איך ללמד אותו לפנק אותך

הוא לא משקיע? כך תלמדי אותו לפנק

88 שיתופים | 132 צפיות

תמציאי קוד סודי

"פינוק והענקת תשומת לב הם לא דברים שבאים בטבעיות לרוב הגברים", אומרת הפסיכולוגית ד"ר דרלין מיניני, מחברת הספר The Emotional Toolkit. התפקיד שלך הוא להבהיר לו למה את זקוקה – בין אם מדובר בעיסוי של כפות הרגליים או בללכת לישון ביחד, כדי שתוכלו להתכרבל יחד לפני שאת נרדמת.

תדעי מתי לבקש

"יש יותר סיכוי שהוא יזכור את הדברים קטנים שאת אוהבת אם תפני אליו ברגע המתאים", אומרת ד"ר מיניני. אם הוא טיפוס של בוקר, זה הזמן להגיד לו שתשמחי אם הוא ייקח אותך לבלות בערב. אם יש לו המון לחץ בעבודה, תני לו להירגע קצת כשהוא חוזר הביתה לפני שאת מבקשת ממנו מסז' מפנק.

בקשי הצעה לפתרון

גשי אל בן זוגך עם בעיה (את חייבת לנוח קצת אחרי יום קשה או שכואבת לך הבטן) ותבקשי את עזרתו. "כשאת מזמינה אותו לגרום לך להרגיש טוב יותר, את גם מתאימה את עצמך לתגובה הטבעית שלו – פתרון בעיות – וגם מקבלת את תשומת הלב שאת מחפשת", מסבירה ד"ר מיניני.

תארבי לו כשהוא יוצא מהמקלחת

מה יותר מלהיב מאשר המראה של בן זוגך כשהוא יוצא מהמקלחת, עטוף במגבת, מעוטר בטיפות מים ואפוף ניחוחות סבוניים? תכנני עליו הסתערות בעודו יוצא לתומו מחדר האמבטיה. "זה העיתוי המושלם להרעיף עליו תשומת לב ארוטית מיוחדת", אומרת הסקסולוגית ד"ר גלוריה בריים, "כשכל גופו מטפטף והוא במצב של חשק מוגבר". עסי את גבו במגבת ופזרי נשיקות קטנות על תנוך אוזנו, צווארו וכתפיו. כשאת מסיימת לייבש לו את השערות, הצמידי את גופך לשלו, כרכי את המגבת סביב מותניו ומשכי אותו אלייך.