10 אדריכלים מומלצים באזור המרכז

אדריכלות: דויד לבנטל | צילום: טל ניסים
אדריכלות: דויד לבנטל | צילום: טל ניסים

מתכננים בית ולא יודעים מאיפה להתחיל? רוצים לשפץ ולא יודעים למי לפנות? אלו 10 האדריכלים שהשאירו עלינו את הרושם הגדול ביותר

88 שיתופים | 132 צפיות

דויד לבנטל

בוגר AA בלונדון בשנת 2003, מאז 2010 בעל משרד אדריכלים DZL, המתמחה בעיצוב דירות מגורים ובתי יוקרה. מציע חוויית תכנון מקיפה ומושלמת המתחילה בתכנון כללי ומסתיים בירידה לפרטים הקטנים ביותר בכל חדר, תוך הקפדה מרבית על הפרטים. הסטודיו מציע גישה ייחודית המשלבת תכנון אדריכלי, עיצוב פנים וסטיילינג, מתמחה בפרויקטים יוקרתיים ומוקפדים הכוללים דירות מגורים, בתים פרטיים, משרדים, מסעדות ואירוח.

אתר- https://www.dzl-architects.com/
טלפון – 07-47019789

אדריכלות: דויד לבנטל | צילום: טל ניסים
אדריכלות: דויד לבנטל | צילום: טל ניסים

טולה עמיר

סיימה את לימודי האדריכלות בלונדון בשנת 1989, אדריכלית משנת 1991. בעלת משרד לאדריכלות המתמחה בתכנון ועיצוב משרדים, חללים ציבוריים, דירות ובתי מגורים תוך התייחסות סביבתית. מעצבת חללים עם ראייה מקומית תוך התייחסות לסביבה הפיסית והחברתית. העיצובים נקיים וצנועים ומשמשים במה מכבדת לחיים בתוכם. אלופה בתכנון חללים אישיים תוך התייחסות מלאה לאהבות, לגחמות, לפריטים ולאנשים החיים בתוכם.

אתר- http://tulaamir.co.il/
טלפון- 03-6958806

אדריכלות טולה עמיר | צילום: איתי סיקולסקי
אדריכלות טולה עמיר | צילום: איתי סיקולסקי

יואב אנדרמן

בוגר הטכניון, בעל משרד אנדרמן אדריכלים בו הוא שותף יחד עם זוגתו, ענת קלפרדה אנדרמן. המשרד מתכנן ומעצב חללים מוקפדים ועשויים לפרטי פרטים. מתמחה בבתי יוקרה אבל לא רק. טביעת האצבע של אנדרמן מזוהה בקו הנקי, הפשוט והמזוקק שלו תוך הקפדה על פונקציונליות ושמירה על קשר עם הסביבה.

אתר- http://www.anderman.co.il/
טלפון- 077-4117001

בית בעיצוב יואב אנדרמן | צילום: עמית גרון
בית בעיצוב יואב אנדרמן | צילום: עמית גרון

יעקבס-יניב אדריכלים

תמר יעקבס ואושרי יניב זוג אדריכלים בחיים וצוות במשרד המשותף יניב יעקבס. שניהם בוגרי AA בלונדון ובאמתכתם פרוייקטים גדולים ברחבי תבל. מתמחים בפרויקטים אדריכליים, דירות ובתים פרטיים,מבני ציבור ומבנים מסחריים בארץ ובחו"ל. אחרי ביקור בפרויקט של השניים לא תוכלו לסגור את הפה. הם מדייקים בפרטים ומשלבים חומרים מעולמות שונים לכדי יצירה אחת מושלמת המכניסה טוויסט לחיי היומיום תוך השתלבות מלאה איתם.

אתר- http://www.jacobs-yaniv.com/
טלפון- 03-6470653

לוי-חמיצר אדריכלים

אדריכל דולפי לוי, סיים לימודי אדריכלות באוניברסיטת בלגראנו בארגנטינה ומעצבת הפנים עדי חמיצר, למדה ב-Fashion Institute of Technology בניו יורק. השניים מתמחים בתכנון ובעיצוב של בתים פרטיים, חנויות, מסעדות וחללי תצוגה מוקפדים ומלאי עניין. הפרויקטים של השניים משלבים בצורה מושלמת בין התכנון האדריכלי "הטכני" לבין עיצוב הפנים הדקורטיבי ששואב השראה מתחומי עניין מגוונים ומראיית עולם רחבה. התוצאה היא חללים עכשוויים, בועטים ומעניינים, המספרים את סיפורו של הלקוח.

פייסבוק- https://www.facebook.com/LevyChamizer-Architects-Dolfi-Levy-Adi-Eini-Chamizer-202519616460038/
טלפון- 03-5250838

בית בעיצוב לוי חמיצר אדריכלים | צילום: עמית גרון
בית בעיצוב לוי חמיצר אדריכלים | צילום: עמית גרון

סטודיו  XS

רוני אביצור ועופר רוסמן בעלי תואר באדריכלות מהטכניון. בנוסף, אביצור למדה שנה במילאנו ורוסמן שנה בברלין, בעלי משרד המתמחה בתכנון פונקציונלי התפור לפי מידה, תוך התייחסות למינימליזם, לקומפקטיות ולשימושיות כמקור השראה וכדרך חיים.
אם רכשתם דירה פיצפונת בלב העיר ואתם לא יודעים איך באמת תצליחו לגור בה, אלה האדריכלים בשבילכם. מתמחים בתכנון ועיצוב דירות התפורות ללקוח מבחינה פונקציונלית והתנהגותית, בלי להצמד להגדרות ולחלוקת חדרים קלאסית.

