מסביב לעולם בכמה ימים

וולקאם הוטל | צילום: יח"צ
וולקאם הוטל | צילום: יח"צ

קפיצה אחת למלון מפתיע בבריסל תהפוך אתכם לכריסטופר קולומבוס, אבל עצל במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

אם מישהו היה אומר לי פעם שאוכל ללון יום אחד בטהיטי, למחרת בסין, משם לעבור לבאלי ולילה לאחר מכן להתרווח לי במיטה בזנזיבר, ואם רק ארצה ויעמדו לרשותי עוד כמה ימים אוכל להמשיך כך ולסיים כל אחד מהימים הבאים באזור אקזוטי אחר של העולם – הייתי חושבת שהוא קצת ירד מהפסים. אבל מתברר שאת הפנטזיה הזאת אפשר להגשים, או לפחות לטעום ממנה, ואפילו בלי לשבור לשם כך שום תכנית חיסכון או להטלטל בדרכים רחוקות. כל מה שדרוש זו טיסה קצרה לבריסל, שם במבנה יפייפה מהמאה ה 19 שוכן מלון בוטיק מיוחד במינו: Brussels Welcome Hotel, שבתוכו ניתן לצאת לטיול מסביב לעולם בכמה ימים.

כיכר של כנסיית סנט קתרין הסמוכה למלון נמצאים כמה מהמוסדות הקולינריים המשובחים בעיר | צילום: רויטל חורש
כיכר של כנסיית סנט קתרין הסמוכה למלון נמצאים כמה מהמוסדות הקולינריים המשובחים בעיר | צילום: רויטל חורש

מאחורי המלון המקורי הזה עומדים מייקל וסופי, בני זוג שמרבים לשוטט ברחבי העולם ובמקום להסתפק במזכרת סמלית מחנות מזכרות מקומית כמרבית האנשים, החליטו להביא עמם הביתה חלק מהאזורים שאהבו במיוחד ולחלוק אותם עם אחרים. לשם כך רכשו מבנה שפעם שימש כמשכנה של אחת המסעדות הנחשבות ביותר בבריסל במשך כחצי מאה, בתקופה בה האזור כולו היה שוק הדגים הישן בטרם הפך לאחד ממעוזי הקולינריה של העיר, והחלו לעצבו ברוח אזורים אקזוטיים שונים בעולם ולאבזרו בפריטי אמנות וריהוט אותנטיים, גילופי עץ, בדים עשירים ושאר פריטים שליקטו בתשומת לב רבה בכל אזור. המלון הקטן הלך וצמח בהדרגה ומונה כיום 17 חדרים שכל אחד מהם מעוצב בהשראת מדינה אחרת: באלי, דרך המשי, זנזיבר, טהיטי, טיבט, יפן, קונגו, מרוקו, הודו, קובה, ועוד, והתוצאה – אלף לילה ולילה. לחדרים, אגב, אין מספרים כנהוג בבתי מלון. במקום זאת הם נושאים את שם המדינה הממתינה לאורח מאחורי מפתן הדלת. בצד האווירה האותנטית משלבים החדרים את כל הנוחות המודרנית וגימיקים שונים, כגון חדר שבו האמבט מתחבא מאחורי מה שנראה כדלתות ארון ובמפוארים שבהם תמצאו מקלחות עיסוי מתקדמות, ג'קוזי זוגי ושאר פינוקים. עולם ומלואו בתוך מלון אחד.

לחדרים אין מספרים, הם נושאים את שם המדינה הממתינה לאורח מאחורי מפתן הדלת | צילום: רויטל חורש
לחדרים אין מספרים, הם נושאים את שם המדינה הממתינה לאורח מאחורי מפתן הדלת | צילום: רויטל חורש

כמה זה עולה לנו: באופן מפתיע, מחירי המלון סבירים לחלוטין, במיוחד בהתחשב בכל מה שהוא מציע ובמיקומו המעולה: מ 85 יורו ללילה כולל ארוחת בוקר ועד 160 יורו לסוויטה הכי מפוארת (בשיא העונה מחיר כמה מהסוויטות מטפס ל 280 יורו).

על קצה המזלג – דברים שלא כדאי להחמיץ באזור:

תענוגות קולינריים: בכיכר של כנסיית סנט קתרין (Rue Saint Catherine), ממש ליד המלון, תמצאו כמה מהמוסדות הקולינריים המשובחים בעיר. ביניהם La Mer Du Nord, המציע את כל שפעת הים בצלוחיות קטנות שעליהן מתענגים בעמידה בליווי יין טוב סביב השולחנות הפזורים בכיכר. לצד טעימה ממגוון מסעדות הגורמה הגודשות את העיר, אל תחמיצו טעימה מהצ'יפס הבלגי הפריך המפורסם הנמכר בדוכנים, בירה בלגית משובחת המיוצרת ומוגשת כאן במאות סוגים וטעמים ולקינוח כמובן פרלינים ושוקולדים בלגים מעוררי תאווה, ששום ביקור בבירה הבלגית אינו שלם מבלי לנסות לפחות כמה מהם.

שום ביקור בבריסל אינו שלם מבלי לנסות פרלינים ושוקולדים בלגיים | צילום: רויטל חורש
שום ביקור בבריסל אינו שלם מבלי לנסות פרלינים ושוקולדים בלגיים | צילום: רויטל חורש

שופינג: הליכה קצרה צפונית למלון תמצאו אזור קניות עצום ובו מרבית הרשתות ובתי הכול בו הגדולים וחנויות נוספות לביגוד והנעלה. הליכה קצרה בכיוון ההפוך תביא אתכם לשורה של בוטיקים מהודרים וחנויות יוקרה של בגדי מעצבים.

מה לראות: בריסל היא גן עדן של ממש לחובבי הארכיטקטורה, הקומיקס והאמנות. בין אתרי החובה בעיר הם הכיכר הגדולה La Grand-Place הנחשבת לאחת הכיכרות היפות ביותר באירופה, ה Atomium שממרומיו נשקף נוף יפייפה של בריסל כולה, פסל הברונזה המפורסם של הילד המשתין ( Manneken Pis), המוזיאונים המצויינים בהם ידועה העיר וכיכר סבלון (Place du Grand Sablon), שבה תמצאו גם גלריות נהדרות וכמה מחנויות השוקולייטרים המובילים בעולם, ביניהן Godiva ,Neuhaus ו Marcolini

כרטיס Brussels Card מאפשר נסיעה חופשית בכל אמצעי התחבורה בעיר, כניסה חופשית למרבית המוזיאונים והנחות בכניסה לאתרים שונים, מסעדות ועוד.

 

טיסה ישירה הלוך חזור עם בריסל איירליינס עד סוף יוני – החל מ 275$.