אוולין הגואל לא שוכחת מאיפה היא באה

אני סיפור של הצלחה מאוחרת. אוולין הגואל | צילום: עידו לביא
אני סיפור של הצלחה מאוחרת. אוולין הגואל | צילום: עידו לביא

"יש דרך ואין לה קיצורים וככל שהדרך תהיה יותר ארוכה, מורכבת ומפותלת, כך ההצלחה בסופו של דבר תהיה גדולה". כך מימשה השחקנית אוולין הגואל את הפוטנציאל המקצועי שבה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

יש לך פוטנציאל: פרויקט מיוחד

שחקנית קולנוע, תיאטרון וטלוויזיה, מככבת בימים אלה בתפקיד ראשי בסרט "ישמח חתני". בת 55, גרושה, אימא של ג'וי (32) ואלה (17), מתגוררת בתל אביב.

 

"היום אני יכולה להגיד בביטחון: אני מתפרנסת מהחלומות שלי וזה בהחלט סוג של מימוש פוטנציאל. אני סיפור של הצלחה מאוחרת.

רק בגיל 34 התחלתי ללמוד אצל יורם לוינשטיין, סיימתי בגיל 37, ולמרות שבתקופת הלימודים סומנתי כהבטחה, ההצלחה לא באה מיד. אני זוכרת שחיים צינוביץ' שעשה לנו מוזיקה בהצגה בבית ספר, אמר לי: 'ההצלחה תבוא לך רק בגיל 42, 43, לא קודם, אבל אז לא תפסיקי'. הוא צדק. דברים לא קרו מיד ועבדתי מאחורי הקלעים של התעשייה, בסוכנות ניצבים. שנות ה־40 שלי פתחו לי את כל הדלתות. הסדרה 'פיק אפ' הייתה הפיק אפ שלי ומאז אני לא מפסיקה לעבוד ומתפרנסת מהאהבה שלי.

זכיתי בשני פרסי אופיר על 'שבעה' ועל 'אחותי היפה'. אלה רגעים שמימיים, ההכרה הזאת שאת הטובה מכולן והחיבוק המקצועי המפרגן והעוטף מאנשים שלא מכירים אותך ושופטים אותך מקצועית נתנו לי הרבה ביטחון.

עדיין יש פחדים, אבל הרעב לעשייה הוא עצום ולא ייפסק. לעולם לא אגיד שמימשתי את הפוטנציאל שלי עד הסוף. אני חיה, נוסעת בדרך מסוימת ומממשת את האהבה למקצוע, אבל אולי בגלל שלא התחלתי כמו הרוב, בגיל 23־22, וכבשתי מיד את כל התיאטראות ואין לי רזומה של 200 תפקידי אופי, אני כל הזמן שואפת לעוד ואני רוצה לעשות עוד תיאטרון ורוצה לשחק בקולנוע בצרפת. אני בת 55 ומרגישה בתחילת אמצע הדרך ואין לי רגע של חרטה שהתחלתי מאוחר. הדרך שעשיתי היא הוכחה שכל דבר קורה בזמן שלו".

טיפ למימוש הפוטנציאל:

"יש דרך ואין לה קיצורים וככל שהדרך תהיה יותר ארוכה, מורכבת ומפותלת, כך ההצלחה בסופו של דבר תהיה גדולה. הכי חשוב: אל תשכחו מאין באתם. זה התמצית, משם תשאבו את הכוח ומשם תדעו לאן אתם רוצים ללכת ולאן להגיע".

חולצה איתי גונן, מכנסיים זארה, טבעת ושעון The Duchesses, שרשרת אוסף פרטי | צילום: עידו לביא
חולצה איתי גונן, מכנסיים זארה, טבעת ושעון The Duchesses, שרשרת אוסף פרטי | צילום: עידו לביא

 

צילום עידו לביא | ניהול קריאייטיב טל קליינבורט | סטיילינג מזל חסון לסולו