מה הסוד לאיפור מושלם ועמיד? המאפרת של נועה קירל עונה לכן

| צילום: רייצ'ל צאירי
| צילום: רייצ'ל צאירי

אחרי שאיפרה את נועה קירל ואת אודיה ורגע לפני עונת החתונות בשיא החום, המאפרת רייצ'ל צאירי עושה לכן סדר בתכשירי האיפור ומנחה אתכן איך להגיע לתוצאה המושלמת והעמידה ביותר

88 שיתופים | 132 צפיות

המאפרת של הסלבס, רייצ'ל צאירי נתקלת בלא מעט תגובות לכל מה שנוגע להנחת אבקות, צבעים ונוזלים על הפנים. כמו למשל, "אני לא רוצה להרגיש שפכטל וכובד על הפנים. איך אפשר שירגיש קליל?", או "אני רוצה שהעור שלי יהיה קורן וגלואו, אבל לא רוצה להיראות שומנית וכן רוצה שזה יחזיק מעמד". וגם "אם אני עושה איפור עדין/טבעי זה אומר שזה לא יחזיק?".

>> פני האומה: בחרנו את 11 מוצרי הביוטי הישראלים הכי טובים

אז רגע לפני החתונה של הבסטי, צאירי עושה לכן קצת סדר בתכשירי האיפור ומנחה אתכן צעד אחר צעד איך להגיע לרמת גימור מושלמת ועמידה באיפור:

להכין את העור עם הפריימר הנכון

לפני שמתחילות עם האיפור, העור חייב להיות מוכן כמו שצריך. לכן, אנחנו צריכות פתרון מיידי, כמו הפריימר, כדי שהמייקאפ יחליק לנו על העור בצורה הכי טובה.
טיפ 1: להבין מהו סוג העור שלך. בשביל זה, תשאלי את עצמך את השאלות הבאות: אחרי שאת שוטפת פנים את מרגישה שהעור שלך יבש? במהלך היום את מבריקה באזור של הטי? כשאת שמה מייקאפ את מרגישה שהוא מתקבע מהר ואז נהיה כתמי? כל זה בשביל שתדעי איך להכין את העור עם הפריימר הנכון ולהעניק עמידות מקסימלית וגימור מושלם.

טיפ 2: אם את לא יודעת בדיוק מה סוג העור שלך ותמיד מתבלבלת – לכי על בטוח. אני תמיד שמה לחות ראשונית לפנים בזמן שאני מאפרת את העיינים. כשסיימת לאפר את העיניים, תרגישי את העור וככה תראי איך הוא מגיב ללחות. אם הלחות יושבת מעל העור ולא נספגת – כנראה שהעור שומני ולא צריך לתת אקסטרה בוסט של פריימרים. אך אם העור ספג את הכל ואפילו חזר להיות יבש, אז צריך להכין את העור עם פריימרים, שיעזרו למייקאפ לא להתקבע, או לא להתייבש מהר מדי.

טיפ 3: לא להתקמצן עם פריימר אחד! לכל פריימר יש תפקיד אחר שעוזר לטפל בבעיה שונה. לכן אני אשלב כמה סוגים של פריימרים. לעור שומני עם נקבוביות למשל, אני אשים קודם כל לחות על בסיס מים ולאחר מכן אשתמש בפריימר שעוזר להחליק את הפנים מנקבוביות, ולבסוף אשתמש בפריימר שמנטרל שומניות. לעור יבש אני אשלב פריימר עם שמן יבש כדי להחליק את כל היובש ואז הוא יעלם ברגע ששמים מייקאפ. בנוסף הייתי מוסיפה עוד פריימר שנותן לחות.

כדי לא לנזול מהעיניים

כדי שהצלליות יעמדו בחום ולא יתחילו לנזול עוד מהזיעה של הצילומים לפני שבכלל התחלת לרקוד, הנה כל מה שאת צריכה לעשות:
טיפ 1: להכין את העפעף של העניין עם קונסילר מאט או פריימר לעיניים, ולא ישר להניח צלליות אבקה, אלא קודם כל לבנות את הצבע עם צלליות קרם, או עם עיפרון עמיד – זה הופך את הצללית אבקה לעמידה במיוחד ונותן שכבת צבע נוספת. לאחר מכן, לקבע עם פודרה שקופה ואז להתחיל עם הצלליות.

