כנגד ארבע בנות דיברה גמירה

מתוך הסדרה "בנות"
מתוך הסדרה "בנות"

הנה הקושיות שלא תקראו בהגדה הקרובה, וחבל. איזה מזל שיש אותנו - 4 שאלות על סקס שלא ידעתן לשאול. אליהו, נביא שמן סיכה?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

חכמה – מה היא אומרת?

"מַה הָעֵדוֹת וְהַחֻקִּים וְהַמִשְׁפָּטִים אֲשֶׁר צִוָּה יְיָ אֱלֹהֵינוּ אֶתְכֶן בעודכן מוצאות בין רגליו אֲפִיקוֹמָן שאינו יכול להתחבא בין רגליכן?״

ובמילים אחרות: מה עושות כשנתקלות בזין גדול במיוחד, שלא לומר ענק, שלא לומר זין שיכול לגדל לעצמו זין?

ראשית, אמרי תודה. על פי אמירה שלא עוגנה בהגדה, זין הוא כמו מסך פלזמה – אין דבר כזה גדול מדי. ועכשיו, אחרי שהבנת שהמפלצת מלוך נס אינה שמורה לאגדות הסקוטיות בלבד, זה הזמן לחשב מסלול מחדש. נכון, איברי מין זכריים גדולים זוכים ליחסי ציבור מצוינים על גבול המוגזמים, אבל זה לא אומר שהגלגל הענק הזה מתאים לכל לונה פארק. ראשית, כי לא כל הנרתיקים בנויים להכיל בולבולים גדולים, כשמפגש עם כזה עלול לגרום יותר כאב מעונג (גם ביום שאחרי), ושנית, כי לחלקנו זה מעלה את השקשוקה מהצהריים. הלו, כמה ביצים יכול חדר שינה אחד להכיל? ״הקביעה שזין גדול ׳מדי׳ היא סובייקטיבית, ותלויה במרכיבים תרבותיים, אישיים ופיזיים״, אומרת ג׳יברני לואיס, סקסולוגית ומטפלת מינית מאוסטרליה שעומדת מאחורי הבלוג Notes to Virgins. ובמילים אחרות: יש נשים שמתחרמנות מזה ומצוידות במחשבה ובוואגינה גמישות מספיק, ויש נשים שיתכווצו בבהלה. הפתרונות, על פי לואיס, טמונים בתנוחה: ״לכי על תנוחת הקאוגירל, ולא על המיסיונרית. כשאת מעליו את יכולה לשלוט בעומק ובקצב החדירה. הימנעי מדוגי סטייל או ממין אנאלי, שיכולים לגרום לאי נוחות רצינית כשאיבר המין גדול מדי, כי בתנוחות האלה החדירה עמוקה מאוד ויש פה סיכון פציעה״.

אמילי מורס, מטפלת מינית ומגישת תוכנית הרדיו האמריקאית ״סקס עם אמילי״, טוענת שממש כמו ב"סקס והעיר", מיסטר ביג דורש משחקים, והרבה. ובמילים אחרות: זין גדול, לשון עסוקה: ״השקיעו 10־15 דקות בפורפליי בשביל להרחיב את הנרתיק. אצבעות, לשון, וכמובן חומרי סיכה. שכבי מעליו כמו בשכיבת שמיכה, כשהידיים שלך מצדי הראש שלו, וזה יאפשר לך לשלוט בחדירה וליהנות ממנה״. אלוהים הוא גדול, והפות כל יכול.

קונדומים גדולים במיוחד 55 ש"ח ב- teva-call.co.il | צילום: יח"צ
קונדומים גדולים במיוחד 55 ש"ח ב- teva-call.co.il | צילום: יח"צ

רשעית – מה היא אומרת?

"מָה הָעֲבֹדָה הַזֹּאת לָכֶן? לָכֶן – וְלֹא לוֹ?״.

ובמילים אחרות: לא נולדתי לעבוד עבורו, אני מעוניינת להיות מלכת סאדו ולהכותו כעבד פירמידה מצוי. איך מתחילים?

