עיצוב בארץ – פברואר 2015

מוצרים לעיצוב והלבשת הבית בסטודיו של קרן שביט | צילום: סיוון אסקיו
מוצרים לעיצוב והלבשת הבית בסטודיו של קרן שביט | צילום: סיוון אסקיו

מוצרים לעיצוב והלבשת הבית של קרן שביט, יריד קניות של עסקים בבעלות נשים וחנות גלריה חדשה בעיר התחתית בחיפה. כל המקומות להיות בהם החודש לחובבי העיצוב

88 שיתופים | 132 צפיות

שער לאמנות

שער 3 היא חנות־גלריה ייחודית חדשה, בחלל תעשייתי בעיר התחתית באזור שוקק של סצנת האמנות העכשווית בחיפה. תוכלו למצוא בה יצירות אמנות ישראליות מקוריות במחירים נגישים. החנות הוקמה ביוזמת האמנים החיפאיים אלדד מנוחין ובעז נוי. כל ההכנסות ממכירת היצירות מועברות ישירות לאמנים. מלבד תערוכות אמנות מתחלפות יתקיימו בגלריה סיורים בעיר התחתית, ביקורי סטודיו, דוכני מכירה של כתבי עת וספרים, מפגשים והרצאות בהשתתפות אמנים, אספנים, חוקרים ואוצרים. אוצרת ומנהלת החנות: סמדר שינדלר. בין האמנים המציגים: יעל בלבן, עידו מרקוס, אברהם אילת, ויק יעקובסון פריד וברוקן פינגס.

שער 3, שער פלמר 2, עיר תחתית, חיפה, 4750181־054 , 8679643־052

שער 3 | צילום: יח"צ
שער 3 | צילום: יח"צ

 

לה ברוקנט

חנות חדשה של רהיטים וחפצי יד שנייה המיובאים מאירופה הקלאסית נפתחה לאחרונה ברמות השבים. לה ברונקט היא חנות שבה אוסף גדול של פריטים מיוחדים שנבחרו בקפידה על ידי עירית לוזון בשוקי עתיקות ופשפשים בבלגיה, הולנד, צרפת וגרמניה. לכל פריט מוצמד ספרון מקרטון ובו רשומים פרטים מעניינם על החפץ: סיפורו האישי, מתי והיכן יוצר, ייעודו המקורי וייחודו כיום. בחנות תוכלו למצוא שנדלירים מקריסטל עתיק ונחושת, כלי קרמיקה ישנים, מטחנות קפה עתיקות, עששיות פליז וזכוכית, כלי כסף, מראות במסגרות עתיקות, כיסאות וכורסאות שעברו רסטורציה ורופדו מחדש בבדים שיובאו מאירופה לצד פריטי אספנות ייחודיים.

לה ברוקנט, הלימון 19, רמות השבים כפר מל"ל, 7656063־09, ראשון־חמישי

10:00־18:00, שישי 10:00־14:00

לה ברונקט | צילום: יח"צ
לה ברונקט | צילום: יח"צ

 

קניות וכלניות

Red Friday הוא פרויקט ביוזמתם של שמונה עסקים מהנגב בבעלות נשית, לקראת הפסטיבל השנתי דרום אדום. אתם מוזמנים לסיור בקיבוצים ובמושבים בצפון המערבי של הנגב. תוכלו להביט במרבדי הכלניות, לאכול עוגות ועוגיות של דובשנית וגבינות צאן של מחלבת צאלה ולרכוש כלי קרמיקה של יערה ניר כחלון, רהיטי וינטג' מחודשים של סטודיו Ayuna, טקסטיל לבית של החברה האוסטרלית המשובחת Kas , תיקים וארנקים של אפיקה, בגדים בבוטיק Omy ועציצים במשתלת ארמון בחול.

ימי שישי בחודש פברואר, 10:00־16:00, פרטים נוספים בדף הפייסבוק: קניות וכלניות

קניות וכלניות | צילום: תומר בורמד
קניות וכלניות | צילום: תומר בורמד

 

טובים ויפים

הסטודיו של קרן שביט- אושיית לייף סטייל, יזמית, מעצבת רב תחומית ובעלת הבלוג המצליח "טוב ויפה", השיק קו חדש של מוצרים לעיצוב והלבשת הבית הכוללים שטיחי פרקט וכריות קטיפה. שטיחי הפרקט עשויים במבוק טבעי עם הדפסים שונים שעוצבו בהשראת עבודות יד כמו רקמות ואריגת קילים פולקלוריסטית במראה של פיקסלים ובצבעוניות עזה ומגיעים בגדלים שונים. על הכריות מודפסים פורטרטים של נשים מאוסף ציורים ששביט ליקטה בשוקי הפשפשים ברחבי אירופה. סדרת הכריות נקראת "דיווה" ובה שלוש דמויות: סופיה, טינה ולינדה, הכריות מגיעות בשני גדלים. טווח מחירים: שטיחים, 300-1,400 שקלים. כריות, 199-259 שקלים.

להשיג בסטודיו קרן שביט, ,050-9474785 karen-shavit.com

מוצרים לעיצוב והלבשת הבית בסטודיו של קרן שביט | צילום: סיוון אסקיו
מוצרים לעיצוב והלבשת הבית בסטודיו של קרן שביט | צילום: סיוון אסקיו