מתחילים מחדש

עיצוב: דפנה הרשקוביץ דיסטל ורויטל בן שבת
עיצוב: דפנה הרשקוביץ דיסטל ורויטל בן שבת

במסגרת פרויקט "צו 8 למעצבות" הגיעו דפנה הרשקוביץ דיסטל ורויטל בן שבת לעצב את חדרו של לוחם צנחנים החולק את חדרו עם שלושת אחיו ואחותו שישנה במרפסת

88 שיתופים | 132 צפיות

מיקום גדרה עיצוב דפנה הרשקוביץ דיסטל ורויטל בן שבת צילום ליאור גרונדמן

בחדרו של החייל גביו אבונו שבגדרה, מתגוררים חוץ ממנו גם שני אחיו הגדולים ממנו וכן אחותו הקטנה. כשהגיעו צוות המעצבות רויטל בן שבת ודפנה הרשקוביץ לחדר, הבחינו שפרט למיטות אין בחדר דבר ונקודת האור היחידה היתה המרפסת.

מהר מאוד הבינו הצוות כי במרפסת מתגוררת אחותו הקטנה, וכן משמש המקום לאיזור האינטימי כאשר אחד האחים מזמין בת זוג וצריך יותר פרטיות. לכן החדר הרעיון היה לארגן חדר שיאפשר לכולם הרבה יותר וכמובן להתרכז בפינה של גביו וחוץ ממיטה, להביא לביטוי את אישיותו היצירתית ולאפשר לו מנוחה לכשישוב בשלום הביתה.

גביו, כך הסתבר, הוא צייר מוכשר המצייר במחברות ואפילו על מכוניות מלאות אבק (כן, עם האצבע. ממש ככה) ציורים וקריקטורות. מלבד הציור, יוצר גביו מוזיקה במחשב ולכן  ראינו את ההכרח בשולחן עבודה רחב עם מקום למימוש תחביביו היצירתיים – כי אלו מרפאים מושלמים לנפש ולגוף.

סביב פינוי מקום לשולחן עבודה והצגה של ציורים שלו על הקיר מודפסים מחוץ לדפי שורות ומשבצות, ארגנו חלל שמכיל לינה של אחים נוספים ומאפשר אזור משותף. את הארון העיקרי הוצאנו למרפסת כדי ליצור מקום בחלל וכן הוחלט על פינת ישיבה הכוללת איזור אכסון נוסף המהווה מקום מפגש של כל האחים, כולל האחות הקטנה, וכך כולם יכולים לשבת בין שני החללים ה"נפרדים".

חדרו של החייל לפני השיפוץ
חדרו של החייל לפני השיפוץ
חדרו של החייל אחרי השיפוץ
חדרו של החייל אחרי השיפוץ

 

_DSC3384liorgrundman-P _DSC3409liorgrundman-P

גדרה P  צו 8

 

תורמים:

בתי עסק: נגב, גולן רהיטים, שטיחי איתמר, יפה, שונה, Bobe rosa, שטיחי ישראל, איקאה, וילונות אורגד, דפוס אורדן, דפוס גרפיטיב, Golf&Co

אנשי מקצוע: חשמל – אבי בר זוהר, התקנת פרקט – אלון קוסטו ויניב זורע מעץ אלון פרקט, נגרות – מיקי מאמנות בעץ