עדן פינס: "התלבשתי לבית הספר כמו לתצוגת אופנה. נראיתי מוזר ויוצאת דופן אז הילדים החרימו אותי"

עדן פינס | צילום: אלכס ליפקין
עדן פינס | צילום: אלכס ליפקין

את ההשראה שלה לחיים היא שאבה מריהאנה והאלי ברי - הרחק מרעננה עיר הולדתה, אבל את העור העבה ואת הגישה הנועזת היא לגמרי פיתחה שם. סיפור מקומי - פרוייקט מיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

 

בשיתוף DKNY

עדן פינס
דוגמנית, אייקון אופנה ושחקנית מתחילה. מועמדת בקטגוריית "סטייל אייקון" בתחרות פרסי האופנה של "את" 2018. בת 21, במקור מרעננה.

מה חלמת להיות כשהיית קטנה?
"חלמתי לעשות בדיוק את מה שאני עושה היום: עוד מילדות מוקדמת רציתי להיות דוגמנית ואהבתי מאוד להתלבש ולשחק עם אביזרי אופנה. לבית ספר הגעתי כמו לתצוגת אופנה – בהתחלה נראיתי מוזר ויוצאת דופן אז החרימו אותי. זה היה לא פשוט, ילדים הם עם אכזרי, אבל בהמשך התחילו לחקות אותי. רציתי גם להיות על במה. בבית הספר הופעתי בהצגות תיאטרון ובמחזות זמר. ב-2014 השתתפתי בתחרות מלכת היופי. לא זכיתי, אבל ידעתי ששום דבר לא יזיז אותי מהחלומות שלי ובסוף זה הגיע באופן טבעי לגמרי. הינה אני מגשימה את החלומות שלי".

"אם את רוצה להצליח את חייבת להיות עקשנית ולא לוותר", עדן פינס | באדיבות סוכנות ITM
"אם את רוצה להצליח את חייבת להיות עקשנית ולא לוותר", עדן פינס | באדיבות סוכנות ITM

 

כשגדלת כילדה ברעננה שמעת סיפורי הצלחה מקומיים שנתנו לך השראה?
"תמיד הסתכלתי למרחקים ארוכים, ושם גם מצאתי את ההשראה – לא במקום מגוריי. אחת ההשראות היא ריהאנה, תמיד אהבתי את הלוק שלה ואת העוצמה הנשית שלה. היא אחת ששמה פס על מה שאומרים ומובילה את עצמה להצלחה בדרך שלה. כמובן שגם הערצתי את הכישרון העצום שלה ואת היותה אייקון אופנה ענקית. ההשראה השנייה היא השחקנית האלי ברי. אהבתי אותה מאד ב"אשת החתול" ובכלל, הדמויות שהיא מגלמת הן לרוב של אישה שקטה לכאורה שבסוף מראה לכולם מאיפה משתין הדג. יש לה גם אוסקר ביד".

איזה כלים קיבלת בעיר הולדתך שהפכו אותך למי שאת ושאת עדיין משתמשת בהם?
"אני הבכורה במשפחה, יש לי שלושה אחים קטנים. כבר בגיל 8 עשיתי להם בייביסיטינג, ההורים שלי נתנו לי תחושה שהם סומכים עליי והרגשתי מאוד עצמאית – אלה שתי מתנות גדולות שהם נתנו לי לחיים ומלוות אותי עד היום. בגיל הזה גם טיפלתי משבע בבוקר עד ארבע אחר הצהריים בילדים של חברים של הוריי. מאז, גם בחופש הגדול ביליתי רוב הזמן בעבודה, כשרק בסוף החופש נשאר לי זמן לבילוי. ככה למדתי להתנהל בעולם. עובדה: אני כבר גרה לבד, מפרנסת את עצמי, טסה לבדי בעולם, נהנית מכל המפגשים והתרבויות שאני נתקלת בהם וכמו זיקית מתאימה את עצמי בקלות למצבים. למרות שאני ידועה כמי שאין לה חוש כיוון, אני סומכת על עצמי שלעולם לא אלך לאיבוד".

