איך מתמודדים עם נושאים רגישים בין הסדינים

הבחור מושלם, אבל לשכב איתו... פחות. הנה פתרונות נטולי מבוכה לבעיות אמיתיות במיטה

88 שיתופים | 132 צפיות

מה קורה כשמר מושלם מפגין יכולת מרשימה לגמור הרבה לפנייך? או שהוא כל כך שקט כשאתם שוכבים, שאת כמעט נאלצת למשש לו את הצוואר כדי לבדוק דופק? בקיצור, מה עושים כשהחוויות המיניות שלכם יכולות להיות יותר טובות? אל תמהרי לזרוק מהמיטה בחור שווה בגלל בעיה קטנה ולא נעימה. "זה לא תמיד נעים לדבר עם הבחור על נושאים מביכים שקשורים בסקס, אבל כל עוד אתם מוכנים לתקשר, לתפוס יוזמה ולהפגין יצירתיות, אתם יכולים לתקן את רוב הבעיות", מסביר ד"ר איאן קרנר, מחבר הספר She Comes First. הנה הצעות להתמודדות עם כמה מהבעיות הרגישות ביותר שקשורות ליחסי מין, ולהתמקדות במטרה הכי חשובה: איך לעשות את הסקס הכי מענג שרק אפשר.

איבר המין שלו קטן מדי

זאת יכולה להיות אכזבה קשה לגלות שהאיבר של הבחור הנוכחי שלך נראה קטן ב-80 אחוז מאשר זה של האקס שלך, אבל קחי בחשבון שאיבר גדול יותר לא בהכרח מבטיח סקס טוב יותר. "כשאיבר מין קטן חודר לנרתיק, הוא נשען בדיוק כנגד נקודת הג'י, בעוד שאיבר גדול עלול לפספס אותה לגמרי", מציינת ד"ר ג'וי דיווידזון, מחברת הספר Fearless Sex. התנוחה הטובה ביותר להשגת תנוחת הבול פגיעה הזאת היא: "כשהאישה למעלה, או יושבת בחיקו של הבחור כשהפנים מופנים אליו. שתי התנוחות האלה מעצימות את העונג של נקודת הג'י", אומרת המטפלת הזוגית ד"ר בוני איקר וייל.

שיטה נוספת היא לבחור תנוחה שתנצל עד הסוף את איברו כשהוא בתוכך, כמו חדירה מאחור. "קמרי את הגב לאחור כדי להרגיש כאילו הוא חודר עמוק יותר וכווצי את שרירי רצפת האגן, כדי ליצור הידוק סביב איבר מינו", אומרת ד"ר וייל. ואל תשכחי, כמובן, שהשפתיים והלשון של הגבר הם כלי עונג בפני עצמם. "אם הוא משלב מין אוראלי בזמן המשחק המקדים ומשדרג את החדירה בעזרת עיסוי הדגדגן, גודל איבר המין שלו ממש לא רלוונטי", מציינת ד"ר דיווידזון.

יש לו ריח לא נעים שם למטה

כשבחור מתרגש מינית הוא מתחיל להזיע, והכוונה היא לא רק להזעה בבית השחי. לבעיית הניחוחות הלא נעימים יש המון פתרונות. "תזמיני אותו לפגישה-שלפני-הסקס במקלחת משותפת, שתעטוף אותו בבועות סבון ריחניות", מציעה ד"ר דיווידזון. "ואז תלחשי לו כמה את אוהבת כשיש לו ריחות נעימים של ניקיון". אם את הופכת את הטיולים למקלחת לדבר שבשגרה, הוא יקלוט את הרמז ויבין שאת מעדיפה אותו בגרסה המצוחצחת. אם בכל זאת לא חל שיפור בהיגיינה האישית שלו, יתכן שתאלצי לנקוט בגישה ישירה יותר. "גברים מגיבים טוב יותר להערות ישירות מאשר לרמיזות", מציין הפסיכולוג הקליני, ג'ורג' ויינברג. אם רמזים לא עובדים, תגידי משהו כמו "מותק, אתה נורא מזיע. אכפת לך לקפוץ למקלחת?", ואם גם הגישה הזאת נכשלת, תמיד אפשר לצאת בנאום שכנוע בסגנון "אם היה לך ריח נעים, הייתי יורדת לך כל הזמן!".



