זה ג'ונגל שם בפנים: חוגגים את חנוכה עם החיות של מדגסקר

ברוכים הבאים לג'ונגל. צילום: שאטרסטוק
ברוכים הבאים לג'ונגל. צילום: שאטרסטוק

מתחם פעילות מיוחד לילדים יוקם בעזריאלי עם מגוון חוויות שמקימות לחיים את סרט הילדים האהוב

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | מרכז עזריאלי

בעידן הנוכחי שבו אי אפשר יותר להתעלם מסבל האחר, קשה מאוד ללמד ילדים מיד ראשונה על חיות. הורינו לקחו אותנו לגן החיות, אבל בסוף 2017 אנחנו מרגישים קצת מוזר לשלם כסף כדי לצפות בפנדות עצובות ואריות שוויתרו. אז נכון, יש את האינטרנט, אבל יש קרירות מסויימת שמתלווה לעולם שמוצג רק דרך המסך. המשימה ללמד את הילד להכיר ולאהוב חיות שקצת יותר גדולות מהכלב הביתי הממוצע נהייתה מורכבת. בחנוכה הזה תוכלו להוציא את ילדיכם מהבית ולהכיר את עולם החי באמצעות חוויה מיוחד בג'ונגלים של מדגסקר בלי להזמין טיסה ואפילו בחינם.

הסרט מדגסקר מתעורר לחיים בעזריאלי. צילום: באדיבות מרכז עזריאלי
הסרט מדגסקר מתעורר לחיים בעזריאלי. צילום: באדיבות מרכז עזריאלי

קניון עזריאלי והמחזמר "מדגסקר Live!" (המבוסס על סדרת הסרטים האהובה "מדגסקר") מזמינים אתכם להצטרף לחוויה מיוחדת בקניון שיהפוך במהלך החנוכה לג'ונגל צבעוני ומהנה. מתחם הפעילות ייתן לילדיכם הזדמנות לראות את הסרט מתעורר לחיים בארבעה מתחמי פעילות מיוחדים שיפעלו בימים א'-ד', 17- 20 בדצמבר, בשעות 11:00־14:00 ו־16:00־19:00, בחגיגה טרופית מגוונת במיוחד. הכניסה חופשית, ממש כמו בג'ונגל.

חדר בריחה מדגסקר סטייל. צילום: יח"צ
חדר בריחה מדגסקר סטייל. צילום: יח"צ

הילדים יבלו בארבעת האזורים אשר כל אחד מהם מספק חוויה שונה ומלאה באהבת בעלי חיים: במתחם Fun יצרו הילדים חיות בעזרת בלונים צבעוניים, ותהיו בטוחים שתמצאו שם יותר מרק נחש. במתחם Fantasy הילדים יזכו לאיפור חיות שיאפשר לקטנטנים שלכם להפוך לאריה נלהב או לקופיף מתוק, מתחם Art יאפשר לילדיכם ליצור בובות אצבע של החיות האהובות ממדגסקר ולהחיות אותן במו אצבעותיהם, ובמתחם Run יזכו הילדים לחוויה חד פעמית ויוכלו לברוח מגן החיות בחדר בריחה מיוחד שנבנה ועוצב בהשראת הסרט.

פעילות חוויתית לילדים. צילום: באדיבות מרכז עזריאלי
פעילות חוויתית לילדים. צילום: באדיבות מרכז עזריאלי

בנוסף לכך, ואם הבילוי רק בנה את התיאבון של הילדים לראות את החיות האהובות קורמות עור וגידים, תוכלו לרכוש כרטיסים למחזמר "מדגסקר Live!" בהנחה משמעותית דרך אפליקציית AzrieliApp. במקום לשלם 149 ש"ח לכרטיס תוכלו לרכוש אותו ב-49 ש"ח בלבד. כי בינינו, הגיע הזמן שהילד יתנתק מיוטיוב ויצא לחוות כמה דברים גם בעולם האמיתי.

מתחם "מדגסקר" בקניון עזריאלי, א'־ד',17- 20 בדצמבר, 11:00־14:00, 16:00־19:00. הכניסה חופשית.