פרסי האופנה: ויוי בלאיש הוא מעצב שמלות הכלה של השנה

ויוי בלאיש | צילום: עידו לביא
ויוי בלאיש | צילום: עידו לביא

החיבור בין אלגנטיות לבוהו-שיק הפך אותו לפייבוריט אצל הכלות והסלבס: ויוי בלאיש הוא מעצב שמלות הכלה והערב של השנה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

את הפינאלה של שבוע האופנה בתל אביב לקח על עצמו השנה ויוי (ויקטור) בלאיש וקשה לדמיין אקורד סיום ראוי מזה לשלושה ימים של תצוגות. מי שבשנה שעברה פתח את שבוע האופנה עם תצוגת ביכורים שמיקמה אותו בחוד החנית של ז'אנר שמלות הכלה והובילה אותו להיות הזוכה בקטגוריה זו לשנת 2017, נעל אותו הפעם עם שואו מרהיב לא פחות. על המסלול נשזרו מוטיבים מהתרבות היפנית הענוגה בדגמי קוטור ששמרו על הקו הבוהמייני, הוינטג'י והוויקטוריאני המזוהה עם בלאיש והעלו לגדולות פעם נוספת את האלגנטיות הלא מתאמצת שלו.

בלאיש (50), הוא בוגר שנקר. בעבר עבד כמעצב ראשי אצל רוברטו קוואלי ולפני כ־12 שנה הקים את המותג הנושא את שמו. הוא זוכה לאהדה גדולה בקרב כלות שרוח הבוהו והחופש של הסבנטיז קורצת להן ומלביש כוכבות רבות בהן יובל שרף, נועם פרוסט ויעל אבקסיס, עבורה עיצב השנה את השמלה מעוררת המחלוקת שלבשה בטקס הדלקת המשואות.

התצוגה של ויוי בלאיש בשבוע האופנה תל אביב 2018 | צילום: אדריאן סבל
התצוגה של ויוי בלאיש בשבוע האופנה תל אביב 2018 | צילום: אדריאן סבל

 

ויוי, איך היית מסכם את השנה האחרונה?
"היא טסה מהר מדי! התצוגה הייתה ללא ספק רגע השיא. היא הביאה איתה משב רוח רענן לסטודיו – חומרים וטכניקות חדשות. זה היה אתגר גדול לצוות המדהים שלי וכמובן, היווה חידוש עבור הלקוחות".

מה אתה מתכנן ל־2019?
"אני עובד על פיתוח ליין חדש – ערב לייט, שיתן מענה ללקוחות שרוצות את התמצית של העבודה שלי בלי התאמה אישית. מדובר בדגמי wear Ready to ישר מהקולב".

הכירו את שאר המועמדים שהתחרו מול ויוי בלאיש בקטגוריית מעצב שמלות כלה וערב