נפרדות משנת 2016: טיפולי ההצערה יצאו מהארון

קייט מידלטון | צילום: GettyImages
קייט מידלטון | צילום: GettyImages

פעם הן נאלצו לספר על חופשה מסתורית. היום הסלבס לא מתביישות בבוטוקס. כך הפך האנטי אייג'ינג למשהו להתגאות בו

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אם סנדי בר, אשת השער שלנו, הייתה בת 40 לפני, נגיד, חמש שנים, כנראה לא הייתן רואות אותה מפרסמת חומר מילוי לפנים (סוג של חומצה היאלורונית) ועוד משוויצה שבזכותו היא נראית כל כך טוב. למזלה הטוב, סנדי חגגה יום הולדת 40 רק השנה, בתקופה שמקלה עליה לא רק להתחיל להזריק אלא גם לרוץ לספר לכל החבר'ה.

המירוץ האכזרי שבו כולן מחויבות להישאר מולטי יפות תופס תאוצה ובר היא רק דוגמה אחת מיני רבות. כולן (כמעט) עושות ורובן מדברות על זה בריש גלי: גלית גוטמן הודתה שהכסף שהרוויחה ביושר עוזר לה לממן בין היתר את הבוטוקס וגם מיה דגן, שלי גפני, סנדרה שדה, נסרין קדרי ועוד רבות מודות היום בלי למצמץ שעם כל הכבוד לטבע, הן מקפידות לעזור לו.

סנדי בר מתוך קמפיין ג'ובידרם (חומר מילוי אסתטי) | צילום: יניב אדרי
סנדי בר מתוך קמפיין ג'ובידרם (חומר מילוי אסתטי) | צילום: יניב אדרי

 

הנסיכה קייט מידלטון, שעד לא מכבר נחשבה ילדה במושגי אנטי אייג'ינג (בינואר היא תחגוג 35), סיפרה לאחרונה לידידה טובה שלה, מישל אובמה שמה, שהיא משתמשת בבוטוקס להצערת הפנים. אמנם לא זריקה, אלא ג'ל. הרופאים ממליצים היום להתחיל בטיפולי הצערה כבר בסוף שנות ה־20 וקייט שומעת ומפנימה.

מה הביא לאחרונה להפרת קשר השתיקה הגדול? המודעות בתחום האסתטי, הניתוחי ושאיננו ניתוחי, עלתה מאוד, תחום האנטי אייג'ינג עלה כמה כיתות וההיצע עצום. ישראל אגב הולכת והופכת למעצמה בתחום האסתטי ומטופלים רבים מגיעים הנה מרחבי העולם. השנה האחרונה הביאה איתה פיתוחים לרוב, החומרים והמכשור החדש משוכללים מאי פעם, לא פולשניים, מאוד בטוחים וקלים לשימוש. מין פתרונות אינסטנט קסומים שמאפשרים לך להפחית עשור מהמראה ברבע שעה. חלקם מתאימים אפילו כ"טיפולים של הפסקת צהריים" ובכל מקרה ההחלמה קצרה מאד. בחברה שמקדשת יופי ונעורים, יש היום לכולם, גם נשים וגם גברים, לגיטימציה גדולה לעשות טיפולי הצערה ואפילו להשוויץ בתוצאות.

מה עוד היה לנו בשנת 2016?

הזן קפיטליזם עשה לנו חשק לעתיד
הפסקנו להתבייש במחזור שלנו
המילניאלס הרגיזו את כל העולם
הסטוריז השתלטו על הרשתות החברתיות
מגפת ההטרדות המיניות גבתה מאיתנו מחיר יקר
העורכות יצאו למלחמה בבלוגריות
דחיית הסיפוקים שלנו הושלמה
המגדר יצא מכלל שליטה
לנה דנהאם הפכה מפמיניסטית לפריבלגית מנותקת
והתאהבנו במעצבים סובייטים
אז איך אפשר לסכם את מצב הנשים ברחבי העולם?