תודה לאבא, אימא וג'סטין ביבר: אשלי וקסמן בקשי חוזרת למקורות

אשלי וקסמן בקשי | באדיבות נתנאל מויאל יחסי ציבור
אשלי וקסמן בקשי | באדיבות נתנאל מויאל יחסי ציבור

בגיל 15 זנחה את הפנטזיה להיות עורכת דין והחליטה שתקים חברת קוסמטיקה משלה. כוהנת הביוטי אשלי וקסמן בקשי לקחה אותנו לרוד טריפ במקום שבו הכל התחיל - דנדס, קנדה. סיפור מקומי - פרוייקט מיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

 

בשיתוף DKNY

אשלי וקסמן בקשי
אושיית לייף סטייל וביוטי בת 32, במקור מהעיירה דנדס בקנדה.

מה חלמת להיות כשהיית קטנה?
"בגיל 10 החלטתי שאהיה עורכת דין. אני אוהבת צדק וכבר אז נושא זכויות האדם מאוד עניין אותי. החלום עבר לי כשהייתי בת 15, לאחר שיצא לי כתלמידה להיות בבית משפט. ראיתי איך הדברים מתנהלים והבנתי שזה לא בשבילי. בגיל 17 החלטתי להקים חברת קוסמטיקה משלי, הלכתי לעשות תואר במנהל עסקים וכלכלה ועד היום תחום הביוטי הוא העניין המרכזי שלי בחיים".

"ג'סטין ביבר גדל לא רחוק מהעיירה דנדס בה גדלתי. הוא פרץ בזכות יוטיוב וגם אני פרצתי לראשונה ביוטיוב. זה עורר בי השראה", אשלי וקסמן בקשי | צילום: דניאל אלסטר
"ג'סטין ביבר גדל לא רחוק מהעיירה דנדס בה גדלתי. הוא פרץ בזכות יוטיוב וגם אני פרצתי לראשונה ביוטיוב. זה עורר בי השראה", אשלי וקסמן בקשי | צילום: דניאל אלסטר

 

האם במקום שבו גדלת היו סיפורי הצלחה מקומיים שנתנו לך השראה?
"ג'סטין ביבר גדל לא רחוק מהעיירה דנדס בה גדלתי. במונחים קנדיים, מרחק חצי שעת נסיעה זה קרוב מאוד. הוא פרץ בזכות יוטיוב וגם אני פרצתי לראשונה ביוטיוב. זה עורר בי השראה – ההבנה עד כמה רחוק אפשר להגיע עם נקודת פתיחה שכזאת. גם זמר הפופ הקנדי שון מנדס הוא מהאזור שלי. שניהם מהווים השראה עבורי להצלחה בינלאומית פנומנלית".

איזה כלים קיבלת במקום הולדתך שהפכו אותך למי שאת היום?
"הכלים שקיבלתי הם תוצאה של הבית, בית ספר וכמובן התרבות המקומית בה גדלתי. למדתי מכולם מה הם מוסר עבודה, משמעת עצמית, יחסי אנוש, נימוסים, מוטיבציה וערכים. בעיקרון כל התרבות העסקית הקנדית היא מנומסת ולא כוחנית. כשעליתי לארץ בגיל 18 הגעתי עם הכלים האלה שרכשתי שם".

הגענו לדנדס, קנדה. ספרי לנו על שלושה מקומות שחייבים לבקר בהם.
"אני ממליצה על שיט באגם אונטריו. במרחק חצי שעה נסיעה משם נמצאים מפלי הניאגרה, שזאת חוויה בפני עצמה – אבל אני הכי אהבתי לבקר בחוות שבאזור מגוריי שבהם יש קטיף של ירקות ופירות".

"הטיפ הכי טוב שקיבלתי הוא לא לפחד מהאפשרות של לא להרוויח כסף בטווח הקצר, אלא להסתכל רק לטווח הארוך", אשלי וקסמן בקשי בילדות | באדיבות אשלי
"הטיפ הכי טוב שקיבלתי הוא לא לפחד מהאפשרות של לא להרוויח כסף בטווח הקצר, אלא להסתכל רק לטווח הארוך", אשלי וקסמן בקשי בילדות | באדיבות אשלי

 

איזה טיפ תתני למי שרוצה להצליח ולהגשים את עצמה?
"לקבל את הכישלונות שבדרך כשלב בחיים שצריך לעבור. צריך להבין שהדרך להצלחה רצופה בכישלונות אז אסור לקחת כישלון בצורה קשה, אלא ללמוד ממנו ולהבין שהוא מכין אותנו להצלחה".

מה הטיפ הכי טוב שקיבלת בתחילת דרכך וממי?
"הטיפ הכי טוב שקיבלתי הוא לא לפחד מהאפשרות של לא להרוויח כסף בטווח הקצר, אלא להסתכל רק לטווח הארוך. את הטיפ הזה קיבלתי מעידן, שהיה החבר שלי והיום הוא בעלי. עזבתי את העבודה שלי במשרד הביטחון, עבדתי במשך שנה בקניון והרווחתי שכר מינימום וכל זה רק כדי להתקדם בתחום הביוטי ולהגיע בסופו של דבר למה שאני רוצה. הטיפ שלו השתלם מאד".

מה הופך אישה לאישה מצליחה בעינייך?
"אישה מצליחה בעיניי היא זאת שקמה בבוקר ונהנית ממה שהיא עושה. הצלחה בשבילי היא לא לוותר על ילדים וחיי משפחה ורק להגשים את עצמי מבחינת קריירה. השילוב בין הכל פירושו הצלחה".

מה ייחשב להישג הכי גדול שלך?
"שיהיה לי מותג איפור מצליח ומוכר בארץ, ובעזרת השם גם בעולם".

 

הריאיון עם אשלי וקסמן בקשי הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף DKNY.
ניו יורק עשתה את דונה קארן למי שהיא. עכשיו מותג האופנה המוביל, הנושא את שמה, משיק את הבושם החדש DKNY stories. לכבוד ההשקה דיברנו עם עשר נשים מוכשרות ומעוררות השראה שסיפרו על העיר שהפכה אותן להיות מי שהן.