עדיין לוהטות ברמות, אבל למפגש הפסגה הזה לא ציפינו. מה גרם לשירי מימון, יעל גולדמן פפר ומלי לוי להתאחד מחדש?

88 שיתופים | 132 צפיות

הימים היו ימי תחילת שנות האלפיים, עוד בטרם יצא לעולם האייפון הראשון או שפייסבוק הגיח לאוויר הרשת. ב-2003 הגיחה למסך תוכנית יומית בשם "אקזיט", היא הייתה מיועדת לנוער, ונחשבה אז לדבר הכי מרענן וחתרני בסביבה (ותודה לעפר שכטר שחשף את הישבן בשידור!). חוץ משכטר, כיכבה שם שירי מימון, ופרצו שם מלי לוי, יעל גולדמן, מיכאל הנגבי ואסי עזר. זה היה כל מזמן, שבקושי הצלחנו לאתר ברשת תמונות באיכות נורמלית מימי אקזיט העליזים בשביל לבשר לכן אתמול (שני), חזינו באיחוד מרגש של הצלעות הנשיות של התוכנית, ואנחנו עדיין בהיי.

>> "זכינו בקרן של אור": עפר שכטר ובת זוגו מצפים לילד שני

כמו לפני עשרים שנה. מלי לוי, שירי מימון ויעל גולדמן פפר | צילום: אינסטגרם yaelgoldmanpfeffer@
כמו לפני עשרים שנה. מלי לוי, שירי מימון ויעל גולדמן פפר | צילום: אינסטגרם yaelgoldmanpfeffer@

מלי לוי חגגה את יום הולדתה חגגה את יום הולדתה ה-44 בחגיגה מצומצמת עם חברות קרובות. היו שם הקוסמטיקאית האישית קרן ברטוב (שמטפלת בפניהן של הכוכבות הגדולות בארץ ובעולם), והחברות הוותיקות שירי מימון ויעל גולדמן פפר. השלוש, שנפגשו לראשונה כאמור לפני 21 שנה, תיעדו את מפגש הפסגה בסלפי מרגש. גולדמן פפר דאגה לשתף ולתייג ברשת, וכתבה: "מזל טוב פיצי, אוהבת אותך בלב ואקזיט לנצח".

עוד דבר שעשה לנו שמח בלב ובעיניים זה הלוק של כלת השמחה. לוי ההורסת לבשה שמלת מעטפת ורודה ואופטימית בגוון בזוקה, שהלמה אותה בכל דרך אפשרית – אם בגוון ואם בגזרה. מזל טוב גם מאיתנו! ויאללה, מתי עושות שוב אקזיט?

מלי לוי | צילום: אינסטגרם malilevi@
מלי לוי | צילום: אינסטגרם malilevi@