בעקבות הנקודות החמות

יש גברים שמראה מפתה עושה להם את זה, וכל השאר נמסים מנגיעות מרטיטות. גלי איזה מהחושים הכי דומיננטי אצל הבחור שלך, ותלחצי לו על כל הנקודות הנכונות

88 שיתופים | 132 צפיות

אם יש משהו שאת יכולה להיות בטוחה לגביו, זה שבחורים אסירי תודה בכל פעם שאת מרעיפה עליהם תשומת לב במיטה. אבל אם תהית מה מהדברים שאת עושה הכי מוצא חן בעיניו, קחי בחשבון שיש דרך פשוטה לברר את זה. מתברר שההעדפות המיניות של הגבר מתאימות לחוש הדומיננטי ביותר אצלו: שמיעה, ראיה או חוש המישוש (יש מעט מאוד גברים שהחושים השולטים אצלם הם הטעם והריח).

נכון שכל אחד מחמשת החושים יכול לעזור לגרות אותנו, אבל מומחים מסבירים שבדרך כלל אנחנו מעדיפים חוש אחד על פני האחרים. זו בדיוק הדרך לאתר מה הטריקים שהכי יגרו את הבחור שלך. המחקר של התחום הזה נקרא "תכנות עצבי לשוני". "אם תתאימי את מה שאת עושה במיטה לחוש הדומיננטי של הפרטנר שלך, תוכלי להעצים את ההנאה שלו", אומרת ד"ר רייצ'ל הוט, ממקימי המרכז לתכנות עצבי לשוני בניו יורק. איך תוכלי לדעת אם הבחור שלך אוהב את מה שהוא רואה, משוגע על מה שהוא שומע או מעדיף להתמכר למגע האצבעות שלך? עני על השאלון שבעמוד הבא, ותגלי מה ישגר אותו לגן עדן של חושים.

1 כשנפגשתם לראשונה, הדבר העיקרי שהוא שם לב אליו אצלך היה:
א. העיניים שלי
ב. הקול הסקסי שלי
ג. העור הנעים והשיער החלק שלי

2 איזו מהפעילויות הבאות הוא הכי אוהב לעשות?
א. לראות טלוויזיה
ב. להקשיב למוזיקה
ג. לתקן משהו. את המכונית, למשל

3 הדבר שהכי מדליק אותו כמשחק מקדים זה:
א. מופע חשפנות
ב. דיבורים מלוכלכים
ג. עיסוי מכף רגל ועד ראש

4 מה הכי יפריע לו בזמן הסקס?
א. העובדה שאני לובשת פיג'מה
ב. הרדיו או הטלוויזיה שפועלים ברקע
ג. אם קר או חם מדי

5 כשהוא צריך לפענח משהו, הוא בדרך כלל מעדיף:
א. לבדוק בחוברת ההדרכה
ב. להתקשר למישהו שיסביר לו מה עושים
ג. לפרק ולהבין איך לתקן את זה בעצמו

6 מה מהדברים הבאים הכי מתאים לו לעשות איתך בדייט:
א. לשבת בבית קפה על המדרכה, ולהביט על העוברים והשבים
ב. לשבת במרפסת ולהקשיב לצרצרים… ולי
ג. ללכת יחף על שפת הים, להרגיש את השמש על הפנים ואת החול בין האצבעות

7 הסיבה העיקרית שבגללה הוא שומר על כושר גופני היא:
א. הוא אוהב לראות את עצמו במראה
ב. הוא מת על מחמאות
ג. זה גורם לו להרגיש ערני ומלא מרץ

8 כדי להירדם הוא חייב:
א. שהחדר יהיה חשוך לחלוטין
ב. שקט מוחלט
ג. להיות מכורבל היטב מתחת לשמיכה

9 הוא טוען שהוא שונה מבחורים אחרים בעיקר בזה:
א. שהוא יודע להתלבש
ב. שבאמת אכפת לו לשמוע מה יש לי להגיד
ג. שהוא אוהב להתחבק אחרי סקס

אם ענית בעיקר א'

חוש הראיה הוא החוש הדומיננטי שלו, מה שאומר שהוא מת על מראה סקסי

"באופן לא מפתיע, גברים רבים מתגרים בעיקר ממה שהם רואים", מסביר ד"ר ג'יי ארתור, רופא בכיר במרכז לתכנות עצבי לשוני בניו יורק. גברים בעלי חוש ראיה דומיננטי נוטים גם לחשוב בצורה ויזואלית.

תני לו לשטוף את העיניים

תנענעי בלי בושה

אל תרגישי חסרת ביטחון בגלל שהירכיים או הבטן שלך לא מספיק מוצקות לטעמך. הבחור שלך מאוד אוהב את מה שהוא רואה. "גברים משתוקקים לראות איברי גוף רוטטים, כי זה שיא הנשיות, וזה גורם להם להרגיש גבריים מאוד", מסבירה איבון פולברייט, מחברת הספר The Hot Guide to Safer Sex. "ככל שהרטט ביניכם יהיה גדול יותר, כך יחסי המין יהיו סוערים יותר וחסרי עכבות".

