ספטמבר, בוא כבר: אביזרי העיצוב שיכניסו את הסתיו אליכן לסלון

Home Isole
Home Isole

מחברות איטלקיות שיעוררו בכן געגועים לספסל הלימודים ואגרטלים מופתיים שיזכירו לכן נחליאלי ושלכת. חנויות העיצוב וההום-סטיילינג סופרות את הימים לתחילת ספטמבר ואנחנו איתן

88 שיתופים | 132 צפיות

 

סלון בחרוזים

Isole שפירושה באיטלקית "איים", היא תוצר של שיתוף פעולה מתמשך בין המעצב האיטלקי לוקה ניצ'טו וסטודיו ננדו היפני. לדבריהם הרעיון התגבש בפינג פונג רעיוני בהשראת מסורת כתיבת השירה היפנית "טאנקה" שבה האחד מתחיל במשפט והשני משלים אותו וכן הלאה. התוצאה היא ספה מודולרית של מושבים מעוגלים ומזמינים שצפים כאיים על גבי קונסטרוקציית פלדה.
מ־2,200 ש"ח ליחידה אחת, tradition&.

Home Isole | שלושה מושבים
Home Isole | שלושה מושבים

מוארת

גופי התאורה בסדרת Pendant Tube של המעצבת נעמה הופמן נראים אווריריים וקלילים אבל הנוכחות שלהם מסובבת ראשים. את הנגיעה התעשייתית מספקים מחברים חשופים מפליז שחובקים באלגנטיות את בתי המנורה באופן שמאפשר ליצור קומפוזיציות שונות בחלל. הסדרה גורפת מחמאות גם מעבר לים ומועמדת לטקס פרסי העיצוב הגרמני.
מ־8,000 ש"ח, נעמה הופמן.

Pendent tube | נעמה הופמן
Pendent tube | נעמה הופמן

 

חילופי עונות

קולקציית הסתיו של מותג העיצוב הדני AYTM היא מופת של סטייל עם נגיעת וינטג' וכוללת פריטי ריהוט, אביזרים וכלי בית בסקאלת צבעים מעושנת ומפתה. המותג הצעיר שפועל כשנתיים משמש אלטרנטיבה לעיצוב הנורדי הצונן ומביא אליו טוויסט חמים של חספוס וסטייל במחירים נגישים.
מחיר אגרטלים: 690־400 ש"ח, AYTM.

אגרטל של AYTM
אגרטל של AYTM

 

כמו תכשיט

לאדריכלית העל המנוחה זאהה חדיד הייתה חיבה מיוחדת לקלאצ'ים של מותג היוקרה הצרפתי Perrin שסימן ההיכר שלהם הוא חפת דמוי כפפה שתמיד מחובר אליהם. שיתוף הפעולה בין שני בתי העיצוב נרקם עוד בחייה והושלם על ידי צוות משרדה. הוא כולל ליין של שבעה תיקי קלאץ' מהממים שבחזיתם אובייקט פלדה עתידני שחובק את כף היד.
7,800 ש"ח, בהזמנה מוקדמת ב־ Perrin Paris.

קלאץ' של Perrin וזאהה חדיד, לזכרה
קלאץ' של Perrin וזאהה חדיד, לזכרה

כתם צבע

אם הספה שלכם זקוקה לרענון תשמחו לגלות את קולקציית הכריות שהשיק הסטודיו הישראלי לעיצוב טקסטיל Swift, עם כתמי צבע עזים בשילובים מדויקים. הכריות עשויות 100 אחוז כותנה, ומגיעות במגוון גדלים וגוונים. במקרה הזה יותר זה יותר – הן יראו נפלא בחבורה.
מ־275 ש"ח,  Swift עיצוב טקסטיל.

Swift: סטודיו ישראלי לעיצוב
Swift: סטודיו ישראלי לעיצוב

כריכה רכה

ספטמבר במרחק נגיעה ולאות הזדהות עם השבים לספסל הלימודים החלטנו גם אנחנו להתחדש במחברות חגיגיות מבית העיצוב האיטלקי & Write Sketch. בין המוצרים שלהם תמצאו מחברות מוקפדות להפליא עם הדפסי אייטיז מסנוורים בהשראת קבוצת ממפיס המיתולוגית ואפילו מחברות זהב למוגזמות שביניכן.
36 ש"ח, & Write Sketch.

Write Sketch
Write Sketch

 

רואים שקוף

אי אפשר להוריד את העיניים מכיסא הזכוכית שעיצב Germans Ermičs. המראה המינימליסטי המרחף נוצר הודות לחיבורים סמויים ולצבעוניות בגווני שקיעה. כל הטוב הזה נוצר כמחווה לכיסא איקוני שעוצב בשנות ה־70 על ידי Shiro Kuramat, המעצב היפני המוערך, והוצג במסגרת שבוע העיצוב של מילנו השנה.
מחיר על פי דרישה, Germans Ermičs.

כסא זכוכית מרחף | Germans Ermičs
כסא זכוכית מרחף | Germans Ermičs

ניירות ערך

פנו מקום על שולחן העבודה לממתקי הנייר של Pulp, מותג נייר שהקימו בני הזוג זיו יעקובי וחגית כספי ועושה כבוד לעולם הדפוס והניירת, עם פריטים מושקעים שמיוצרים אחד אחד. לאחר ארבע שנות פעילות חוגג המותג את פתיחתה של חנות ראשונה בה תמצאו לצד מוצרי הדגל המיוצרים בארץ גם פריטים שנאספו מיצרני בוטיק בעולם ותוכלו להציץ בתערוכות מתחלפות שאוצר איתי בלאיש.
מ־65 ש"ח, דיזנגוף 147, תל אביב.

PULP: מיני טובלרונו | צילום: דוריאן קרידו
PULP: מיני טובלרונו | צילום: דוריאן קרידו
PULP: מחדד ומכסה לעפרון | צילום: דוריאן קרידו
PULP: מחדד ומכסה לעפרון | צילום: דוריאן קרידו

 

מוסד סגור

אחרי 75 שנות פעילות יסגר בית העיצוב קסטיאל. מה שהתחיל כרפדיה משפחתית בפלורנטין וצמח להיות מכתיב טעם ושם נרדף לעיצוב יוקרה ישראלי, לא צלח את האתגרים של השנים האחרונות: דור חדש של לקוחות, מותגי יבוא תחרותיים וטרנדים שמתחלפים במהירות. מותג הבית הצעיר והעדכני קסטיאל AS IS, שהקימה בת המשפחה דפנה, ימשיך את פעילותו עם פריטי ריהוט ועיצוב במחירים נגישים.

קסטיאל As Is | צילום: נדב פקט
קסטיאל As Is | צילום: נדב פקט