אתר- https://www.xs-arch.com/
טלפון- 077-5456012

בית בעיצוב סטודיו XS | צילום: עמית גושר
בית בעיצוב סטודיו XS | צילום: עמית גושר

קדם שנער עיצוב ואדריכלות

בוגרת תואר ראשון באדריכלות מאוניברסיטת מוסשינו, טוקיו. אחרי שנים של עבודה ביפן ובמשרדי אדריכלים מובילים בארץ, פתחה שנער בשנת 2013 משרד עצמאי לתכנון ועיצוב דירות ובתים פרטיים, כמו גם חללים מסחריים וציבוריים.
השפעות יפניות הן תמיד יתרון, בכל תחום ובפרט בעיצוב – חללים נקיי קווים, תוך שימוש בחומרים קלים. העובדה ששנער היא גם מעצבת גרפית, משפיעה על כל התפיסה החזותית שלה ומהווה ערך מוסף בפרויקטים מסחריים, בהם היא מציעה חבילת עיצוב שלמה הכוללת גם מיתוג.

אתר- https://www.kedemshinar.com/
טלפון-054-3111167

משרד בעיצוב של קדם שנער עיצוב ואדריכלות | צילום: פלד סטודיו
משרד בעיצוב של קדם שנער עיצוב ואדריכלות | צילום: פלד סטודיו

רמה דותן אדריכלים

סיימה תואר באדריכלות B.Arch בבצלאל ולימודי אדריכלות בפריז. אחרי 15 שנים בהן עבדה בשותפות עם אדריכל ערן בינדרמן, פתחה משרד עצמאי (2015) המתמחה בתכנון וילות יוקרה, דירות מגורים, שכונות מגורים ופרויקטים מסחריים. הסגנון שלה מודרני ושואב השראה מהתרבות האדריכלית הים תיכונית, המחברת בין חללים ושומרת על סינרגיה בין פנים לחוץ. דותן מאמינה באדריכלות נושמת ודינמית המקיימת דיאלוג מתמיד עם הסביבה להעצמת הצורך האנושי בחיבור למקום ולטבע. היא מקפידה להשתמש בחומרים טבעיים ולמקסם את האור ואת הנוף כחומר בנייה ליצירת חללים חווייתיים המשדרים שקט והרמוניה.

אתר- https://www.rama-dotan.com/
טלפון- 052-2568695

עיצוב: רמה דותן | באדיבות רמה דותן אדריכלים
עיצוב: רמה דותן | באדיבות רמה דותן אדריכלים

רוני אלרואי אדריכלים

רוני אלרואי בוגרת תואר ראשון באדריכלות מהטכניון ותואר שני באדריכלות מאוניברסיטת קולומביה, ניו יורק. מתמחה בתכנון ועיצוב של בתים פרטיים וחללים ציבוריים ומסחריים. מזוהה עם סגנון מודרניסטי מובהק המתאפיין בזיקוק הרעיון התכנוני לסכמות פשוטות וברורות. היא מייחסת חשיבות גבוהה לקשר שבין המבנה לסביבה. הפרויקטים של רוני עוצרי נשימה ונראים כמו פסלים המתמזגים בסביבתם. לדבריה המבנה תמיד פולש לסביבה ומייצר סוג של הפרעה בנוף, ולכן מנחה אותה השאלה איך לפצות על ההפרעה הזו ולהעצים את הסביבה. עבודתה מונחית על ידי פרופורציות טבעיות, תאורה טבעית והנוף הסביבתי.

אתר- http://ra-a.co/
טלפון- 09-9580780

בית בעיצובה של רוני אלרואי | צילום: עודד סמדר
בית בעיצובה של רוני אלרואי | צילום: עודד סמדר

רענן שטרן

סיים לימודיו בבצלאל בשנת 2011, שותף ומייסד RUST משרד אדריכלים עם האדריכלית שני טל. עוסק בתכנון ועיצוב מבנים וחללים במרחבים השונים, מפתח שפה ורעיונות מגוונים תוך הצמדות תמידית לפרקטיקה והנוחות האנושית. העיצובים של הסטודיו מאופיינים בקו יצירתי נקי ומדויק, החוזר בכל פעם מחדש בכל אחד מהפרוייקטים ומאופיין בבחירת חומרים פשוטה וניצולם ליצירת תוצאה מורכבת ועדכנית. מתמחים בעיצוב חללים מסחריים, בתים פרטיים או אובייקטים משלימים.

אתר- http://rustarch.com/
טלפון- 052-3295077

אדריכלות: רענן שטרן | צילום: גדעון לוין
אדריכלות: רענן שטרן | צילום: גדעון לוין