רננה רז היא יופי של אמא

לא מוותרת על קרם לחות בבוקר ולפני השינה | צלם: אור מורן
לא מוותרת על קרם לחות בבוקר ולפני השינה | צלם: אור מורן

רננה רז היא יוצרת וכריאוגרפית, המוכרת גם מפרסומות ומסדרות טלוויזיה. נפגשנו איתה לראיון על האימהות הטרייה, על הגוף שהשתנה בהריון ועל סודות הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו מכירים את רננה רז (33) מהפרסומות לחיסכון במים, לחברת חשמל ולבזק, וכן מהתיאטרון ומהטלוויזיה ("אהבה מעבר לפינה", "המקום" ועוד). בנוסף להיותה שחקנית, היא גם רקדנית וכוריאוגרפית מוכשרת, בין היתר היא יצרה את המופע המצליח "YouMake, ReMake" – פרויקט רב תחומי שבו אמנים מגיבים לקטעי יוטיוב על הבמה (הפרויקט זוכה להתעניינות בארץ ובעולם ועולה מדי חודש בבית מיומנה ביפו).

בנוסף לאלה, רז היא גם אמא לעומר (בת תשעה חודשים), ובימים אלה היא מתכוננת לעלייתו של המופע "הדיפלומטים" – עבודת מחול לשישה רקדנים פרי יצירתה, שעולה במרכז סוזן דלל בתל אביב.

איך עבר עלייך ההריון ומה היה לך קשה?
"אני לא מהנשים שנהנו בהריון ואני לא מתגעגעת לזה בכלל. ההתחלה היתה מאוד קשה עם המון בחילות, ואחר כך זה התחלף בחוסר נוחות. בתור מי שהגוף שלה הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה שלה, היה לי קשה להתרגל לכל השינויים שמביא איתו ההריון, לעייפות ולכבדות".

כמה עלית במשקל בהריון ואיך חזרת לעצמך?
"אני לא יודעת בדיוק כמה עליתי, כי אחרי שעליתי שבעה קילו הפסקתי להישקל כי זה הלחיץ אותי. חזרתי לעצמי כשחזרתי להתאמן. יש לי מאמן אישי בשם ניסן גווילי ואני מתאמנת איתו כבר ארבע שנים. אני עושה פילאטיס פעם בשבוע, מקפידה על תזונה, משתדלת לאכול שלוש ארוחות מסודרות ביום עם הרבה ירקות, ולהימנע מאוכל לא מזין ומטוגן. וכמובן שלהנקה יש משקל רב בחזרה למימדים הקודמים".

איך את שומרת על המראה שלך?
"זו שאלה אכזרית לשאול מכיוון שבקושי יש לי זמן להביט במראה, אז ודאי שאין לי אפילו רגע להרהר באיך לשמור על המראה שלי. כרגע אני לא ממש ישנה טוב, דבר שלא מועיל לעור הפנים, אין לי ממש זמן לעצמי, אבל אני מוצפת באהבה מטורפת, אז אולי זו התשובה לכל הבעיות".

מי עוזר לך עם הטיפול בעומר כשאת משקיעה בעצמך?
"בן זוגי המדהים, שהביטוי 'אין דברים כאלה' נוצר למענו. אמא שלי, אחותי ואמא של בן זוגי".

על מה את לא מוותרת מבחינת טיפוח?
"קרם לחות לפנים בבוקר ולפני השינה. יש לי עור מאוד עדין שדורש תשומת לב. אני לא הולכת לקוסמטיקאית על בסיס קבוע, אבל כשבא לי לפנק את עצמי אני עושה טיפול פנים, מניקור ופדיקור".

מהו טיפ הטיפוח שלך לאמהות עסוקות?
"לשתות הרבה מים ולמצוא זמן להקדיש תשומת לב לגוף וללכת לטיפולים. אני מקפידה לעשות דיקור אצל רויטל לב ארי, מטפלת מופלאה שמכוונת את גופי כמו שמכוונים פסנתר, ואני מאוד ממליצה על שיטת אילן לב, טיפול שמתרכז בהנעת השלד ולא בשרירים, שעושה נפלאות".