נגרים מומלצים באזור המרכז

איתי בנית נגרות | צילום: אלון גרבר
איתי בנית נגרות | צילום: אלון גרבר

לא מתרגשים מ-H&M HOME ומסתבכים עם ההרכבות של איקאה? אלה הם הנגרים טובים ביותר באזור המרכז, שיעשו לכם פלאים בריהוט ויעניקו לבית טאץ' אישי מיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

 

שניים נגרים

תשכחו מבעלי מלאכה שעושים לכם טובה, מחפפים או משאירים אתכם מול פרויקט מאכזב. ערן פלד ואמיר רווה שני נגרים שמחזירים את הכבוד למקצוע. השניים אחראים על פרוייקטים רבים הכוללים פריטי נגרות עם ירידה מעוררת התפעלות לפרטים. הם מתים על אתגרים ומציאת פתרונות ייחודיים תוך שימוש בנגרות איכותית כמו של פעם.

הפלדה 4, בת ים. 03-6248652

שניים נגרים
שניים נגרים
שניים נגרים
שניים נגרים

 

 

אמיר ויזר

אמיר ויזר נגר שבעברו התמחה בבניה ושיפוץ יאכטות ועבד הרבה עם עם חומרים מורכבים, עוסק בשנים האחרונות בעיצוב ובנגרות פריטים לבתים פרטיים. הוא נמשך לסגנון הרטרו אבל לא רק, ואוהב להישען על פריטים נוסטלגיים שהוא מוצא ברחבי תל אביב או כאלה שהלקוחות מביאים איתם כנקודת התחלה. בעיקר הוא מקפיד על ירידה לניואנסים הכי קטנים כדי להגיע לרהיט שלם ומדויק כזה שלא תראו בשום בית אחר.

סלמה, תל אביב. 054-4604339

נגרות אמיר ויזר | צילום: אסי אורן
נגרות אמיר ויזר | צילום: אסי אורן

 

הנגר

נגריית הנגר הוקמה בשנת 1989 ביפו על ידי אחמד הנגר. בנגרייה המשפחתית מתמחים בעיצוב מטבחים, מזנונים, ארונות, ארונות לחדרי אמבטיה, ארונות מטבח וחדרי שינה. כל אלה נבנים ממבחר עצים קשים ורכים, בהם פורניר, לבנה ואלון. מלבד צוות הנגרים, המבצע עבודות לבתים ולדירות לפי תכניות של אדריכלים ומעצבי פנים, מועסק במקום צוות המתמחה בנגרות בניין ובונה חלונות, תריסים ודלתות כניסה יפהפיות מעץ מלא כמו פעם. בשנים האחרונות יש חזרה לבניית תריסים מעץ, ואצל הנגר מייצרים אותם בטכניקה מסורתית של חיבור עץ לעץ ללא ברגים.

מעפילי סלוודור 17 תל אביב יפו. 03-6813631

 

נגריא

אם מדברים על אהבה לפריטים מעץ אי אפשר שלא להתרגש מכל פריט שיוצא תחת ידיו של אמיר רווה מנגריא. רווה בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, מתמחה בפריטי ואן אוף המתחילים בפנטזיה ונגמרים ברהיט יחיד במינו. הוא משפץ חלקי נגרות ישנים ומשבץ אותם בתוך נגרות חדשה אותם לכדי רהיט מרגש אחד, כזה המלא בזיכרונות ממסעות חיים של אחרים. את הפריטים תוכלו לדמיין יחד איתו או לראות את מה שכבר הכין בעצמו בסטודיו שלו.

תושיה 19 תל אביב. 050-6307476

נגריא | צילום: אורי שדה
נגריא | צילום: אורי שדה