לוקחים את הילדים למשרד? אלו האפליקציות שיעסיקו אותם

אפליקציות לילדים | צילום: Shutterstock
אפליקציות לילדים | צילום: Shutterstock

אמצע אוגוסט, הקייטנות הסתיימו ואפילו קייטנת סבא-סבתא נגמרה. מה עושים? לוקחים את הילד לעבודה, ובמקום לתקוע אותו מול היוטיוב נותנים לו לשחק באחת מהאפליקציות הבאות. אתם תקבלו שעה של שקט בזמן שהקטנים לומדים אנגלית, מכירים את גוף האדם ואפילו מעשירים את העברית

88 שיתופים | 132 צפיות

 

A+ Kids

תוכנית טלוויזיה חינוכיות, שירים וקטעי מוזיקה שעוזרים ללימוד אנגלית, חשבון ומדעים, משחקים אינטראקטיביים משלימים – והכול במסלול התקדמות מדורג מותאם אישית. כך כל ילד מתקדם בהתאם ליכולותיו ונבחן ללא ידיעתו כדי לוודא שהוא שולט בחומר. להורים יש גישה לאזור אישי שמכיל דוחות התקדמות במטרה לכוון את הילד לנושאים שמעניינים אותו או שנדרש בהם חיזוק.

אפליקציית A+ Kids | צילום מסך
אפליקציית A+ Kids | צילום מסך

עוד דרכים להעביר את החופש הגדול בכיף
3 בלוגי יצירה לילדים שחובה להכיר
משחקי הקופסה הכי שווים 
10 פעילויות עם ערך מוסף שהורים וילדים אוהבים

ויקידס

להורים יש ויקיפידה ולילדים יש ויקידס – האנציקלופדיה המדברת הראשונה. כ-200 ערכים שנכתבו במיוחד לילדים בכיתות הנמוכות מוקראים בקולו של דן תורן ומלווים בתמונות, בטקסט מנוקד ובצלילים. ההסברים תמציתיים וחפים מטון מתיילד והנושאים מגוונים וכוללים למשל את עולם הטבע, החלל, גוף האדם ועוד.

הילדים יכולים אפילו ללמוד יפנית עם אפליקציית ויקידס | צילום מסך
הילדים יכולים אפילו ללמוד יפנית עם אפליקציית ויקידס | צילום מסך

 

המאמן המוחי לילדים

מאחורי השם הלא כל כך אטרקטיבי (Kids Brain Trainer) מסתתרת אפליקציה לפעוטות שמורכבת ממשימות בסדר קושי עולה: פאזלים שבהם צריך להתאים תמונה של בעל חיים, זיהוי פרטים יוצאי דופן, התאמת תמונה לקבוצת השייכות שלה ומשחקי זיכרון. האפליקציה פותחה בסיועו של מומחה בתחום ההתפתחותי והיא גם מאפשרת קבלת משוב על הביצועים.

 

Dynamo

רעיון פשוט אך גאוני: בכל פעם שהילד ניגש לטלפון כדי לפתוח אותו מופיעה על מסך הנעילה שאלה מעולמות המתמטיקה, העברית והאנגלית עם מספר תשובות לבחירה. בחירה בתשובה הנכונה תפתח את הטלפון וכך נלמדים בלי מאמץ כמעט תרגילי כפל, שימוש נכון בשפה העברית (מה נכון – שש או שישה סכינים?), זיהוי מספרים, צבעים, ימות השבוע באנגלית ועוד. אין סכנה שהטלפון יישאר נעול כי הילד יצליח להגיע לתשובה הנכונה בניסיון השלישי לכל היותר.

https://www.facebook.com/theDynamo/photos/a.1780983338603344.1073741831.1728303603871318/1780983318603346/?type=3&theater

 

אנגלית לילדים

הילדים של היום סופגים את השפה האנגלית מבלי משים אך תמיד יש מקום להעשיר את אוצר המילים. האפליקציה מבוססת על צירופי דימויים ומילים והילד צריך להתאים בין הצמדים הנכונים. בפעם הבאה שתשאלי "איך אומרים באנגלית…" הוא כבר ידע את התשובה.