קולה של עיר: הצצה למלון רוטשילד 22

מלון רוטשילד 22 הוא מלון תל אביבי יוצא דופן, הממוקם במגדל משרדים. האם מצליח הלוקיישן המעניין להגשים את חזון החופשה האורבנית, עבור מי שמנסה ליהנות מקצב חיים מהיר של עיר, גם אם רק לרגע?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מה: מלון רוטשילד 22 בתל אביב.

מה הקטע: מלון בן 156 חדרים ו-10 קומות (מרשת פתאל) הממוקם באופן מפתיע בתוך בניין משרדים, (ממש כמה קומות מתחת למשרדי פייסבוק בישראל) בכתובת הנושאת את שמו. בניין משרדים בלוקיישן מבוקש שמוסב למלון יוקרתי, והפיכתו לפנינה תיירותית הוא טרנד נדל"ני לוהט בערים כמו לונדון , טוקיו ושיקאגו. המחסור בקרקעות פנויות אל מול צורך תיירותי, הולידו את הפתרון האקולוגי שצבר תאוצה לאחרונה גם בישראל.

רושם ראשוני: להולכי הרגל בשדרות רוטשילד קשה לנחש שבבניין המשרדים הגבוה מסתתר מלון. אין שלט שמצביע על קיומו וגם כשפוסעים אל חלל הכניסה של הבניין קשה להבחין מי מבין שני דלפקי הקבלה מיועד לשוכני המשרדים, ומי מהם משרת את אורחי המלון, ולמעשה גם אין לובי. התחושה המוכרת והידועה של "בית מלון" קיבלה את פנינו רק אחרי שיצאנו מהמעליות (המשותפות לקומות המלון והמשרדים), אותן ניתן להזמין באמצעות כרטיס החדר בלבד, כשמצאנו את עצמנו במסדרון עם שטיחים מקיר לקיר. עצירה בקומה העשירית אוששה אותנו מהבלבול, שם ממוקם טרקלין עסקים הפתוח באמצע השבוע לכל אורחי המלון בשעות  10:00-22:00 ומוגשים בו מאפים, פירות טריים ופירות יבשים.

חדר במלון רוטשילד 22 בתל אביב | צילום: איה בן עזרי
חדר במלון רוטשילד 22 בתל אביב | צילום: איה בן עזרי

החדר: בקומה התשיעית עוצב בהשראת העיר הלבנה במינימליסטיות מונוכרומטית שמהווה קונטרה מרגיעה לג'ונגל העירוני שנשקף מהחלונות. החדר לא גדול אמנם (21 מ"ר) אבל החלונות שמתנשאים מהרצפה עד התקרה יוצרים אשלייה של מרחב. כך גם השימוש המתוחכם בצבעים בהירים עם נגיעות של צבעים חמים. החדר אלגנטי, נקי מאוד והפינוקים שמחכים לכל אורחי המלון בחדרם כמו מכונת קפה, עוגיות אלפחורס, כדורי שוקולד ובקבוק מים מינרלים, תורמים לתחושת לקשרי. חדר הרחצה מרווח ובקבוקי הסבונים הקטנים של ל'אוקסיטן הצרפתים עשו לי חשק לזנק ישר למקלחת.

המזרן: אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל מלון, שהזנחתו עלולה להביא לשנת לילה קטועה ולחבל בשהות כולה. המזרן הוא אחד ההיילטים של הבילוי במלון: מיטה ענקית, מזרן סופר-נוח וסדינים לבנים מהודקים לעילא.

הטרקלין העסקי במלון רוטשילד 22 בתל אביב | צילום: איה בן עזרי
הטרקלין העסקי במלון רוטשילד 22 בתל אביב | צילום: איה בן עזרי

ארוחת הבוקר: באופן מפתיע ארוחת הבוקר מוגשת בקומה השנייה של סניף ארומה הפועל בבניין. ולא שיש לי משהו נגד ארומה – פתרון נהדר להפסקת צהריים משרדית. אבל תפאורה של רשת עממית לאוכל מהיר לא הייתה בדיוק בפנטזיה שלי כשחיפשתי סופ"ש מפנק במרכז העיר. אמנם אין קשר בין התפריט המוגש לאורחי המלון לזה של סניף ארומה והכניסה נפרדת ונעשית דרך הקומה הראשונה של המלון ולא דרך הרחוב, אך כל זה לא מנע ממני להרגיש שזה לא בדיוק מתאים לפתוח בוקר בארומה אחרי לילה מפנק במלון יוקרתי. אם מתעלמים לרגע מלוקיישן הארוחה, החלל בעל התקרות הגבוהות משקיף על השדרה היפה ומוגשים בו כל המאכלים שישראלים אוהבים כל כך בארוחות הבוקר שלהם: בופה של לחמים ומאפים טריים, ביצים לפי הזמנה, סלטים, קורנפלקסים לסוגיהם, ממרחים, ריבות, פירות יבשים ושקדים, קישים. טעים ומפנק.

חדר האוכל במלון רוטשילד 22 בתל אביב | צילום: איה בן עזרי
חדר האוכל במלון רוטשילד 22 בתל אביב | צילום: איה בן עזרי

מה בסביבה: מלבד קפה רוטשילד 12 המקסים והטעים (שגם קיבל בינואר 2016 המלצה בניו יורק טיימס במסגרת כתבה על בילוי בן 36 שעות בתל אביב), מומלץ לקפוץ לארוחת ערב מוקדמת במסעדת דלידה בשוק לוינסקי, השוכנת במרחק ארבע דקות הליכה מהמלון. עד השעה 19:00 תוכלו ליהנות מהנחה של 50% על תפריט האוכל שכולל דגים, בשרים ומנת פסטה עם פירות ים טעימה במיוחד.

שורה תחתונה : קהל היעד הוא אנשי עסקים או תיירים יאפים כמוני שאוהבים את הטלוויזיה שלהם חכמה ואת מתגי החשמל בטאץ'. העובדה שהמלון ממוקם בבניין משרדים ומשקיף על כל העיר, מעניקה חוויה שהיא במהותה פחות בילוי אינטימי ויותר חופשה בקצב החיים של העיר, וכך הוא מצליח לייעד את עצמו לא רק לאנשי עסקים אלא גם לזוגות שמעוניינים בחופשת מטרופולין מפנקת.

מחיר: 1,000-1,400 ש"ח ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר.

הכותבת הייתה אורחת המלון