את מתה להתחתן אם…

בחני את עצמך. האם את חולת חתונה?

88 שיתופים | 132 צפיות

  • יש לך חבר מקסים, אתם מסכימים בכל הנושאים החשובים ואתם מרגישים ש… אין סיבה לחכות!
  • את תחושי הקלה כשתתחתני. תרגישי שזה יעניק לך יציבות גדולה יותר מאשר זו שהיתה לך כרווקה או כשחיית עם בן זוג.
  • תמיד חשבת לעצמך "אני חייבת להתחתן עד גיל _".
  • את לא ממש מוצאת טעם בלצאת עם הרבה בחורים ולהחליף המון עבודות כדי לנסות "למצוא את עצמך". את יודעת בביטחון מי את ומה את רוצה מעצמך.
  • כולך קנאה כשאת מבלה עם חברותייך הנשואות, או עם אלה שעומדות להתחתן.



"אולי את משתוקקת לטבעת, כי את חושבת שנישואים יתקנו את הבעיות או יהפכו אותך לאדם שונה"
אילוסטרציה: stock.xcg

אם סימנת יותר מ-3 משפטים

בנוסף לריגוש שבמציאת בן הזוג המושלם והפיכת הקשר שלכם לרשמי ומוכר, את חושקת בנישואים בגלל היציבות שזה יעניק לחייך. "אני חולמת על החתונה שלי כל חיי", מספרת רווית, 23, שעומדת להינשא בעוד חצי שנה. "לבחור צלם, לארגן סידור שולחנות, למצוא שמלה… תמיד הרגשתי שהחיים שלי יהיו מושלמים כשאני אתחתן וההתמודדות עם העולם כזוג תהיה קלה הרבה יותר מאשר לבד".

מנטליות הזוג המלוכד, שניצב יחד כנגד כל הסיכויים, הוא עניין משמעותי עבור הרבה נשים. "אנחנו חיים בתקופה לא יציבה מבחינה פוליטית וכלכלית, ונישואים יכולים לגרום לתחושת ביטחון", אומרת פמלה פול, מחברת הספר The Starter Marriage.

הבעיה מתחילה כשהרצון להתחתן נובע מהצורך למלא ריק שקיים בתוכנו, או כדי לשפר מערכת יחסים מעורערת. "אולי את משתוקקת לטבעת, כי את חושבת שנישואים יתקנו את הבעיות או יהפכו אותך לאדם שונה", אומר ד"ר מייקל קאניגהם, מרצה לפסיכולוגיה באוניברסיטה בקנטקי, "אך נישואים הם לא הישג עטוף בסרט, והם גם לא טיפול עשרת אלפים לקשרים זוגיים".