השפתיים לובשות מאט

מעיל: מנגו | צילום: דודי חסון
מעיל: מנגו | צילום: דודי חסון

טקסטורת המאט האלגנטית ממשיכה איתנו מהקיץ שעבר ושולטת ביד רמה בכל מוצרי האיפור. בולטים בהם שפתוני המאט המעניקים לשפתיים מראה קטיפתי ולוק סמי-מוקפד. מאט על זה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

כוכבת העונה באיפור היא ללא ספק טקסטורת המאט. המרקם ההיסטרי ממשיך עוד מהקיץ הקודם ושולט בכל מוצרי האיפור, החל מפודרות, צלליות, ברונזרים, לקים ועד הלהיט התורן: שפתונים נוזליים(!) במראה מאט.

סוד הקסם

אולי הגימור האטום והחמים, התחכום או האלגנטיות, הם שהופכים את המאט לחביבת הקהל בזירת האיפור העולמית. אולי הקלות שבה אפשר ליצור משחקי טקסטורה ולערבב מאט עם מרקם מבריק. אבל דבר אחד הוא ברור: המאט הוא צו השעה להוספת תחכום ועניין למראה האיפור שלך. כך למשל, אם תשתמשי בשפתוני מאט, תוכלי להשתעשע עם יותר גלאם בעיניים באמצעות צלליות וגליטרים.

מוצרי איפור בגימור מאט מעניקים לעור מראה אחיד ומוקפד, הם נמרחים נהדר על העור ולרוב מצטיינים בעמידות גבוהה במיוחד. לא בכדי, בזו אחר זו כל חברות הקוסמטיקה השיקו גרסת מאט משלהן למוצרי האיפור.

 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון

 

מאט על השפתיים: שמח וטוב להן

שפתון מאט מעניק מראה שפתיים קטיפתי ומתוחכם. העובדה שהן לא גלוסיות או בוהקות מדי, מאפשרת לאפר את העיניים בכל סגנון שתרצי. שפתונים במרקם מאט שורדים זמן רב יותר מאשר שפתונים במרקמים אחרים, והכיף הגדול הוא שהם לא דביקים כלל.

קליניק משיקה שתי סדרות שפתונים בשתי נוסחאות מאט חדשות: שפתוני Clinique Pop™ Matte Lip Colour + Primer  לצד שפתונים נוזליים Clinique Pop™ Liquid Matte Lip Colour + Primer. שתי הסדרות הופכות את כל מה שחשבת על מאט, ומשאירות רק שפתיים עשירות בלחות ובפיגמנטים, רכות ונעימות בתוספת הצבעים המשעשעים, רק ללא הברק.

בעוד שפתוני מאט רגילים מייבשים את השפתיים ומותירים תחושת יובש מעיקה, השפתונים של קליניק מכילים פורמולה ייחודית הנועלת את הלחות בשפתיים ומעניקה להן מראה דרמטי מבלי לייבשן. קסם, כבר אמרנו?

מעיל: H&M | צילום: דודי חסון
מעיל: H&M | צילום: דודי חסון
מעיל: H&M | צילום: דודי חסון
מעיל: H&M | צילום: דודי חסון

 

שפתוני Clinique Pop™ Matte Matte Lip Colour + Primer

השפתונים מכילים פורמולה קרמית אך קלילה, המטשטשת את הקווים שנוצרים בשפתוני המאט המסורתיים. היא מחליקה ללא מאמץ על השפתיים ומעניקה להן מעטה אחיד ונוח. הפריימר המובנה נועל את הלחות ומעניק לשפתיים גימור מאט חלק ודמוי זמש. השפתון מעניק לשפתיים מראה מאט ומצ'פר אותן בצבע עתיר פיגמנטים שנשאר כל היום.

טיפ לשימוש: השתמשי בקצה הצר של השפתון דמוי הקליע כדי ליצור שפתי מאט מושלמות: הגדירי את קשת קופידון ואת קו השפה על מנת ליצור נקודת צבע מדויקת.

קולקציית השפתונים כוללת כ-16 גוונים.
מחיר לצרכן: 145 ₪
מחיר השקה: 105 ₪  עד לתאריך 1.12.16

צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון
ז'קט: זארה | צילום: דודי חסון
ז'קט: זארה | צילום: דודי חסון

 

שפתון נוזלי Clinique Pop™ Liquid Matte Lip Colour + Primer

שפתון היברידי המכיל תערובת של שמנים ונוגדי חמצון המפנקים את השפתיים, כמו שמן אבוקדו, שמן חמניות וויטמין E. הנוסחה במרקם מהפכני נמשחת כנוזל ומתפתחת לגימור מאט עם כיסוי מלא של צבע דרמטי. השפתיים מתבלטות בצבע עצום, רווי ובלתי דביק ועם תחושה עתירת לחות שנשארת איתך עד שמונה שעות.

טיפ לשימוש: התחיל באמצע השפה הנקייה והעירומה כשאת דוחפת בעדינות את הצבע כלפי קווי המתאר החיצוניים על מנת לצמצם הצטברות של המוצר בפינות הפה ולהשיג גימור חלק ולא דביק.

קולקציית השפתונים כוללת כ-8 גוונים
מחיר לצרכן: 145 ₪
מחיר השקה: 105 ₪  עד לתאריך 1.12.16

ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ ובחנות האונליין 

צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון

 

*נבחן לאלרגיה. 100% נטול בושם.

מה זה אומר? ראשית, נוסחאות המוצרים שלנו אינן מכילות אלרגנים ידועים. שנית, אנו בוחנים לאלרגיה כל מוצר כ- 12 פעמים על כ- 600 בני אדם. אם אפילו אחת מתוך 7,200 בדיקות אלה מעוררת תגובה אלרגית, אנו מתחילים מחדש.

הכתבה בשיתוף קליניק