5 דברים שיגרמו לך להרגיש בניו יורק בלי לצאת מהארץ

תל אביב או ניו יורק? לא צריך להחליט. צילום: שאטרסטוק
תל אביב או ניו יורק? לא צריך להחליט. צילום: שאטרסטוק

החגים מאחורינו והגעגוע לעיר שאנחנו הכי אוהבות פועם בנו יותר מתמיד. איך מרגישים ניו יורק גם כשהשגרה לא מאפשרת לעזוב הכל ולטוס? מצאנו לכן כמה רעיונות

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

מספיקה הצצה באחד ממאות הסרטים או הסדרות שצולמו בניו יורק כדי לרצות להיות חלק מהכרך הענקי והמפואר הזה. הדינמיות הפועמת של המון האדם ופסיפס הסגנונות והמראות שבעיר הופכת אותה לאחד מיעדי התיירות, האופנה והאמנות הפופולריים בגלובוס, ונראה שהיא ממגנטת אליה את כל מה שמעניין וזוהר. ניו יורק היא הרבה יותר מלוקיישן, היא הלך רוח, סטייל, שפה ותחושה. החל מהמופעים הכי נחשקים וכלה בבתי הקפה ובחנויות, מדובר בחוויה שמשאירה בך משהו, ושרבות מאיתנו רוצות ליהנות ממנה שוב ושוב, כמו סיפור טוב.

החגים כבר מאחורינו וכבר אין תירוצים לברוח לסוף שבוע ארוך בתפוח הגדול, כזה שייתן לנו את ה״ניו יורק פילינג״ שאנחנו כל כך אוהבות, אבל בכל זאת, לקחנו על עצמנו משימה חשובה – למצוא את הדרך המושלמת להרגיש ניו יורק, על כל השיק והגלאם שבה, בלי לצאת מהארץ, ואנחנו כאן כדי לשתף.

סניקרס מוגזמות

נעליים מוגזמות על גבול המכוערות הן פריט אופנה שפשניסטות אוהבות לעטות על עצמן דרך קבע. בניו יורק כבר מזמן לא מדובר בנחלתן של פשניסטות כי אם בפריט חובה שבלעדיו אי אפשר לשרוד את ההליכה ברחובות הבלתי נגמרים של מנהטן. על טעם וריח אי אפשר להתווכח, אבל על פופולריות דווקא כן. בית האופנה בלנסיאגה נתן את הפרשנות שלו למגמה השנויה במחלוקת ועושה את זה מצוין, אם יורשה לנו.

מתוך אתר balenciaga.com. צילום: יח"צ
מתוך אתר balenciaga.com. צילום: יח"צ

✷ ניתן להשיג בבוטיק אמור

DKNY Stories – הבושם החדש של דונה קארן

אחד ממותגי האופנה המובילים בעולם, זה שמכיל בתוכו את כל מה שאנחנו אוהבות בשיק הניו יורקי, משיק בושם חדש בהשראת האפשרויות הבלתי מוגבלות שהעיר מציעה. מעצבת העל דונה קארן כבר הפכה את ניו יורק למקור ההשראה האולטימטיבי עבור היצירות שלה, וכעת היא מעניקה פרשנות לחוויה הניו יורקית, זו החוגגת את קו הרקיע של העיר ואת הריגוש הבלתי פוסק שבה, עם ניחוח אוריינטלי־פרחוני בגוונים של תרמילי וניל, אירוס שחור ומוס גויאבה ורודה. הריח הממכר הזה הוא כל מה שאתן צריכות ללבוש על עצמכן כדי להרגיש ניו יורק.

הבושם החדש שלכן. צילום: יח"צ
הבושם החדש שלכן. צילום: יח"צ

✷ 349 ש״ח 100 מ"ל, 249 ש״ח 50 מ"ל

אוזניות ביטס אלחוטיות

הניו יורקרים אוהבים את האוזניות שלהם. מאוד. לאן שלא תביטו ואיזה טיפוס שלא תיתקלו בו, הוא יהיה כנראה עם אוזניות, מקשיב לפודקאסט או לאלבום האהובים עליו ויעבירו לו בנעימים את הנסיעה ברכבת התחתית בנעימים. האוזניות האלחוטיות האלה של Beats כל כך יפות שקשה לעמוד בפניהן, אז תעשו את זה כמו הניו יורקרים.

מתוך אתר beatsbydre.com. צילום: יח"צ
מתוך אתר beatsbydre.com. צילום: יח"צ

✷ 929 ש"ח

אורבן אאוטפיטרס

חווית השופינג הניו יורקית אף פעם לא שלמה בלי ביקור באורבן אאוטפיטרס. משהו בעיצוב, באופנה ובאורבניות שנשפכת מחלונות הראווה של הרשת המטורפת הזאת עושה לנו את זה ובגדול, ומי שלא עלתה במדרגות הבלתי נגמרות באחת החנויות והסתערה על מחלקת הסיילים במקום – לא יודעת מה הוא שופינג אמיתי. לשמחתנו המותג נחת מוקדם יותר השנה בארץ ונמצא מרחק נסיעה מכן, ב־Big Fashion שבאשדוד. נכון, לא מדובר בדאון טאון ניו יורק, אבל סיבוב בתוך החנות יעשה את העבודה בוודאות. אנחנו די בטוחות שלא תצאו בידיים ריקות.

אורבן אאוטפייטרס. צילום: יח"צ חו"ל
אורבן אאוטפייטרס. צילום: יח"צ חו"ל

✷ BIG FASHION, תחנת רכבת, אשדוד

קפה וקאפקייקס

לכל ניו יורקרית שמכבדת את עצמה יש בית קפה שהיא אוהבת במיוחד, כזה שבו היא מבקרת כל בוקר. בית הקפה הקטן רד וולווט ברחוב אבן גבירול שבתל אביב, בעיצוב שמרגיש ומריח כמו ניו יורק, מכיל בתוכו גם קונדיטוריית קאפקייקס ומאפייה. החל בריצוף השחור־לבן, דרך קיר התמונות היפהפה ועד הקאפקייקס הכי טובות בתל אביב, המקום הזה יגרום לכן להרגיש בהפסקת קפה נוסח ניו יורק.

קאפקייקס. צילום: עמוד האינסטגרם redvelvet_tlv
קאפקייקס. צילום: עמוד האינסטגרם redvelvet_tlv

✷ רד וולווט, שלמה אבן גבירול 9 תל אביב