עלמה חדשה בעיר

עיצוב אקלקטי וחם | צלם: איתי סיקולסקי
עיצוב אקלקטי וחם | צלם: איתי סיקולסקי

מלון הבוטיק החדש "עלמה" הוא הדבר הכי חם כרגע בסצנת העיצוב והקולינריה המקומית, ולא רק בגלל השמות שעומדים מאחוריו. יש דברים בעלמה

88 שיתופים | 132 צפיות

תעודת זהות

מיקום מרכז תל אביב
היסטוריה הבניין נבנה בשנות ה-30 על ידי אדריכל דב טשודנובסקי וגרו בו שש משפחות. בהמשך אכלסו אותו משרדים שונים.
בעלים האחים עדי ועירית שטראוס, מבעלי קבוצת הקולינריה Adi's Lifestyle (יבנה מונטיפיורי, טאפאס אחד העם, הרברט סמואל), ששותפים בה גם שף יונתן רושפלד וגיל גבע, מנכ"ל ויו"ר קבוצת תדהר
אדריכלות אדריכל השימור אמנון בר אור
עיצוב פנים אדריכל ארי שאלתיאל ומעצבת פנים נעה קסטיאל, משאלתיאל קסטיאל אדריכלות ועיצוב, בשיתוף האמנית לורי רקאנטי
קהל היעד זוגות, אנשי עסקים ותיירים המעוניינים בחוויה תל אביבית אקסקלוסיבית
למה התכוון המעצב חוויית שירות, עיצוב וקולינריה אחרת

חללים

המלון הוקם במבנה היסטורי ששופץ וחודש בהתאם לחוקי השימור של עיריית תל אביב. הוא משתרע על פני שלוש קומות (1,200 מטר רבוע) וכולל 15 חדרים (40-30 מטר רבוע כל אחד), בהם שש סוויטות וחדר אחד המותאם לנכים, מסעדה וגג שבהמשך יאפשר קיום אירועים.

מוטיבים עיצוביים

הסגנון האקלקטי המאפיין את הבנייה ואת עיצוב הפנים מציע תערובת של פריטי ריהוט ואקססוריז עכשוויים, לצד פריטים אותנטיים שנאספו ברחבי העולם. ציורי קיר מגוונים שנחשפו שוחזרו, וכל חדר תוכנן לפי קונספט עיצובי שונה (דמקה, שוקולד, בקתת ציידים, זברה, ספרייה ועוד), באופן שיוצר תמהיל חם ומפתיע של צבע ושל עניין. חלונות ותריסים אותנטיים מעץ ומחיצות זכוכית במסגרות ברזל המפרידות בין חלל הרחצה לחלל המגורים הם אלמנטים שחוזרים בכל חדרי המלון. כמו כן, כל החדרים מתהדרים בחללי רחצה מרווחים ומפנקים, בעבודות אמנות שנבחרו בקפידה ושעומדות למכירה, במוצרי טיפוח של המותג בולגרי ובנוף עירוני מהפנט.

בתפריט

מסעדת עלמה לאונג' (52 מטר רבוע, כ-30 מקומות ישיבה) בניצוחו של שף יונתן רושפלד, תציע לאורחיה תפריט טעימות המשתנה מדי יום, בהתאם לחומרי הגלם הטריים המצויים בשווקים. ארוחת הבוקר תוגש בשלב הראשון לאורחי המלון בלבד, והמסעדה תהיה פתוחה לקהל הרחב בשעות 24:00-12:00.

דבר המערכת

מיזם חדש מבית Adi's Lifestyle תמיד מסקרן, ולאור הצלחת המיזמים הקודמים של הקבוצה, גם המלון החדש נראה מבטיח. המבנה המיוחד והמיקום המושלם היו בסיס מצוין להשקעה הכספית הגבוהה (12 מיליון שקלים), וצוות מכובד של מוחות ולבבות הפך את החלום הזה למציאות. היופי הוא שמי שילון במלון יותר מפעם אחת, יוכל לחוות חוויה שונה בכל חדר. המחירים: 1,600 שקלים ללילה לחדר רגיל, 2,000 שקלים לסוויטה.

עלמה, יבנה 23, פינת אחד העם , תל אביב, 03-6308777.