תעשו אהבה מול המראה

מראות יאפשרו לו לראות את מה שקורה מזוויות חדשות, והוא בטוח יאהב את תנוחת התשוקה הבאה: תעמדי מול מראה כשהוא מאחורייך. לאחר שהוא יחדור אלייך, הישעני לאחור, הניחי את ראשך על כתפו וכרכי זרוע אחת סביב צווארו. גופכם הכרוך זה בזה ייראה ממש כמו יצירת אמנות.

תסתכלו אחד לשני בעיניים בזמן אורגזמה

לפעמים זיכרונות סקסיים הם הדבר שהכי קל לייצר. בפעם הבאה שאת עומדת לגמור, הביטי לתוך עיניו בלי להוריד את המבט. בחור עם צד ויזואלי חזק ירגיש קרוב אלייך בדרך זו.

אם ענית בעיקר ב'

חוש השמיעה הוא החוש הדומיננטי שלו, מה שאומר שהוא אוהב להקשיב

בחורים שאוהבים מוזיקה ושיחות ארוכות נוטים להסגיר את עצמם במשפטים כמו "זה נשמע לי נכון", או כשהם מתחילים משפט ב"תקשיבי". הסוד שיקרב אותך אליו כולל הפיכת יחסי המין שלכם לסימפוניה לוהטת.

תני לצלילים לגרות אותו

תשדרגי את שפת האהבה שלך

בחורים שנותנים לחוש השמיעה לשלוט בהם מתרגשים מאוד מדיבורים מלוכלכים, אז תתחילי לתאר את כל מה שאת עושה ("אני הולכת לגעת בך כאן וכאן!") ואת מה שהוא עושה ("אני אוהבת כשאתה מנשק אותי בצוואר"). תמיד טוב לתבל את האקשן במילות תואר קצרות וסקסיות, למשל "חזק", "רטוב" ו"טוב".

תני לגוף לדבר

הפעילות החושנית שלכם מייצרת המון רעשים מעניינים, וגברים בעלי חוש שמיעה דומיננטי מתים על הסאונד של הסקס. התנוחות המיניות שייצרו לכם פס קול סקסי בטירוף הן כאלה שלוכדות את כמות הלחות הגדולה ביותר בין הגוף שלו לשלך. שבו זה מול זה ברגליים שלובות, ותני לו לחדור אלייך בתנועות נענוע עדינות, במקום בתנועות מהירות וחזקות.

תגבירי את הצלילים הסקסיים

גם מוזיקה נכונה יכולה לחולל פלאים בחוויה המינית של בחור עם חוש שמיעה דומיננטי. את מוזמנת לנסות כל מוזיקה עם צלילים נעימים ורכים, כמו דיסק של אניגמה או אניה.

אם ענית בעיקר ג'

חוש המישוש הוא החוש הדומיננטי שלו, מה שאומר שמגע הכי מדליק אותו

גברים מהסוג הזה רוצים שייגעו בהם בכל סנטימטר של הגוף. כשהם מדברים (מה שלא קורה לעיתים קרובות), הם לא מפסיקים לדבר על איך הם מרגישים.

תני לאצבעות שלך לרגש אותו

תגרי אותו בתחושות שונות

תרכיני את הראש, תני לשיער שלך להתפזר לו על הבטן ותלטפי לו איתו את הגוף. אם יש לך שיער מספיק ארוך, לפפי אותו סביב האשכים שלו (אם השיער קצר, השתמשי בצעיף ממשי). "עכשיו התמתחי לאחור בעדינות, דבר שיעורר את השריר שמקרב את אשכי הגבר לגוף כשהוא גומר ויעצים את העונג שלו", אומר לו פאגט, מחבר הספר The Great Lover Playbook.

תחשמלי אותו בכפות ידייך

אם הבחור מעדיף לגשש את דרכו עם הידיים, הוא יאהב את משחק המראות, בו כל אחד מכם צריך להעתיק את התנועות שעושה השני במיטה. כשאת תלטפי לו את החזה, הוא ילטף לך את השדיים. כשאת תנשקי אותו בצוואר, הוא ינשק את שלך. המשחק הזה יוצר לופ של עונג בלתי נגמר, שגם יעזור לו להבין איך בדיוק את אוהבת שנוגעים בך.

תעבירי בו ויברציות חיוביות

בחור שכל כך אוהב מגע בטוח יאהב את התחושה שמעניק ויברטור לא פחות ממך, אז תפתיעי ותשמחי אותו עם החבר המזמזם שלך. כשאתם שוכבים, קרבי את הוויברטור אל הבטן התחתונה, והצמידי אותו אליה. ככה הוא יוכל לחוש בתנודות בצורה עקיפה, וזו הרגשה עדינה אך מענגת.

27.09.06

(עודכן ב – 24.02.09)