אכן מחכה לדבר

הכול מצוין אצל איגי וקסמן: היא נשואה לעתי שולברג ובהריון מתקדם, ואפילו מובילה קמפיין לבגדי הריון. כעת, היא משתפת אותנו איך עוברת עליה התקופה

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי קריירה מוזיקלית עשירה (כולל תואר זמרת השנה), הגשת תוכניות בערוץ 24 והשתתפות בריאליטי "היכל התהילה" – איגי וקסמן (כמעט 40) נישאה לעתי שולברג ונמצאת בחודשי הריון מתקדמים עם בתה הבכורה. היא לומדת פסיכולוגיה (שנה שלישית באוניברסיטה הפתוחה), מקדמת את האלבום "High in the low 60" שבו היא שרה באנגלית במסגרת ההרכב Mock Stereo עם אלי אברמוב, ומובילה את קמפיין קיץ 2012 של מעצבת בגדי ההריון אבישג ארבל.

מקננת בבית

איך עוברים עלייך חודשי ההריון ועם מה הכי קשה לך להתמודד?
"הכל עובר מצוין, טפו-טפו-טפו. הכי קשה לי עם ההורמונים, אבל כבר נהיינו חברים. אני נורא רגישה וכל דבר קטן מדליק אותי. אני מרגישה יפה, כולם מחמיאים לי, אומרים שיפה לי להיות בהריון ורומזים שהם רוצים שאהיה כל הזמן בהריון. כנראה שזה עושה לי טוב לעור הפנים – בגלל הפיגמנטציה יצאו לי נמשים ואני נראית תמימה וחמודה. אמא שלי אמרה שבנוסף לנמשים היתה לה פיגמנטציה של שפם כשהיתה בהריון, אז אני מודה לאלוהים שבינתיים הפיגמנטציה של השפם עוד לא עובדת אצלי, ומקווה שלא תעבוד".

איך את מקבלת את העלייה במשקל?
"באהבה ובהבנה. אין מה לעשות, אני בהריון. מה זה יעזור לי אם לא אקבל את זה באהבה ובהבנה? זה המצב ואני צריכה להשלים איתו".

יש חשקים מיוחדים?
"עכשיו בא לי כל הזמן אבטיח. מזל שזו העונה".

איך עתי מקבל את כל השינויים?
"באהבה, בסבלנות ובהתרגשות גדולה".

על מה את לא מוותרת מבחינת טיפוח גם בהריון, והאם יש משהו שוויתרת עליו בגלל ההריון?
"בהתחלה ויתרתי על בשמים, כי היה לי קשה עם ריחות, אבל חזרתי לזה. אני לא מוותרת על מריחת שמן באופן קבוע על אזור הבטן. אני עושה פדיקור אחת לשלושה שבועות, ולספר אני הולכת מתי שאני מרגישה. אבל כרגע אני בשלב הקינון, בא לי רק להיות בבית ולסדר, לא מעניין אותי כלום. גם לא בא לי לעשות כלום. אין יצירה בהריון, לא בא לי ליצור, אני מרגישה שאני מספיק יוצרת כרגע".

את עושה פעילות גופנית?
"אמא של עתי קנתה לי את כדור הפילאטיס. ראיתי תרגילים באינטרנט אז אני מתאמנת עליו כבר כמה ימים. חוץ מזה אנחנו גרים בקומה חמישית בלי מעלית. פילאטיס, יוגה – הכל כלול בעלייה במדרגות".

מהו טיפ הטיפוח שלך להריוניות?
"להתנהג כרגיל. לאהוב את עצמך ואת השינויים שעוברים עלייך. ככה את נראית הכי טוב".


מתוך קמפיין בגדי ההריון של אבישג ארבל. צילום: גיא כושי ויריב פיין