הדברים המבאסים שבחורים עושים

לפעמים אתה מעצבן את בת הזוג שלך אפילו בלי לשים לב. אם אתה רוצה למנוע את הרגעים האלה, כדאי שתפנים את רשימת הנושאים הרגישים הבאה

88 שיתופים | 132 צפיות

מחלת השכחה

אנחנו יודעות שלפעמים קשה לך להתרכז כשהחברה שלך יושבת מולך ומספרת סיפור ארוך ומפורט על משהו שלא ממש מעניין אותך, אבל כשהיא מספרת לך שסבתא שלה בבית חולים, למשל, היא מרשה לעצמה להיות בטוחה שאתה בהאזנה מלאה. אז אם היא אומרת לך "רוצה לבוא איתי לבית חולים לבקר את סבתא טובה?", ואתה מגיב ב"מה, סבתא שלך בבית חולים?", אל תתפלא אם היא תתחיל לרתוח. "כשאתה לא זוכר דברים שהיא אומרת לך, זה גורם לה להרגיש שלא אכפת לך ממנה", אומרת יועצת הזוגיות קרולין בושונג, מחברת הספר Bring Back the Man You Fell in Love With. אם גם אתה נתקל בבעיות זיכרון מהסוג הזה, הנה טיפ קטן: בכל פעם שיש לה בשורה חשובה, תתעניין ותשאל הרבה שאלות – הדיון בנושא יעזור לך לזכור אותו.

הערות על הרגלי התזונה שלה

אז היא יורדת על צלחת צ'יפס ענקית. האמת? זה ממש לא עניינך. היא לא זקוקה לפרשנות התזונתית שלך, או לדעתך על כמה היא בטח רעבה. "נשים רבות מודאגות מהמשקל שלהן ומתייסרות כשהן אוכלות בפני בחורים", אומרת בושונג. אז אלא אם כן מתחשק לך לראות אותה מתחילה להזמין סלט-חסה-בלי-רוטב בכל פעם שתצאו למסעדה, תשתדל לא להתבדח על הכמה ביסים שהיא לקחה לך מהגלידה.

חוסר תקשורת

נכון שאחרי יום מתיש בעבודה אתה צריך 20 דקות של שקט כדי לחזור לעצמך, אבל אם קבעתם לצאת, או שאתה בא אליה לארוחת ערב, כדאי שתצא מהאדישות. "כשאתה מסתגר ולא רוצה לדבר היא לוקחת את זה כעלבון אישי, למרות שזה בכלל לא קשור אליה", אומר הפסיכולוג ד"ר רוברט פיליפס. "היא בטח שמחה לראות אותך, ומפרשת את השתיקה שלך כחוסר התלהבות". אם אתה רוצה לפתור את הבעיה בלי להסתובב עם חיוכים מזויפים על הפנים, פשוט תסביר לה שאתה צריך כמה דקות כדי להתאושש מהיום שעבר עליך. ברגע שתירגע, תוכל להעניק לה את מלוא תשומת הלב.

ויתור על בילוי בחברתה

זה לא שהיא לא מבינה שלפעמים בא לך לצאת עם החבר'ה, אבל אם היא אומרת שהיא הולכת לסרט ואתה מחליט להישאר דבוק לספה ולראות משחק כדורגל, היא תתבאס. "למרות שאתה מרגיש שאתם מתראים כל הזמן, כשאתה בוחר לעשות את מה שבא לך במקום להיות איתה, היא מבינה מזה שהיא לא בראש סדר העדיפויות שלך", אומר ד"ר פיליפס. תירגע, זה לא אומר שמעכשיו אתה צריך לוותר על מפגשים רווי טסטוסטרון. פשוט תבטיח לה שתפנה עבורה זמן איכות מחר בערב (ואל תשכח לקיים!).