פרסי האופנה: הילה טולדנו היא מעצבת התיקים והנעליים של השנה

הילה טולדנו | צילום: thestreetvibe
הילה טולדנו | צילום: thestreetvibe

היא עיצבה פאוצ'ים הרבה לפני שזה הפך לטרנד, כבשה את לב הפאשניסטות הישראליות עם תיקים שיקיים מעור משובח והפריטים בעיצובה הגיעו עד קליפורניה. אתם בחרתם בהילה טולדנו למעצבת התיקים והנעליים של השנה בתחרות פרסי האופנה של "את"

88 שיתופים | 132 צפיות

 

טרנד הפאוצ'ים הגדול, שהוביל כל פאשניסטה שמכבדת את עצמה לכרוך את האביזר על מותניה או לזרוק אותו בנונשלנטיות על הכתף, הביא השנה אל פיד האינסטגרם שלל דגמים יפהפיים של הילה טולדנו, חתומים בסימן היכר של פרסה מזהב. "פאוצ'ים היו פריט קלאסי בקולקציות מזה שלוש שנים, אהבתי אותם הרבה לפני שאנשים חשבו לשאת תיק בצורה הזו. כשהטרנד התפשט – לא עמדנו בביקוש", היא מספרת. זו חוזקתו המשמעותית של מותג התיקים שלה: עיצוב דגמים מוקפדים ואיכותיים הקשובים למגמות אופנתיות מבלי שאלו יבואו על חשבון הקלאסיות והמינימליזם המדויק המבטאים את טעמה האישי.
את המותג ביססה טולדנו (33) ב־2008, לאחר שהבינה שאהבתה הגדולה היא עורות. היא יצרה לעצמה הזדמנות לסטאז' ועבדה כשולייה במפעל ותיק לעיצוב תיקים ביפו, שם ספגה מבעל בית המלאכה את הידע והכלים הטכניים, גיבשה בקיאות בטכניקות הייצור המסורתיות ולמדה להכיר את החומרים. מאז היא עובדת על קולקציות עונתיות מהסטודיו שלה בנחלת בנימין, אותן היא מפיצה לבוטיקים שונים ברחבי ארץ, לרשת רזילי ולחנויות שונות בקליפורניה. לצד הרחבת הקולקציות, השנה הוסיפה טולדנו אל ההיצע מחלקת אביזרי עור הכוללת מוצרים כמו כיסויי דרכון המיוצרים בהתאמה אישית.

הילה, איך את רואה את המותג שלך מתפתח בהמשך?
"אני שואפת להמשיך לקדם את המותג בארץ כי אחד הערכים החשובים שלו הוא ייצור בישראל. במקביל, אני רוצה לפתוח ערוצי שיווק נוספים בחו"ל ואולי להקים חנות דגל וליין לגברים".

הילה טולדנו | צילום: שי קדם
הילה טולדנו | צילום: שי קדם

 

הכירו את שאר המועמדים שהתחרו מול הילה טולדנו בקטגוריית מעצב תיקים ונעליים