טיפ 2: כל איילינר מעושן יש לצייר עם ג'ל איילינר ולא עם צלליות שחורות שיורדות בדמעות או עם הזיעה – ואל תגידו שלא הזהרתי.

איפור כלות | צילום: רייצ'ל צאירי
איפור כלות | צילום: רייצ'ל צאירי

המאני טיים: המייקאפ

הגענו למאני טיים – המייקאפ!
טיפ 1: אם את לא רוצה כיסוי גבוה אז תמיד תערבבי לתוך המייקאפ הקליל שבחרת, מייקאפ שהוא עמיד ל-24 שעות. ככה תקבלי מייקאפ יותר קליל, אבל שיחזיק לך מעמד וייתן לך יותר נוכחות.

טיפ 2: אם מתחשק לך כיסוי מינימליסטי אז במרכז הפנים שימי מעט קונסילר עמיד ואז בחלק החיצוני של הפנים שימי את המייקאפ עם הכיסוי כך שזה לא יראה כבד. באופן הזה הסומק וברונזר יחזיקו מעמד על גבי המייקאפ.

השילוש הקדוש: סומק, ברונזר, שימר

פשוט תקשיבו לי: תמיד תעבדו גם עם קרם וגם עם פודרה. כמו שמקבעות מייקאפ עם פודרה, כך גם נקבע את הסומק, הברונזר והשימר שלנו. לפני שמקבעות עם פודרה יש לעשות הצללות רטובות, סומק קרם וקצת שימר נוזל. בכדי שהכל יהיה עמיד לאחר פידור הפנים, יש לעבור עם ברונזר יבש, סומק יבש, וגם קצת שימר.

נועה קירל | צילום: אינסטגרם racheltzairi_makeup@
נועה קירל | צילום: אינסטגרם racheltzairi_makeup@

טיפ הזהב: איך להחזיר את הגלואו לפנים לאחר הנחת הפודרה?

ספריי מקבע ולחות הופך להיות החבר הכי טוב שלך! רוב הנשים אפילו לא מבינות את חשיבות המוצר. אז נכון, לאחר שאנחנו מפדרים ומקבעים, הפנים נראים מאט. פה אנחנו לוקחות את הספריי לחות וקיבוע וממש בלי להתקמצן מתיזים על כל הפנים אפילו שהפנים יראו קצת רטובים (לא רטוב מדי) כך הפודרה, האבקה ,המייקאפ והקרמים מתאחדים יחד לכיסוי אחיד מושלם. לא לגעת בפנים עד שזה מתייבש לחלוטין ואז לקחת את ספוגית משומשת שהיא עדיין קצת לחה ולעבור בטפיחות על כל הפנים. ישר כל הגלואו חוזר ואפילו אפשר בעדינות לעבור לטאצ'אפ סופי להוסיף קצת שימר נוזלי וסומק קרם מעל הכל. לבסוף קחי קצת פודרה ותפדרי שוב רק באזור הT – והתוצאה: איפור מושלם, עמיד, מלא גלואו וברק שיחזיק  לאורך כל הערב בחום ובלחות הישראליים.

לקינוח, הכוכב האמיתי של הערב: האודם

אז תראו, זה ממש משתנה עבור כל אחת. יש כאלה שאוהבות אודם עם לחות ויש כאלה שאוהבות אודם מאט. הכי חשוב זה להשתמש בתוחם עמיד ואחרי שכבה אחת של אודם לפדר את השפתיים עם פודרה שקופה, ואז לשים שכבה נוספת של אותו אודם לקבלת עמידות יתר. ככה גם האודם שלכן ישרוד בחום הזה של תל אביב.

רייצ'ל צאירי | צילום: Daniel tzairi
רייצ'ל צאירי | צילום: Daniel tzairi