איך להכניס קצת פלפל לזוגיות

הדרכים להגברת הריגוש שדעך עם הזמן

88 שיתופים | 132 צפיות

הדהימי את הבחור

תראי לו שעדיין יש לך כמה הפתעות בשרוול. "גברים אוהבים תגליות, וכל דבר חדש שהוא לומד עלייך ירגש אותו", אומר ד"ר פול קולמן, פסיכולוג ומחבר הספר How to Say It for Couples. איזה סוד כדאי לך לספר? אולי פנטזיה שאף פעם לא גילית לו.

תנטשי מחויבויות חברתיות

"אירועים חברתיים שגרתיים עלולים לגרום לך להרגיש כאילו אין לך לאן לצמוח", אומר ד"ר קולמן. "אז תקבעי תכניות עם אנשים חדשים, כדי לטפח דינמיקה קבוצתית שונה מזו שאת מכירה. זה יכול לתרום הרבה לחידוש הניצוץ ביניכם". החברים הקבועים שאיתם אתם תמיד יוצאים, יסתדרו בלעדיכם לילה אחד.

תמרדי בתקציב הזוגי

זוגות שנמצאים יחד תקופה ארוכה תמיד חוסכים למשהו – חופשה או ספה חדשה, למשל. "החסכנות וההקרבה האלה עלולות לגזול את כל האנרגיה מהקשר הזוגי שלכם", אומר ד"ר קולמן. זה שיש לכם מטרות חשובות זה מעולה, אבל תרשו לעצמכם להתפנק מדי פעם בארוחה טובה במסעדה או בנופש בסוף השבוע. "זה ישמור על היחסים ביניכם רעננים ומלאי חיים", הוא אומר.

תרגיל שחרור בשניים

הרשימי את הבחור עם מתיחה בסגנון זוגי, שמציע פול פרדיאני, מאמן כושר בניו יורק ומחבר הספר SexFlex. עמדו גב אל גב ובזרועות שלובות. התכופפי עד שהבחור יתרומם על קצות אצבעותיו וישעין את גבו על שלך. נענעי אותו בעדינות קדימה ואחורה והחזיקי את התנוחה במשך חמש שניות עד חצי דקה. עכשיו תתחלפו. בתום התרגיל אתם אמורים להרגיש את שרירי הכתפיים, הגב, החזה, הבטן והמותניים שלכם משוחררים להפליא.