איפה כדאי לבקר ברעננה? ספרי לנו על מקומות שנהגת להסתובב בהם.
"רעננה היא עיר מאוד משפחתית, אבל מצאתי את עצמי מסתובבת בעיקר בבית יד לבנים שהיה סוג של מקום מפגש. בגיל 17 התחלתי לצאת כבר לתל אביב".

"אימא שלי, שהיא גם החברה הטובה שלי, לימדה אותי שמה שצריך להיות שלי – יהיה שלי בסופו של דבר אם באמת ארצה אותו", עדן פינס בילדות | באדיבות עדן
"אימא שלי, שהיא גם החברה הטובה שלי, לימדה אותי שמה שצריך להיות שלי – יהיה שלי בסופו של דבר אם באמת ארצה אותו", עדן פינס בילדות | באדיבות עדן

 

מה הטיפ שלך למי שרוצה להצליח ולהגשים את עצמה?
"את חייבת להיות עקשנית ולא לוותר. זה אומר לנסוע שעתיים בארץ לאודישן שאולי בכלל לא תקבלי, או לקחת רכבת מלונדון למנצ'סטר ולנסוע שלוש שעות לכל כיוון בתקווה שתקבלי את העבודה. הכי קל זה לוותר לעצמך או להקשיב לאלה שאומרים לך לוותר. אבל אם את נחושה להצליח, תקשיבי רק לקול הפנימי שלך. ההצלחה בסוף תבוא".

מה הטיפ הכי טוב שקיבלת בראשית דרכך?
"אימא שלי, שהיא גם החברה הטובה שלי, לימדה אותי שמה שצריך להיות שלי – יהיה שלי בסופו של דבר אם באמת ארצה אותו. היא גם לימדה אותי שאני צריכה לחיות עם עצמי בשלום, ושבדרך אסור לסמוך על אחרים אלא רק על עצמי. העולם יכול להיות אכזר לפעמים, יש בו מרפקנות וניסיונות לדרוך אחד על השני – אבל זו לעולם לא תהיה דרכי. עם הניסיון שצברתי אני יודעת כמה היא צדקה. אני נגד משחקי כוח, בחיים לא אדרוך על אף אחד כדי להשיג משהו. הגישה של: 'מה שצריך להיות שלי – יהיה שלי ומה שלא- לא', עוזרת לי בהתנהלות המקצועית שלי".

 מה הופך אישה לאישה מצליחה בעינייך?
"אישה מצליחה היא אישה שדבקה במטרה ומכוונת הכי גבוה, גם אם המציאות מכתיבה לה לפעמים לעצור כי לא תמיד אפשר ללכת עד הסוף. אישה מצליחה לא חיה בצל של אף אחד, היא עושה הכול בעצמה כי היא מאמינה בעצמה והיא אוהבת את עצמה. אני יודעת מי אני – יש לי גוף נשי ולא רזה מדי, הרעבה עצמית היא לא חלק מהעולם שלי. חשוב לי להיות בריאה ולחיות עם עצמי בשלום".

מה ייחשב בעינייך להישג הגדול שלך?
"החלום שלי בדוגמנות הוא להיות מלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט, אני רוצה להוכיח שאפשר להביא לבמה הזאת משהו אמיתי. גם קמפיין לבית האופנה ג'וצי הוא בגדר יעד. בתחום המשחק אני רוצה להגיע לרמות הגבוהות בהוליווד ואולי להיות אשת החתול- הדור הבא".

 

הריאיון עם עדן פינס הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף DKNY.
ניו יורק עשתה את דונה קארן למי שהיא. עכשיו מותג האופנה המוביל, הנושא את שמה, משיק את הבושם החדש DKNY stories. לכבוד ההשקה דיברנו עם עשר נשים מוכשרות ומעוררות השראה שסיפרו על העיר שהפכה אותן להיות מי שהן.