אביב הגיע, סקס בא

אין כמו ריח של פריחה אביבית וסקס על הבוקר | צילום: shutterstock
אין כמו ריח של פריחה אביבית וסקס על הבוקר | צילום: shutterstock

מה הקשר בין סקס, פריחה ואביב, והאם זה טוב ליהודים? ואם כבר ליבידו, איך אפשר ליהנות מהעונה בה העניינים מתחילים להתחמם?

88 שיתופים | 132 צפיות

באביב, ממש כמו יתר הטבע, גם אנחנו נוטים לפרוח. לא, לא דלקות העיניים החמודות שנלוות לעונות המעבר, אלא הליבידו שלנו. אולי אלה שעות השמש הרבות שעושות אותנו יותר אנרגטיים, אולי זו העובדה שיותר נעים לצאת החוצה ואנחנו צורכים יותר אוויר צח, ואולי זה כי ההתקלפות משכבות החורף וחשיפת העור שלנו גורמת לנו לפרוח. אנחנו נזכרים שיש גם גוף מתחת לראש היפה הזה שלנו ואחרים סוף סוף רואים אותו. כמאמר שר מקלולס, "לפעמים חשוב להראות קצת עור כי זה מזכיר לבנים עירום, ואז הם חושבים על סקס".

הקשר בין אביב לבין פריחה ומיניות אינו חדש. במיתולוגיות ובמסורות הפגאניות, למשל, נקשרו פרחים רבים בדימוי גוף האישה. במצרים ובהודו פרח הלוטוס בעל המבנה העגול וצורת הרחם קיבל משמעויות של מיניות; במיתולוגיה הרומית הייתה זו פלורה, אלת הפריון שיוצגה דרך דימויים של פריחה; מיתוסים רבים נקשרו במיניות ובפריחה של אפרודיטה, היפה באלים ואלת האהבה והיופי מהמיתולוגיה היוונית; ובסין נהוג לתת לבנות את השם Hua שמשמעותו "פרחים", בדיוק כמו שאצלנו פרחיה היה פעם שם לא נדיר.

בתרבות היפנית האביב היא עונה חגיגית במיוחד. מעבר להיותה העונה הכי עמוסה בשנה מבחינה תיירותית (בגלל פריחת הדובדבן), המילה אביב נקשרת בתרבות היפנית לסקס. כשהיפנים רוצים לכתוב את המושג "ספרי זימה" הם מוסיפים את האות המסמלת "אביב" לאות המסמלת "ספר", כך ש"ספרי אביב" הם למעשה ספרים פורנוגרפיים. כשהם רוצים לכתוב "זונה" הם מחליפים בנימוס את המילה בצירוף האותיות "אביב" ו"למכור".

על מה ולמה  הקשר הזה בין אביב לבין פריחה של הלב והגוף? המחקרים בתחום חלוקים, ועד היום אין הוכחה חד משמעית שהליבידו שלנו אכן מתעורר לחיים באביב. מחקרים על ילודה בארץ אפילו מצביעים על קשר ישיר בין ריבוי הלידות בקיץ לליבידו מוגבר דווקא מתחת לכירבולית בחורף. כך או כך, שיקום האחד שהאביב לא גורם לו לחשוב על סקס. יותר.

אז מה עושים עם כל הטוב הזה?

הכינו רכבכם לאביב: וברכב אנחנו מתכוונים לגוף שלכם שעומד לזכות בקצת אקשן אחרי שנשא את ראשכם בצורה כה הירואית מהלך החורף. להלן כמה המלצות שימושיות שיכניסו קצת רעננות לחייכם, ואם לא זה, לפחות יכינו אתכם לאפשרות של סקס.

ליידיז, זו העונה להסיר שיערות. אין לדעת מתי ובאילו נסיבות תפגשו פרטנר/ית שיחזירו את הגוף שלכן לשימוש. בין אם אתן בזוגיות ועומדות לגרום למצעים המשותפים להסמיק ובין אם אתן משחרות לטרף ברווקות- אל תיתפסו עם עטרת רגליכן.

ג'נטלמן, מה עם איזה בושם חדש? איזה ריח אביבי מרענן? קצת פירומונים? גברים שמריחים טוב עושים לנו את זה ברמות של כלה מינוס המחוייבות. בזיעה הגברית ישנם פירומונים שמהווים מקור משיכה לנשים כשהזיעה טרייה. הכי אפקטיבי זה עם חשיפה לחמצן, כלומר אוויר צח, דבר אותו אנו צורכים יותר באביב. אבל מה קורה אחרי כמה זמן? ובכן חברים, אין פה איזה סוד גדול. זיעה זו זיעה זו זיעה ולכן, גברים, בושם שיגרום לנו לרצות אתכם מזיעים ולסלוח לכם על כך.

כנסו לארון: נצלו את ניקיון האביב לעשות חשבון נפש. מה אתם שומרים מגיל 15 ולא יעלה עליכם גם אם הזמן ייסוג לאחור? לאיזה בגד יש כדורוני בד וכתמי טחינה? ולשאלת הטריוויה הגדולה – מה היה הצבע המקורי של התחתונים ההם במלחמת המפרץ? בקיצור, אל תהססו להכין שקיות של בגדים ישנים ולפנות מקום לבגדים חדשים עתידיים שיהלמו אתכם יותר. הבונוס: את השקיות הישנות מומלץ לתרום לנזקקים ולזכות בקארמה טובה, צדיקים.

פיניתם מקום בארון? ליגה. עכשיו צריך למלא בחדש חדש חדש. גם אם הבגדים יושבים עלינו טוב זה בכלל לא אומר שהם משדרים התחדשות או רעננות. המלצתנו היא להצטייד ב3-4 פריטים מהעונה הנוכחית, רק כדי שתרגישו שגם אתם קורים עכשיו.

אולי זה הזמן לשינוי קטן בלוק הכללי. תספורת, תסרוקת, קעקוע או המילה הקדושה ביותר בעברית מאונגלזת- מייקאובר. מה שקורה בחורף נשאר בחורף, אבל האביב חייב לשדר התחדשות. שינוי של השיער, של הבית, של אלמנט מהותי באישיות שלכם יעשה את העבודה. בשבילכם, שלא תשתעממו.

כלל אצבע של פולניות הוא שלפני שעוזבים את הבית חייבים להשאיר מסודר כי אין לדעת עם מי תחזרו. מרגיז, פולני, אבל לכו תדעו, אתם ממש לא רוצים את הגרביים מהחדר כושר באמצע הסלון כשאתם בעיצומו של דייט לוהט שהרגע עלה שלב.

אין כזה דבר יותר מדי לנז'רי (גברים, לנז'רי זה תחתונים). כולם ללא יוצא מן הכלל צריכים לרכוש לבנים סקסיים אותם הם ילבשו במיוחד לדייטים. בלבנים אנחנו מתכוונים לחוטיני, נשים. לא אמור להיות לכן נוח, אתן אמורות לחשוב על סקס. גברים – בבקשה הניחו לטנגה. אנחנו עוד לא שם.

זה הזמן להקדיש זמן לבילויים המערבים את הסקס אפיל שלכם. בין אם אתם פורחים בערב, בבר, חוגגים בהופעה, או דווקא בענייני טיולים אתגריים לפנות בוקר (לא עלינו) תזכרו שחיים רק פעם אחת ואביב יש רק פעם בשנה. יאללה אודרוב, לחשוף קצת טפח. אתם עוד כאן?