אורגזמה ב-5 דקות: מסקנות מלילה עם הסטיספייר פרו פלוס החדש

סטיספייר פרו פלוס: הוויברטור שיגרום לכן לגמור בכמה דקות | צילום: Shutterstock
סטיספייר פרו פלוס: הוויברטור שיגרום לכן לגמור בכמה דקות | צילום: Shutterstock

צעצוע הסקס החדש סטיספייר פרו פלוס ויבריישן נחת בארץ כשהוא מבטיח לשלב את כל הטוב שבוויברטור קלאסי עם אפקט גלי היניקה. נסיינית חובבת מין אוראלי העבירה איתו ערב מענג וגילתה שעם האפקט הנכון אפשר להגיע לאורגזמה עוצמתית גם בכמה דקות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מה הקטע? הוויברטור החדש סטיספייר פרו פלוס ויבריישן נחת בארץ כשהוא מבטיח לשלב בין היתרונות של הוויברטור הישן והטוב לבין אפקט גלי היניקה, אלה מתפקדים כמו פולסים קטנים של יניקת אוויר ומדמים תחושה של מין אוראלי מוצלח במיוחד. המכשיר כולל 11 דרגות עוצמת יניקה ו-10 דרגות רטט שאותן אפשר להוסיף במקביל ליניקה. כל זה נשמע אולי מורכב אבל למעשה הדבר פשוט וברור: גלי יניקה + רטט = מובטחת לכן גמירה בזמן שיא.

תכירו את החבר הכי טוב החדש שלכן: הסטיספייר פרו פלוס ויבריישן | צילום: יח"צ
תכירו את החבר הכי טוב החדש שלכן: הסטיספייר פרו פלוס ויבריישן | צילום: יח"צ

עוד כתבות מעניינות
הכירו את הדור החדש של הוויברטורים
אחת, שתיים ושלוש: המדריך המלא לסקס בשלישייה
13 צעצועי הסקס הכי טובים שיש

רושם ראשוני: למרות צורתו הלא מאוד סקסית של סטיספייר פרו פלוס, המגע הסיליקוני דווקא נעים מאוד. התפעול עצמו ממש פשוט, כל מה שתצטרכו הוא לאתר את הנקודה המושלמת בדגדגן שלכן ולהפעיל את אופציית היניקה. גלי היניקה כל כך מוצלחים עד שכמעט שוכחתי מפונקציית הרטט, אבל מהרגע שנזכרתי – לא אשכח שוב לעולם. למעשה, את גלי היניקה מרגישים מדרגה 4-3 בעוד שברטט אפשר להסתפק בדרגה 1-2, כל דבר מעל זה כבר גובל באלימות והשכנים עלולים לדפוק על הדלת ולשאול אם הכול בסדר שם. פיניתי ערב שלם למטרת התייחדות עם הצעצוע החדש אך האורגזמה הגיעה בזמן שיא של דקה-שתיים. אחרי רגע של בלבול ואכזבה קלה החלטתי להפוך את הבאסה לסבבה והמשכתי לסיבוב נוסף וחוזר חלילה. אני לא יכולה להגיד שזו האורגזמה הכי טובה שחוויתי בחיי, אבל היא בהחלט הייתה חזקה ועוצמתית הרבה יותר מהאורזגמה שמספק הוויברטור המסורתי, כך שאין ספק שהתפנה לסטיספייר פרו פלוס מקום במגירה שלי.

השוס: המכשיר עמיד למים כך שניתן לקחת אותו למקלחת או לאמבטיה. אפשר גם לשלב אותו במקלחת משותפת או במיטה עם הפרטנר\רית. אבל אין ספק שזה יסיים את הסיפור די מהר.

סטיספייר פרו פלוס ויבריישן | צילום: Shutterstock

פחות אהבתי: פונקציית הרטט מלווה ברעשים של בלנדר, כך שאם ציפיתן לשימוש דיסקרטי – צפויה לכן אכזבה.

מדד הפרטים הקטנים: ההפעלה פשוטה ועניינית, המכשיר כולל כפתור הדלקה, כפתור יניקה וכפתור רטט. ההטענה היא באמצעות כבל USB והחומר הסיליקוני קל ונוח לניקוי.

מחיר: 405 ש"ח כולל משלוח בדואר רשום (יש גם אופציה למשלוח דיסקרטי עד הבית).

שורה תחתונה: הסטיספייר פרו פלוס הוא ויברטור שבא לעבוד. הוא קל, יעיל וחרוץ. גלי היניקה כל כך מדויקים כך שאין סיכוי שתסיימי את החוויה נטולת אורגזמה, מה שהופך אותו מכשיר מצוין לגמירות זריזות אך נפלאות על הדרך. וכל המרבה הרי זה משובח.

עוד פרטים ולרכישה – באתר

אין צורך לתרגם את הכתוב: סטיספייר פרו פלוס ויבריישן | צילום: יח"צ
אין צורך לתרגם את הכתוב: סטיספייר פרו פלוס ויבריישן | צילום: יח"צ