פרסי האופנה: מיקי בוגנים הוא מאפר ומעצב השיער של השנה

מיקי בוגנים | צילום: יניב אדרי
מיקי בוגנים | צילום: יניב אדרי

מיקי בוגנים הביא את מאחורי הקלעים לפרונט. מי שדואג ללוק של סלבס כמו בר רפאלי ואילנית לוי הפך לכוכב בעצמו, עם ידי זהב שהופכות כל הפקת אופנה למרהיבה. עכשיו אתם הענקתם לו לא אחד, אלא שני תארים בתחרות פרסי האופנה של "את"

88 שיתופים | 132 צפיות

 

האסוציאציות שעולות כשמזכירים את שמו של מיקי בוגנים לא נוגעות רק לכותרות מקצועיות כמו מעצב שיער או מאפר, אלא להיותו מכתיב דעת קהל של ממש. אומן הביוטי המפורסם בישראל הפך עם השנים למותג לכל דבר. הוא רואה בעבודתו על שיער ואיפור מכלול אחד שלם וזו בוודאי הסיבה שבגללה הוא קוטף השנה את שני הפרסים. גם בטקס של 2017 הוא זכה בפרס "מעצב השיער של השנה".

בוגנים (45) אמון על שיערן של מיטב הכוכבות בישראל. הוא ידוע בחיבתו היתרה לבלונד, גוון שבו הוא מתמחה ועם השנים הפך למזוהה איתו – ויעידו על כך הגוונים המוקפדים של בר רפאלי, מירי בוהדנה וכמובן החברה הקרובה אילנית לוי. בנוסף, הוא מכשיר דורות חדשים של מאפרים במסגרת בית הספר שלו ומיטיב ליצור את מראות האיפור והשיער בשבוע האופנה המקומי, בהפקות אדיטוריאליות ובקמפיינים מסחריים, בהם בלטו השנה הקמפיינים לפוקס, אריסטו שמט, דנה הראל, אפרת קסוטו ודרור קונטנטו.   

מיקי בוגנים | צילום: יניב אדרי
מיקי בוגנים | צילום: יניב אדרי

 

מיקי, מה היו רגעי השיא של השנה מבחינתך?
"זאת הייתה שנה מספקת ומרגשת. שמחתי במיוחד לראות את ההתעניינות הרבה סביב קמפיין הבלונד שפרסמתי בכיכובה של ניבר מדר המדהימה. בנוסף, אחרי זמן רב של פיתוח השקתי השנה את ליין מברשות היוקרה החדש שלי".

מה היעדים לשנה הבאה?
"בימים אלה אני עובד על הרחבה ושדרוג של ליין המוצרים שלי. אני  לומד את עולם הסחר האלקטרוני ועובד על אתר אינטרנט חדש שיאפשר לכולן ליהנות מהם".

הכירו את שאר המועמדים שהתחרו מול מיקי בוגנים בקטגוריית מעצב שיער ומאפר השנה