בלי שום קשר…

מי מאיתנו לא פגשה את אחד מהטיפוסים הבאים, ולא רק פגשה, אלא גם התלהבה, התאהבה, ואז הבינה שדווקא הוא ממש (אבל ממש ) לא בעניין של זוגיות

88 שיתופים | 132 צפיות

זה שאינו בנוי לקשר

רוב הגברים בקטגוריה הזאת רואים את עצמם מקיימים קשר כלשהו בזמן כלשהו, אבל עכשיו זה ממש לא מתאים. ייתכן שהתקשורת שלך עם בחור כזה תהיה מופלאה, אבל ברגע שתתני מבט לא משוחד בהתנהגותו, תגלי שהוא פשוט לא בעניין: הוא נעלם לך, כמעט לא יוזם מפגשים ובקושי מתקשר. את תרפדי לו את החיים בכל טוב, תתני לו המון ספייס, תגלי סבלנות שלא גילית מעולם, ולא תקבלי כמעט כלום בחזרה, למעט חרדות, התקפים של חוסר ביטחון ותחושת בדידות.

זה שאינו רוצה קשר

כואב, אבל זאת האמת: יש אנשים שלא רוצים אותנו באופן ספציפי. הבעיה מתחילה כשאנחנו מגלות שדווקא אלה האנשים ש"עושים לנו את זה". שלב התירוצים שלנו כולל משפטים כמו "הוא ירצה להיות בקשר ברגע שיכיר אותי", או "אין לי ספק שזה יעבור לו אחרי שנתגבר על המכשולים הראשוניים". אנחנו פשוט לא מוכנות להעלות על הדעת את האפשרות שהבחור לא יתאהב בנו, ברגע שנעמוד בכמה תנאים דמיוניים.

זה שאינו מסוגל להיות בקשר

יש גם כאלה. אנשים שניסו להיות בקשר, אבל לא מסוגלים לעבור את מחסום השבועיים-עד-חודשיים לכל מערכת יחסים. הם מרגישים שהם נחנקים, שנשללה מהם חירותם ושהמטרה העליונה שלהם היא להימלט, וכמה שיותר רחוק.

זה שבנוי רק לקשר חונק

הוא מרגיש שהתאהב בך עוד לפני שהחלפתם משפט אחד. הוא מתקשר אליך ללא הפסקה. הוא ממציא לך אלפי שמות חיבה וכשאת לא מתקשרת הוא מתרה בך שכך לא בונים מערכת יחסים. אחרי שהתגברת על ההנאה הראשונית מהמחמאות תיאלצי להודות שהקשר שלהן למציאות הוא קלוש למדי, ושהבחור אולי רוצה להיות מאוהב, אבל לא באמת מעוניין במי שעומדת מולו.