האיש שבקיר

הצילום הזוכה בקטגוריה Guru's Top Pick Winner צילום Alessandro Capizzi, אוסטרליה
הצילום הזוכה בקטגוריה Guru's Top Pick Winner צילום Alessandro Capizzi, אוסטרליה

המכון הטכנולוגי בחולון, מציג תערוכה בינלאומית בשם Say "Street", ובה עבודות של 44 צלמים מ-21 מדינות, מקצוענים וחובבים, המתעדים אמנות רחוב ברחבי העולם

88 שיתופים | 132 צפיות

הגרפיטי, שנחשב כיום לענף אמנות מוערך ומרתק, נתפס בעבר כמעשה ונדליזם וככלי מחתרתי פורע חוק ומשחית שבאמצעותו מעבירים אמירות פוליטיות, חברתיות ואישיות. ואמנם, הגרפיטי המודרני היה בעבר נחלתן של כנופיות רחוב, שריססו צבע וסיסמאות על קירות באתרים ציבוריים כאמצעי לסימון טריטוריה, אך עם השנים הוא התפתח לאמנות רחוב של ממש.

חלק מהיוצרים של ציורי הקיר המרהיבים הללו זכו לפרסום והוקרה, כמו קית' הרינג, ז'אן מישל בסקיה ורוברט בנקס (בנקסי), ויש גם אמנים ישראלים, כמו רמי מאירי,Dede ו-Know Hope, שעבודותיהם מקשטות לא מעט קירות ברחובות ישראל ואפילו בעולם.

בימים אלה מציג HIT, המכון הטכנולוגי בחולון, תערוכה בינלאומית בשם Say "Street", ובה עבודות של 44 צלמים מ-21 מדינות, מקצוענים וחובבים, המתעדים אמנות רחוב ברחבי העולם. התערוכה היא תוצר של שיתוף פעולה בין המכון הטכנולוגי לחברת הסטרטאפ הישראלית GuruShots, והצילומים בתערוכה הם הצילומים הזוכים בתחרות צילום שערכה וניהלה החברה באתר האינטרנט שלה עם יותר מעשרת אלפים משתתפים מרחבי העולם.

התערוכה הייחודית תוצג בגלריית הספרייה של המכון הטכנולוגי בחולון עד 19 במאי. הכניסה חופשית אך נדרשת הרשמה מראש באתר.