את מלכה בכל מקרה, סיסטר. אבל בשביל להיות מלכה גם בין הסדינים את צריכה לרדת מהטרנינג ולעלות על לייטקס. זה לא מאוד פשוט כי בשביל להיות מלכת סאדו, או בז׳רגון המקצועי דומינטריקס (dominatrix), את צריכה שהצד השני יסכים להיות נשלט. ״הכל תלוי ברמת הפתיחות של הזוג ליחסי BDSM, למשחק תפקידים שכולל יחסי שליטה וכאב״, מסבירה מיכל, מלכת סאדו מאזור המרכז המוכרת יותר בשם ״ממתקית״. ״אפשר להשתמש בציוד שיש בבית, כמו נרות שבת, אטבי כביסה, קרח, מטרף ביצים, כף עץ שיכולה לשמש כספנקר ועוד, בציוד מקצועי יותר כמו אזיקים מעור, שוט זמש, ויברטור, דילדו וחומרי סיכה ובאביזרי לבוש כמו מחוך וחצאית עור, נעלי עקב או מגפיים ואיפור כבד״. את הדברים האלה אמנם אפשר לעשות בבית, אך בהחלט רצוי לעשות ״הכשרה״ מוקדמת כדי לא להגיע למצב שאת נשארת עם הזין ביד, תרתי משמע: ״כדאי לקחת שיעור שילמד אתכן איך להשתמש באביזרים כדי לא לגרום נזק ולא להגיע למיון״, מסכמת ממתקית, שמעבירה שיעורים ליחידים ולזוגות, במסגרת פרטית ובמסגרת של מסיבות רווקים ורווקות (חפשו אותה בפייסבוק). עבדים היינו, עתה עם אטבים על הביצים!

צ'וקר 2,024 ש"ח ב- agentprovocateur.com | צילום: יח"צ
צ'וקר 2,024 ש"ח ב- agentprovocateur.com | צילום: יח"צ

תמה – מה היא אומרת?

"מַה זֹּאת הדלת האחורית הזו וכיצד מזמינה אני אליה את אליהו הנביא, בלי הקטע של הכוס?"

ובמילים אחרות: איך מתחילים להפיק הנאה גם מחור הישבן?

מזל טוב, החלטתן לא לחגור גם מאחור. איך משתפים את הפרטנר? ניאנדרטלים רבים יקפצו על ההזדמנות, שלא לומר יעמדו מולכן עירומים ומכשכשים בזנב ברגע שבו תגידי את המילה ״בתחת״. אך אם את לא אישה של רמזים עבים, הסתפקי ברמזים בעובי האצבע: ״התחילי להביע עניין בישבן שלו, לשחק לו שם, והוא יבין שיש מקום להתעניינות גם בישבן שלך״, אומרת מ׳, חברה חובבת מחילות. ״כשהוא יורד לך ומנסה לדחוף במקביל אצבע לנרתיק, הניעי את האגן וגרמי לו להבין שאת מעוניינת באצבע שלו דווקא בחור השני״. אם להסתמך על נסיונה של מ׳, מדובר במשהו שיקרה מהר יותר משפיכה מוקדמת.

״לא באמת צריך לעבוד קשה בשביל מין אנאלי, לרוב הם באמת בעניין, אפילו יותר משהם בעניין של ואגינה. יש פה את כל האלמנטים: צר, אסור, כואב, סודי וקשה יותר להשגה״. יש אור בקצה המנהרה.

פלאג אנאלי 80 ש"ח ב- fetishdeal.co.il | צילום: יח"צ
פלאג אנאלי 80 ש"ח ב- fetishdeal.co.il | צילום: יח"צ

ושאינה יודעת לשאול – מה היא אומרת?

"וְהִגַּדְת לְבִן זוגך בַּיוֹם הַהוּא לֵאמֹר, איני רואה את אלוהים איתך״.

ובמילים אחרות: איך אומרים לבן הזוג שאת לא מצליחה לגמור, ומה עושים?

ובכן, חברות, התשובה לכך היא כמעט רדיקלית: פשוט מפסיקות לזייף. זיוף אורגזמות הוא קל ולרוב גם אמין, וזה לגמרי בסדר כשבא לנו לסיים את היום בלי מיץ לפני השינה. מצד שני, כשהמטרה היא הנאה, כזו שכוללת גם אתכן, קצת חבל לשקר להם, ועוד יותר חבל לשקר לעצמך. לא צריך מחקרים מרשימים כדי להוכיח שלנשים לוקח יותר זמן להגיע לאורגזמה מלגברים אבל זה לא אומר שאנחנו צריכות לוותר עליה. ״אם את קרובה לקו הסיום, אל תאבדי את המומנטום רק בגלל שהוא כבר גמר״, אומרת הסקסולוגית בטי דובסון. ״אם את עדיין חרמנית, את יכולה לאונן בשביל להגמיר את עצמך, בין אם את מתחת לשמיכה ובין אם בזמן שהוא במקלחת. אין שום בושה במשחק יחיד. פשוט תגידי לו שלא גמרת, אבל שאת בדרך לשם. מרבית הגברים ידלקו מהסיטואציה, ובואי נודה באמת – גבר ששווה את הזמן שלך ירצה לסייע לך להגיע לשם – עם האצבעות שלו, עם ויברטור או על ידי סיבוב נוסף. תגידי לו בדיוק מה את רוצה בשביל לגמור – עוד זמן, עוד חומר סיכה, עוד לשון. דרשי את האורגזמה שלך בקול רם!״

ויברטור hello touch במחיר 475 ש"ח סיסטרס | צילום: יח"צ סיסטרס
ויברטור hello touch במחיר 475 ש"ח סיסטרס | צילום: יח"צ סיסטרס