אין כמו החיוך שאחרי

אין כמו החיוך שאחרי

הוא לא מחזיק מעמד מספיק זמן

יש גברים שפשוט לא מסוגלים להחזיק מעמד הרבה זמן, אבל החדשות הטובות הן ש"סביר להניח שהבחור מודע לבעיה, כך שאתם יכולים לנסות לפתור אותה יחד", אומרת ד"ר וייל. תתחילי בהארכת המשחק המקדים. "ככל שהמשחק המקדים יהיה ממושך יותר, כך הסקס עצמו יימשך יותר זמן, כי את תהיי זו ששולטת ברמת הריגוש של הבחור", מסבירה ד"ר דיווידזון. כשאת שמה לב שההתלהבות של הבחור מתחילה להרקיע שחקים, כל מה שאת צריכה לעשות זה ללחוץ בעדינות על ראש איבר מינו. "זה מפחית את זרימת הדם לאזור ונותן לך עוד קצת זמן להדביק את הפער", אומר ד"ר קרנר. אפשרות נוספת היא שיטת ההפסקות: בכל פעם שהוא עומד לגמור, תרחיקי אותו ותתני לו לענג אותך קצת. "פסק זמן לדקה או שתיים ייתן לו זמן להירגע", מסביר ד"ר קרנר. תמשיכו במקום שבו הפסקתם וחזרו על התהליך עד שתרגישי שהאורגזמה שלך עומדת להגיע, ותחצי את קו הגמר יחד איתו. התרגשות ולחץ הם גורמים נוספים הקשורים למהירות המאכזבת שלו במיטה. "גברים רבים חושבים שמצפים מהם לעשות סקס בסגנון כוכבי סרטי פורנו, וזה מלחיץ אותם", מסביר ד"ר קרנר. תפסי שליטה כדי להקל על חרדת הביצוע שלו. "הוא יבין מהר מאוד שאת לא באמת מצפה ממנו להחזיק מעמד לילה שלם", הוא אומר. אם תרגילי ההשהיה הביתיים שלכם לא משפרים את המצב, תמיד אפשר להתייעץ עם סקסולוג או אורולוג.

הוא לא משמיע קולות בזמן סקס

"יכול להיות שהוא ביישן ומעדיף לא להיפתח מבחינה מילולית", אומרת ד"ר וייל. ואולי בכלל אין לו מושג שהיית רוצה לשמוע דיבורים מלוכלכים. בכל מקרה, בפעם הבאה שאתם במיטה קחי את העניינים לידיים ותגידי "אני רוצה שתספר לי מה אתה רוצה שאני אעשה, ושתתאר איך אתה מרגיש כשאני עושה את זה". "גברים שמעולם לא דיברו בזמן סקס ישמחו ללמוד איך לעשות זאת, ברגע שהם יבינו עד כמה זה יכול להיות מגרה עבורם", אומרת ד"ר דיווידזון. אם הוא עדיין מהסס, נסי לגשת לנושא מחוץ לחדר השינה. תגידי לו שאת רוצה שהוא יגיד לך דברים שובבים בפעם הבאה שאתם שוכבים, ותני דוגמה בכך שתגידי לו קודם מה מדליק אותך.

אין מצב לשידור חוזר

סקס טוב אפשר לחלק לשני סוגים: האחד הוא סקס שגורם לך להגיד "וואו, אני לא יכולה לזוז", והשני הוא סקס שגורם לך להגיד "וואו, אני חייבת עוד סיבוב". הבעיה עם הסוג השני היא שלפעמים הבחור לא יכול… לפחות לא באותו רגע. "יש גברים שמייצרים זרע בקצב איטי יותר מאשר אחרים", אומרת ד"ר וייל. אז אם סיבוב נוסף לא אפשרי, תשקיעו זמן בנשיקות וליטופים הדדיים. "זה עשוי לשחרר אותו ולהוביל אתכם לסיבוב תשוקה נוסף", היא מסבירה. חוץ מזה, קחי בחשבון שהגוף הגברי בנוי אחרת מזה הנשי. "לפעמים הוא באמת לא מסוגל לעשות את זה שוב", אומרת ד"ר דיווידזון. תבהירי לו עד כמה את להוטה לסיבוב נוסף מאוחר יותר, ובינתיים את יכולה לנסות לשכנע אותו לפנק אותך באופן אישי ופרטני (מין אוראלי, אם זה לא ברור מספיק), שיספק אותך עד העונג הבא.