חנות קפה וקונספט

תעלו לקפה?  THE HQ- חנות קפה מבית Truth cafe | צלם: Micki Hoyle
תעלו לקפה? THE HQ- חנות קפה מבית Truth cafe | צלם: Micki Hoyle

מכונות קפה מיוחדות, עיצוב תעשייתי ואוסף פריטי וינטג' מקבלים את פני הבאים לחנות קפה וקונספט מגניבה בקייפטאון. לא תקפצו לקפה?

88 שיתופים | 132 צפיות

מקום

THE HQ- חנות קפה מבית Truth cafe

מיקום

רחוב Buitenkant 36, קייפטאון, דרום אפריקה היסטוריה מחסן סחורות ישן שטח 600 מ"ר עיצוב פנים ועיצוב הרהיטים Haldane Martin קהל יעד חובבי הקפה באשר הם למה התכוון המעצב מקדש לחובבי הקפה

עוד בנישה:

10 מעצבים ישראלים מצליחים

10 צימרים רומנטיים

5 טיפים לשדרוג הסלון

מוטיבים עיצוביים

מכונה גדולה וישנה לקליית קפה הנמצאת במרכז החלל הייתה ההשראה שעליה נבנה קונספט העיצוב, ושילוב של מכונות לקליית קפה ומכונות אספרסו בתצוגת החלל הוא מראה רומנטי אך מלא עצמה טכנולוגית. בקדמת המכונה גדולת הממדים משתרע בר המחופה עור ומכוסה פנלים מפח מבריק המרוקע בעיטורים בסגנון ויקטוריאני. מעליו תלויות עשרות נורות חשופות ופעמונים המשתלשלים מקורות העץ שבתקרה. מלבד כמה פריטי וינטג', מרטין תכנן את כל הרהיטים בקפה, ובהם ספות עור בתפירת קפיטונג' בצורת פרסה הנמצאות מסביב לשולחנות מתכת, בחיתוך לייזר ושולחן באורך שבעה מטרים הניצב במרכז החלל והעשוי מצינורות תעשייתיים ועץ שנלקח מחיפוי התקרה הישנה של הבניין. אל השולחן מחוברים שרפרפים מתכווננים ומעליו תלויים שקעים לחיבור של מחשבים וטלפונים ניידים. בחזית ניצבים שולחנות פלדה בצורת גלגלי שיניים ענקיים, וגם השירותים עוצבו בסגנון ויקטוריאני עם אריחים ישנים ומראות גילוח מעל הכיורים. המקום עוצב בצבעים טבעיים של עץ, נחושת ועור, ואלה משתלבים לסקלה חמימה של צבעים, היוצרת מראה לא מעובד. דלתות זכוכית הפונות אל הרחוב מזמינות את העוברים והשבים להיכנס, והמקום מאפשר לרוכבי אופניים להיכנס אִתם.


צילום: Micki Hoyle

מה בתפריט

מדובר בקומפלקס גדול (600 מ"ר) אשר בקומה העליונה שלו בית ספר למלצרות ובקומת הקרקע – מסעדה ובר-קפה עם 120 מקומות ישיבה ומטבח. במקום תמצאו מכונות קלייה גדולות שמיוצרות בהן תערובות קפה מיוחדות (אפשר להזמין גם באינטרנט) עם שמות בעלי אופי דתי כמו "התחייה" (Resurrection Blend) או "הנקמה" (Vengeance Blend), מוזיקה חיה בימי שישי בערב ועוד אירועים.

דבר המערכת

שילוב של שתי אהבות גדולות, האחת לקפה מצוין והאחרת לעיצוב בסגנון וינטג'-תעשייתי, יצר סינרגיה מושלמת ועיצוב טוטלי ומוקפד. ההתחשבות ברוכבי האופניים והאפשרות להכניס את כלי התחבורה העירוני הן רעיון שאפשר לאמץ גם בארצנו ומוסיף קלילות וספונטניות למקום המשמש הן "תחנת דלק" לחובבי הקפה ומקום מפגש עם החבר'ה והן חלל מכובד למפגשים אינטימיים וממושכים יותר.


צילום: Micki Hoyle

לאתר

עכשיו בהורים וילדים: הגאדג'טים שישנו להורים את החיים

עכשיו בחיים אחרים: איך יורדים 5 ק"ג בקלות?

עכשיו בדרך האוכל: אוסף פשטידות לשבועות