25 שעות ביממה

צילום: Stephen Lemke
צילום: Stephen Lemke

מלון ביקיני ברלין יוצר חיבור מרגש בין עבר להווה, בזכות הקרבה לאתרים היסטוריים בעיר וקונספט אירוח חדשני

88 שיתופים | 132 צפיות

בין גן החיות הירוק לג'ונגל העירוני, ממש במרכז ההתרחשות של ברלין המערבית, ממוקם מלון ביקיני ברלין (Bikini Berlin) שנפתח לפני כשנה וחצי בקול תרועה רמה. מתחם המלון, השייך לקבוצת 25Hours Hotels, נמצא באחת הנקודות האסטרטגיות בעיר: בצמוד לכנסיית הזיכרון הידועה (Kaiser-Wilhelm-Gedächtniskirche), בין שדרת הקניות קורפירסטנדאם (Kurfürstendamm, נקראת גם "קודאם") ההומה והאלגנטית לרחוב טאואֶנצין (Tauentzienstraße) שבו נמצאת, בין היתר, חנות הכלבו קה-דה-וה (KaDeWe), הנחשבת לאחת הגדולות באירופה.

 

עיר פוגשת ג'ונגל

המלון מגדיר את עצמו ככזה המיועד לתיירים ולאורחים שאינם מתעניינים רק בפן התיירותי של העיר, אלא אוהבים ליהנות גם מהאווירה שלה, מחיי החברה האורבניים ומהבילויים בשעות הערב והלילה. נאמן להגדרה זו, מהווה המלון מרכז בידורי מלא הפתעות. בקומת הלובי יש אזור רחב ידיים המעוצב כלופט, עם איורי גרפיטי ועמדת די-ג'יי שאחראי על עיצוב האווירה. המבקרים מוזמנים להשתרע על ערסלי ענק או על ספות מודולריות, המיועדות לעבודה ולמפגשים, או להתבודד בפינות מחשב המעוצבות בצורת תאי יחידים. בקפה-קיוסק, הפתוח בכל שעות היממה, נמכרים מוצרי מזון ומאפים וכן ספרים ומגזינים ופריטי עיצוב שונים.

צילום: Stephen Lemke
צילום: Stephen Lemke

 

הקשר הישראלי

המלון משמש נקודת מפגש פופולרית לאורחים ולמקומיים, שמגיעים מדי יום כדי ליהנות ממסעדת נני (Neni) ומבר בשם "מנקי בר" (Monkey-Bar). שניהם ממוקמים בתוך חממת צמחים בקומה העשירית, ואפשר להגיע אליהם ישירות במעלית נפרדת. מסעדת נני מנוהלת על ידי השפית הישראלית חיה מולכו, וככזו מבוססת על המטבח הישראלי עם נגיעות פרסיות, רוסיות, ערביות, מרוקאיות, תורכיות וספרדיות. בעת ביקורי שם נהניתי מארוחה שהוגשה במתקן בן שלוש קומות והורכבה מחומוס עם פירורי בשר, מחציל מקורמל עם צ'ילי וג'ינג'ר ומעדשים עם טחינה ועגבניות בתנור. את הערב נחמד לסיים בבר הסמוך, שכמו המסעדה מוקף חלונות וטרסה המשקיפים על העיר.

צילום: Stephen Lemke
צילום: Stephen Lemke

 

טיפ לדרך

בצמוד למלון נמצא מרכז הקניות הקונספטואלי Bikini Berlin: fashion food design, ובו ביתני עיצוב, אופנה ומזון. תוכני החנויות והביתנים המצויים במרכז נבחרים בקפידה, במטרה לחשוף קהל מקומי ובינלאומי לבוטיקים, לחנויות קונספט ולחנויות דגל של מותגים קטנים ולא מוכרים. המרכז מתפאר בקיר מסך עצום הפונה אל חצר הקופים בגן החיות המקומי ובטרסה חיצונית המאפשרת טיול נעים עם מבט אל הנוף.