טיפים להתאמת בגד הים לגוף

לטשטש ולהבליט. כך תבחרי בגד ים נכון | צלם: Yuri Arcurs - Fotolia
לטשטש ולהבליט. כך תבחרי בגד ים נכון | צלם: Yuri Arcurs - Fotolia

הקיץ כבר כאן ועונת הרחצה מחייבת לוק הולם. איך תבחרי בגד ים שיחמיא ככל האפשר למבנה גופך, יטשטש את מה שצריך ויבליט את היתרונות?

88 שיתופים | 132 צפיות

טיפים של הסטייליסטית גאלה להתאמת בגד ים למבנה הגוף:

1. על הגובה

אם את גבוהה – מומלץ לך להימנע מפסים לאורך, ממחשופים גבוהים או מצבעים אחידים. את יכולה לשאת בגאווה בגד ים צבעוני ומכנסוני ביקיני, המושלמים לירכיים רזות. אם את מעדיפה בגד ים שלם, חפשי אחד עם דגשים וטקסטורות בקו המותניים; אם את אוהבת ביקיני, בחרי אחד עם חגורה בתחתונים שתדגיש את המותניים. העדיפי גם חזיות סטרפלס על פני חזיות עם כתפיות או בגזרת קולר. אם את נמוכה – מכנסונים ותחתונים גבוהים מאוד (בגזרת שנות ה-50) הם לא בשבילך. אם את בוחרת בביקיני, עדיף לא עם פסים לרוחב; אם את מעדיפה בגד ים שלם, העדיפי חיתוכי צבע לאורך, שיעניקו אשליה של מראה ארוך וגבוה יותר.

מימין: אפרודיטה, 199 שקלים, מתאים לבעלות זרועות עבות וצוואר קצר

משמאל: פוקס, 49.90 שקלים, תחתונים עם קשירת שרוך המתאימים לרזות ולנמוכות. יכולים לגנוב את ההצגה מירכיים בעייתיות


עוד בהורים וילדים:

איך גורמים לגבר לעזור?

טאבלט לכל זאטוט? בעד ונגד התופעה

מדריך חובה לנשים הרות

2. שאלה של חזון

אם יש לך חזה גדול, לכי על חלק עליון עם קשירת קולר, המציע תמיכה טובה ועל הדרך יוצר גם מחשוף נהדר. גם חלק עליון עם רצועות עבות יותר יספק תמיכה טובה, ואולי יהיה נוח יותר. אם את בוחרת בגד ים שלם, העדיפי דגם שהחלק העליון שלו בנוי כמו קאפ של חזייה רגילה. לבעלות חזה קטן יתאימו חזיות עם ריפוד או עם מילוי, ועיטורים גליים (ראפלס) או הדפסים ייתנו אשליה של קימורים וחזה גדול יותר.

מימין: אייצ' אנד או, 179.99 שקלים, מטשטש בטן. לחזה קטן בלבד

משמאל: אייצ' אנד אם, 119 שקלים, לנשים רזות בעלות חזה קטן

3. עלייה לרגל

אם יש לך רגליים ארוכות, בורכת. את יכולה ללבוש כל גזרת בגד ים (בהתחשב בנתונים אחרים, כגון: בטן, ירכיים וכדומה). אם יש לך רגליים קצרות, מומלץ ללבוש בגד ים עם חיתוך גבוה בירכיים, שיעניק לרגלייך מראה ארוך יותר. אל תתפתי לבחור במכנסונים, מכיוון שהם יעניקו לרגלייך מראה קצר יותר ממה שהן. אם בחרת בביקיני, העדיפי שני חלקים תואמים.

4. תני כתף

לכתפיים רחבות, העדיפי חזייה עם כתפיות סימטריות ולא עם רכיסת קולר. ככל שהכתפיות יהיו עבות יותר, כך הכתפיים ייראו צרות יותר. כדי לאזן את פרופורציות הגוף תוכלי ללבוש מכנסונים או תחתונים עם כיווצים או עם עיטורים גליים.

מימין: Accessorize London, חזייה 119 שקלים, תחתונים 99 שקלים, מתאים לנשים גבוהות. מושלם לבעלות חזה קטן

משמאל: קאלה, 480 שקלים, נותן אורך לצוואר, גונב את ההצגה מזרועות עבות, מטשטש בטן ו"שניצלים". לא לנמוכות.

5. אגן הים התיכון

אם את בעלת אגן רחב, הימנעי ממכנסונים, מכיוון שהם מדגישים בדיוק את החלק הרגיש. בחרי חלק עליון של בגד ים בצבע דומיננטי יותר או עם הדפס מיוחד (ולא חשוב אם בחרת בביקיני, בטנקיני או בשלם). רכיסת קולר תעניק לך מראה פרופורציונלי יותר.

מימין: אוברזון, חלק עליון 349 שקלים, תחתונים 169 שקלים, מטשטש בטן ועודפי שומנים בגב. לא מתאים לבעלות חזה גדול

משמאל: קוברה, 378 שקלים, מתאים לנשים נמוכות, לבעלות רגליים קצרות ולבעלות כתפיים רחבות. מטשטש עודפי שומנים בגב

6. בשתי ידיים

אם זרועותייך עבות, הימנעי מעיטורים ומחוטים באזור החזה והעדיפי בגד ים עם תחתונים דומיננטיים יותר, שיגנבו את ההצגה. אם זרועותייך דקות, את יכולה ללבוש כל בגד ים – בהתחשב ביתר נתוני גופך.

7. לא לשמור בבטן

אם בורכת בבטן שטוחה, יבושם לך. אם בטנך בולטת, נסי בגד ים שלם או טנקיני (גופייה ותחתונים), מכיוון שהם מושכים את תשומת הלב למקומות אחרים בגוף.

עכשיו בחיים אחרים: איך תהיו לחוצים פחות?

עכשיו בנישה: 10 צימרים רומנטיים

עכשיו בדרך האוכל: לחמניות ללא גלוטן