גינה לי חביבה

צינור השקיה מוזהב, אדניות מלבניות שלא תופסות הרבה מקום וספר על צמחי בית. חידושים לגינה הפרטית שלכם

88 שיתופים | 132 צפיות

 

סט אדניות

אם בא לכם לעשות שינוי בבית או בגינה, כדאי לכם להכיר את האדניות החדשות של קמיליה כדים. מדובר בסט אדניות מלבניות ואדניות פינתיות. הן משמשות כיחידות נפרדות ובשעת הצורך ניתן להצמידן זו לזו וליצור גדר ניידת. האדניות עשויות פוליפרופילן, הן מתאימות לפנים ולחוץ ויכולות ליצור מחיצות חינניות וקלילות שמחלקות את החלל באופן אלגנטי ולא מחייב. הן מגיעות בצבעים: פחם, קפוצ'ינו, לבן וירוק ובגדלים 27X80X77 לאדנית מלבנית ו־39X39X77 לאדנית פינתית. המחיר: 2,100 שקלים לאדנית מלבנית; 1,420 שקלים לאדנית פינתית.

להשיג בקמיליה כדים, הסביון 8 רחובות, 4960975־054

אצבעות ירוקות - חידושים וטיפים לגינון

צינור השקיה

לא יכולתי לחכות להצגת צינור ההשקיה המוזהב של Anthropologie. הרשת מוכרת בעיקר בזכות בגדי היוקרה המעוצבים, אך תוכלו למצוא בחנויות שלה גם אביזרים מעוצבים לבית ולגינה. הצינור מיוצר בשוויץ ומחירו 898 דולר (!). תושבת הצינור, שממשיכה את טרנד קרני האייל, עשויה פליז וגודלה 72X72 סנטימטרים. הצינור עשוי פלסטיק ואורכו 3.30 מ'. הזרבובית עשויה אלומיניום.

להשיג ב-us.anthropologie.com

אצבעות ירוקות - חידושים וטיפים לגינון

 

The House Gardener

מחברת הספר איזבל פלמר (isabelle Palmer) מכניסה את הגינה לתוך הבית ומספקת השראה, ובעיקר שלל רעיונות פרקטיים, לשילוב צמחייה בעיצוב הבית. בספר תגלו דרכים מקוריות לשילוב עציצים וצמחים בכל חללי הבית, גם אם הם קטנים – מצמחי מים ועד מרכזי שולחן ירוקים. הוצאה: Cico Books, 192  המחיר: 199 שקלים

להשיג ברשת חנויות צומת ספרים

אצבעות ירוקות - חידושים וטיפים לגינון